Online daten

09-02-2018 12:27 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie het een afknapper als mannen vrij snel over sex beginnen (vragen wat je lekker vind) en om sexy foto's vragen?

Gewoon benieuwd ;)
krulliebollie schreef:
09-02-2018 14:28
In Den Haag sneeuwt het al! En je kan een account aanmaken met je telefoonnummer op Tinder. Geen Facebook voor nodig, heb ik ook!
Nou ja, sneeuw.....
Je gaat echt alle kanten op TO. Twee weken terug was je verliefd op iemand, maar afgewezen, toen zei je dat je alleen one night stands zocht. Nu heb je weer een serieus iemand. En nu dit verhaal over sexy foto's. Chill joh!
winkje87 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 15:37
11.64% gewijzigd
Op Tinder tref je meer dan genoeg mannen die echt wel serieus zijn hoor. Ik heb via Tinder mijn vriend leren kennen en ik ken ook verschillende mensen die zo hun vriend/vriendin hebben ontmoet. Mannen die meteen over seks begonnen, hop die verwijderde ik meteen, lang leve Tinder. Als mannen zo al begonnen te praten wist ik al meteen genoeg, hup weg ermee.
Geniet van jouw date TO!
Ik hou wel van seks op/tijdens/bij de eerste date, maar ik hou weer niet van seksgesprekken ter voorbereiding van zo'n afspraak. Ik zou gelijk afhaken. Voorkeuren bespreek ik liever na afloop. Vragen om foto's vind ik ook een afknapper.
ZaraZara100 schreef:
09-02-2018 12:36
Via Tinder is het vaak de bedoeling dat er wordt geneukt. Je hebt er zelf ervaring mee las ik.

Voor een serieuze relatie zou ik zeker niet voor Tinder gaan maar via een datingsite en daarop heel duidelijk aangeven wie je bent en welk type je zoekt. Dan nog reageren genoeg bezette mannen die een wip zoeken maar je kunt wel beter selecteren.
Dit is jouw persoonlijke ervaring? Ik heb zelf eigenlijk alleen maar dates gehad met mannen die op zoek waren naar iets serieus. Wellicht als je in de vijver met 25-jarigen vist, is het een ander verhaal.
zozoe schreef:
09-02-2018 12:46
Ik was van mening dat dat altijd de achterliggende gedachte was :$
Tinder ken ik niet echt eigenlijk, ligt het daar echt zo bovenop?
Uiteindelijk verlangt iedereen wel seks, maar de omstandigheden en overige verwachtingen kunnen wel fel verschillen. Je kan best mensen met oprechte gevoelens (die een rekatie willen) treffen ook, als je het geduld opbrengt om elkaar eerst te ontdekken en seks wat uit te stellen.
Fizzyhideous schreef:
09-02-2018 16:35
Dit is jouw persoonlijke ervaring? Ik heb zelf eigenlijk alleen maar dates gehad met mannen die op zoek waren naar iets serieus. Wellicht als je in de vijver met 25-jarigen vist, is het een ander verhaal.
Licht-blauw vertelde dat juist onder 25-jarigen er via Tinder serieuze relaties worden gezocht. Jij geeft aan dat dat niet zo zou zijn.
Ik vis niet in die leeftijdscategorie dus dat weet ik niet.
ZaraZara100 schreef:
09-02-2018 12:52
Is toch niets mis mee?
Ik bedoel dat jij blijkbaar geen ervaring hebt met Tinder.
Hadewychh schreef:
10-02-2018 06:53
Ik bedoel dat jij blijkbaar geen ervaring hebt met Tinder.
Ja ik ook, net als vele leeftijdsgenoten in mijn omgeving.
HuLang schreef:
09-02-2018 14:32
En hoe komt Tinder dan aan je foto? Want die haalt ie toch van FB?
Die kan je zelf uploaden als je een profiel aangemaakt hebt
HuLang schreef:
09-02-2018 14:27
Kent iemand een dating-app waarvoor je niet via FB hoeft in te loggen?
Twoo bijvoorbeeld,
En ja, ik knap over het algemeen ook af op mannen die meteen over sex beginnen en om foto's vragen, en dan vooral dat laatste
Ik heb veel te vaak 'nee ik wil echt helemaal geen sex'-vrouwen gehad. Vandaar dat ik het vrij snel aan de orde stel. Zonde van de tijd anders.
hevig schreef:
04-03-2018 14:08
Twoo bijvoorbeeld,
En ja, ik knap over het algemeen ook af op mannen die meteen over sex beginnen en om foto's vragen, en dan vooral dat laatste
Mag aannemen dat je het dan over erotisch getinte foto's hebt?
Bimzarellio...what else
Bimzarellio schreef:
11-03-2018 07:03
Mag aannemen dat je het dan over erotisch getinte foto's hebt?
Ja klopt,
een profielfoto zien ze al
Er moet iets te raden overblijven, met je eens !
Bimzarellio...what else

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven