Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Even een update weer. Van het weekend nog een date gehad, maar het was geen match. Te verschillende leefstijlen waarvan zij nog heel erg van het stappen etc. is en nog wat andere dingen. Zijn wat gaan drinken, maar na 2 of 3 drankjes heb ik maar eerlijk gezegd dat ik naar huis ging en dat ik niet geloof dat het iets kan worden.

Wat ik dan weer lastig vind is dat zij er nogal anders over dacht en het wel erg leuk had. We hebben daarvoor wekenlang best veel gechat, en dat was allemaal wel leuk en aardig. Alleen is dat echt geen indicatie voor een klik vind ik. Dat te verschillend zijn is in het begin niet erg, maar ik heb in relaties wel geleerd dat het op den duur wel een struikelblok kan zijn.

Nu het idee dat ik haar gekwetst heb ofzo hoewel ik denk ik alles wel correct heb gedaan. Daar ben ik best gevoelig voor dus op de terugweg reed ik nog verkeerd ook even haha. Misschien verkeerd om, maar ik heb meer last van iemand anders af te wijzen dan afgewezen te worden.

Nu nog wel een ander gesprek lopen, maar weet nog niet of dat een afspraak wordt.
Rolami, het siert je dat je daar gevoelig voor bent, maar hoe een ander op jouw afwijzing reageert is niet aan jou. (tenzij je het natuurlijk heel bot heb gebracht, maar dat geloof ik niet)

Zolang je mensen behandeld zoals je zelf ook behandeld zou willen worden doe je niks fout.
Rolami als jullie weken intensief hebben gechat moeten die verschillen toch al duidelijk geweest zijn? Was het niet gewoon de fysieke klik die ontbrak?
Dat is nu de reden waarom ik nooit weken heb gechat tenzij er echt geen tijd was voor een korte ontmoeting. Dat fysieke is zo belangrijk.
Ik zit weer op Tinder! Zin in. :-D
@Winkje: Ja, je hebt helemaal gelijk hoor. Dat weet ik logisch gezien ook wel.

@Bucephela: Ik ben daar ook niet zo van, maar ze vond het nogal spannend om af te spreken. Ik beoordeel mensen dan liever ook niet (enkel) via de app, want dat is totaal niet representatief voor de werkelijkheid vind ik vaak.

Via de chat is het allemaal leuk en aardig dan allemaal. Klik je qua humor wel wat enzo, maar inderdaad ik denk dat naast die andere punten de fysieke klik ook gewoon miste.

@Marksd: Succes!
Wat is het hier stil!

Rolami, leuke dates gehad?

Mark, al gedatet?

Hier rustig. Wel wat aan het swipen maar weinig gesprekken. Heb het idee dat mijn account gereset is, ineens oude garde op Tinder tegengekomen incl oude dates. Tijdje terug heerlijke date gehad met onbereikbare man. Heb ik dat :facepalm: weet nu wel dat wat ik zoek bestaat, dat is al heel wat! Begon de hoop al een beetje te verliezen :proud:

Tinder werkt niet echt meer voor mij. Heb me ingeschreven op Lexa. In de hoop op wat meer serieuze contacten. Probleem is dat ik niemand aantrekkelijk vind :cry: volgens mij ben ik gewoon stuk Haha!
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Ja, ik ben ook wel benieuwd hoe het hier met mensen is!

Harvey, veel geluk op Lexa! Kennen je Bumble? dat is echt een hele leuk app met leuke mannen, daar moeten vrouwen wel het voortouw nemen.

Hier ben ik nog steeds aan het daten met een man waarvan ik eerst dacht dat hij out of my league was. Het gaat heel fijn en goed. Hij doet enorm zijn best en ik voel me heel erg gewaardeerd door hem. Gewoon fijn dus. Dat ik dat ooit in het begin dacht.... pff
Mijn relatie is helaas over. Ik heb mij ook maar aangemeld op tinder. Ik ben benieuwd!
Wat fijn Winkje!! Ik heb bumble heel kort geprobeerd. Eigenlijk alles wel haha. Ben zeker geen serial dater, maar wel veel verschillende apps/websites geprobeerd. Volgens mij ben ik ook een verslaggever op bumble tegengekomen. Wie weet probeer ik het nog eens..
Deeeemilove schreef:
09-02-2018 19:09
Mijn relatie is helaas over. Ik heb mij ook maar aangemeld op tinder. Ik ben benieuwd!
Is het je eerste keer op Tinder? Probeer het rustig aan te doen in het begin en je niet te overstelpen door het verzamelen van matchen. Zo kan je ontdekken wat je waard bent en iemand vinden die dat best evenaart. Er zitten heel wat soorten mensen op... Veel plezier!
Charles_Gentle28 schreef:
09-02-2018 19:53
Is het je eerste keer op Tinder? Probeer het rustig aan te doen in het begin en je niet te overstelpen door het verzamelen van matchen. Zo kan je ontdekken wat je waard bent en iemand vinden die dat best evenaart. Er zitten heel wat soorten mensen op... Veel plezier!
Nee al wel eens eerder gedaan maar toen was ik een stuk jonger. Alleen ik val blijkbaar op een type uiterlijk die ik aantrekkelijk vind maar een kut innerlijk heeft :’)
Ook nog niet echt interessante gesprekken gehad.
Harvey, tinder kapot? ik herken het haha.
Misschien ligt het aan mijn oude telefoon met oude software, laat ik het daar maar op houden.

Winkje, Bumble?
Fijn dat het leuk blijft gaan.

Deeeemilove, sterkte met de verbroken relatie.
De aandacht kan leuk zijn maar misschien ook beter om even tot jezelf te komen?
Ik heb kort iemand gekend maar dat was behoorlijk intens en tot jezelf komen is een proces waar je doorheen moet.
Ik ben ook gaan daten maar het greep me eerder naar de keel dan dat ik het leuk vond, nu gaat het goed.
En ergens blijven de mannen die jij omschrijft woest aantrekkelijk.

Hier een leuke match via tinder gehad, we hebben afgesproken en dat was enorm gezellig, de dag er na ook afgesproken.
Vanwege kinderen zouden we na twee weken weer ontmoeten, tussentijds gebeld en geappt en ook dat liep leuk.
Begin van de week hadden we nog gebeld maar niet veel later kreeg ik een app waar uit bleek dat er beren op de weg zijn zonder dat ze er iets over verteld had.
Jammer, ook hier weer niet helemaal te volgen maar het zij zo.

Later een leuk gesprekje met iemand die heel dicht bij mij in de buurt woont, ook gebeld en dat gesprek was erg leuk.
Ik heb mij voorgenomen vrij vlot te bellen als iemand daar voor open staat want daar haal je toch meer uit.
Maar helaas ook weer iemand met een enorme bagage, blijkbaar heb ik er een magneet voor haha, daar ga ik in ieder geval niet mee verder aan het kletsen want ik weet onderhand wel hoe dat af gaat lopen.
Waar zijn toch die leuke vrouwen met wat minder bagage, of iig weten hoe ze er mee moeten dealen?

Hoe is het verder hier?
Nou ik had dus een hele leuke match, qua innerlijk en qua uiterlijk. Wat mee gepraat en gesnapchat etc. Zie ik op whatsapp dat er geen foto, laatst gezien en status meer is aka geblokkeerd i guess. Berichten kwamen ook niet aan. Via snap reageerde hij nog opniets dus ik vroeg waarom ik geblokkeerd ben en daar reageert ie dan niet op. Zo frustrerend.
Dee, ik heb hetzelfde probleem. Aantrekkelijke mannen hebben geen karakter en mannen die ik helaas niet aantrekkelijk vind zijn heel lief! Zeer irritant. Heb al geprobeerd om concessies te doen op uiterlijk maar dan is er gewoon geen chemie. Kan dat niet. Vind wel dat het plaatje moet kloppen, zowel uiterlijk als innerlijk. En anders blijf ik liever alleen. :rofl:

Blokken is trouwens echt karakterloos. Geen gemis dus ;)

Mats, ik kom ook alleen maar mannen met issues tegen. Ligt niet aan jou. Hoeveel dates ik wel niet heb gehad met mannen die zeiden dat vrouwen fout zijn, vreemdgaan en mannen verlaten. Ze geloofden mij niet eens omdat ze er al vanuit gingen dat ik fout was. Je merkt snel genoeg of iemand het verleden een plek heeft gegeven of niet. En idd; niet verder daten als dat niet het geval is.

Ik ben trouwens gestopt met berichtjes terugsturen op lexa. Daar heb je bijna een dagtaak aan. In het begin nog wel netjes copy paste afwijzingen gestuurd maar die berichten blijven binnenstromen o_o
Wat lijkt mij dat bizar om als man eens mee te maken dat de reacties zo binnenstromen op een datingsite haha.

Vreselijk die sites..als man copy paste dezelfde reactie sturen en als vrouw copy paste dezelfde afwijzingen en uiteindelijk is de foto voor 75+% de factor die telt.
Bumble is wel leuk maar erg rustig (voor mij in ieder geval, ik doe mij ook niet single voor dus dat zal flink meetellen) en erg veel internationalen die voor een dagje in de stad zijn..koop je niet veel voor.

Ik vind Paiq nog steeds een leuke site, OKcupid is ook wel aardig..maar het echte leven is veel leuker, lekker stappen en flirten is veel beter dan die sites afstruinen. Ik ben dan ook weer overal vanaf op het moment.

Gelukkig stromen de reacties in het echt bij het uitgaan ook nog een stuk sneller binnen dan op een datingsite.
Alleen ben ik zo'n ei, ik begrijp ik die spontane acties van vrouwen vaak te laat of niet.
Waarom doen vrouwen dat toch dan kom je uit het niks een gesloten vraag stellen terwijl ik aan het dansen ben..voor ik het zelf doorheb heb ik al ja of nee geantwoord en ga ik weer door met dansen..ow..ze wilde natuurlijk wat anders dan antwoord op die vraag of niet?

Leg eens uit singles, hoe zit dat et die interactie..vrouwen stellen "een" vraag zodat ze je opvallen en dan wordt je geacht het initiatief over te nemen? is dat hoe het hoort te gaan? Of tref ik gewoon veel vreemde vrouwen die gekke vragen stellen uit het niets?
Uomo, ik denk dat het idd een toenaderingspoging is. Een gesloten vraag hoeft natuurlijk niet gesloten beantwoord worden, tenzij je de ander niks vindt natuurlijk ;) Als jij er verder niet mee bezig bent dan mis je wellicht ook oogcontact of andere manieren van flirten en contact zoeken.

Ben het trouwens met je eens dat in het echt beter/makkelijker is. Ik ben alleen niet meer zo’n stapper...
anoniem_349925 wijzigde dit bericht op 10-02-2018 15:06
Reden: Toevoeging
16.03% gewijzigd
Ik ben wel bezig met flirten hoor, maar mijn eigen flirtstijl is ook wat geduldiger en non-verbaler, meer verleiden dan versieren als dat te begrijpen is :)

Moet ook eerlijk bekennen dat de dames die mij zo overvallen meestal mijn interesse niet wekken op uiterlijk..ik ben best kieskeurig denk ik.

Had onlangs een situatie die veel mannen als droom hebben, 2 dames die duidelijk samen iets hadden en die samen toenadering zochten bij mij..en die waren wel wat duidelijker daarin :) maja..ik betrapte mijzelf erop dat ik bezig was tussen "gebeurt je niet elke dag" en "ik vind ze niet leuk genoeg". De ene was twijfelgeval, die ander was gewoon echt mijn type niet...dus werd hem niet
Harvey_Specter schreef:
10-02-2018 14:27
Dee, ik heb hetzelfde probleem. Aantrekkelijke mannen hebben geen karakter en mannen die ik helaas niet aantrekkelijk vind zijn heel lief! Zeer irritant. Heb al geprobeerd om concessies te doen op uiterlijk maar dan is er gewoon geen chemie. Kan dat niet. Vind wel dat het plaatje moet kloppen, zowel uiterlijk als innerlijk. En anders blijf ik liever alleen. :rofl:

Blokken is trouwens echt karakterloos. Geen gemis dus
Ja het stomme is dus, hij praatte tot 5 min daarvoor nog met me, en na 5 min was ineens zn foto, status etc weg en komen berichten niet aan. Hij ging carnavallen dit weekend dus ik hoop dat ie daarna weer praat :’)

Ik heb daarnaast het idee dat hetgene waar ik op val, weer te hoog gegrepen voor me is ofzo.
Nog mensen van de oude garde hier? Mats zag ik? Greenbean, Lovestar, Femmeforte? Missmadame volgens mij nog gelukkig met ICT-er?

Leuk...

Hier nog steeds super gelukkig en verliefd met internetlover... Echt zo blij dat we elkaar ontmoet hebben in die paar uur dat we allebei lid waren van een datingapp.
1 jaar en 3 maanden samen alweer en het gaat super goed en relaxed. We wonen (onofficieel) samen, hebben allebei een leuke baan waar we het erg naar onze zin hebben en zijn gewoon heel blij met elkaar. Het gevoel dat het gewoon goed zit en klopt.
Fijn..
Don't give up!
Harvey_Specter schreef:
10-02-2018 14:27

Blokken is trouwens echt karakterloos. Geen gemis dus ;)

Mats, ik kom ook alleen maar mannen met issues tegen. Ligt niet aan jou. Hoeveel dates ik wel niet heb gehad met mannen die zeiden dat vrouwen fout zijn, vreemdgaan en mannen verlaten. Ze geloofden mij niet eens omdat ze er al vanuit gingen dat ik fout was. Je merkt snel genoeg of iemand het verleden een plek heeft gegeven of niet. En idd; niet verder daten als dat niet het geval is.
Blokken is onvolwassen en kansloos.
Iedereen draagt bagage met zich mee maar het gaat er inderdaad om hoe je er mee om gaat.
In het verleden is een ex vriendin ook vreemd gegaan maar dat betekend niet dat ik standaard geen enkele vrouw vertrouw.
Ieder nieuw iemand verdient een eerlijke kans want als je de ander die kans niet kan geven dan heeft het geen zin je in de date scene te begeven, toch?
Voorzichtig zijn en ontdekken is iets anders.

Haha, vrouwen worden overstelpt met berichtjes, ik heb wel eens met een vriendin mee gekeken toen ze door haar berichten heen aan het lezen was.
Van de 100 berichtjes zijn er misschien 5 met aandacht en inhoud geschreven, ik wist niet wat ik zag wat er in sommige berichten geschreven stond.
Wat dat betreft ben ik blij dat ik geen ( aantrekkelijke ) vrouw ben want het lijkt me frustrerend.

Deeeemilove,
Hoe rot het ook is maar wees eens eerlijk naar jezelf?
Zit jij te wachten op iemand die jou blokkeert ( notabene ) omdat het carnaval is?
Jou na de carnaval weer benadert terwijl hij ondertussen de plaatselijke matras heeft uit lopen hangen?
Buiten dat, iemand blokkeert je, zegt dat iets over het contact/de persoon?
Wat betekend dat als jullie gaan daten, wat betekend dat als jullie verder gaan en er doet zich iets voor?

Miss, fijn dat het zo uitpakt voor je, houden zo!
Ik zag het vrijdag nog..getrouwde vrouw die van haar vriendinnen niet met een andere man mocht dansen..vriendinnen naar huis en getrouwde vrouw blijft en doet heel wat meer dan dansen met die meneer..

Van mij mag het, lekker doen, maar ik heb geen idee waarom mensen niet gewoon eerlijk zijn tegen elkaar.

Was best grappig trouwens, ik danste net met 1 van die vriendinnen en die begon tegen mij van je mag niet met een ander dansen als je getrouwd bent, ik dacht dat ze het over mij had maar dat was dus over haar vriendin..je had haar gezicht moeten zien toen ik zei dat ik ook getrouwd ben en dat het maar net is wat je afspreekt..alsof ze in sodom en gomorra was beland maar dan toch zie je ze even twijfelen ...dat zijn wel erg leuke momenten :)
anoniem_323645 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 17:37
42.16% gewijzigd
Deeeemilove ik ben het met Mats eens, je wil toch geen man die je blokkeert tijdens carnaval?! Graag of niet hoor.

En inderdaad, de kunst is om iemand te vinden waarbij het zowel qua innerlijk en uiterlijk matcht. Die chemie moet er idd ook zijn. Anders gaat het niet werken.

Winkje, leuk dat je nog leuke dates hebt met die man waarvan je dacht dat hij out of your league was. Hebben jullie elkaar al veel gezien? Bumble ken ik niet.

Uomo, ik denk dat vrouwen misschien idd een gesloten vraag stellen om contact te maken. En als de man in kwestie daar blij mee is zal hij meer zeggen dan ja of nee. ALthans zo zou ik denken. Is het alleen een ja of nee dan zal er weinig interesse zijn. Maar goed, in het uitgaansleven loopt het altijd anders. Ligt er ook maar net aan.

Mats, toch weer gaan daten met iemand met kinderen? Leuk dat je je dates belt! Doe ik eigenlijk nooit. Heb ook niet veel mannen getroffen die voorstelden om te bellen.

Lexa nooit geprobeerd, maar zo te horen ben je dan alleen maar bezig met afwijzen :facepalm:

Miss, leuk om te horen dat je nog zo in love bent met je internetlover.

Bij mij gaat het ook nog heel goed met m'n date!! Heb echt een hele leuke man getroffen, op alle vlakken. We matchen heel goed op alle vlakken. Veel aantrekkingskracht maar verder is het ook gewoon heel prettig om bij hem te zijn om leuke dingen te doen samen. Heb nog niks niet leuks kunnen ontdekken aan hem! We keen elkaar nu zo'n anderhalve maand maar lijkt echt al langer. Hoop erg dat dit zo door blijft gaan :loveys:
Voor wie dat kwartje niet had..ik date dus wel en ga uit maar ik heb een open huwelijk en dat levert weer hele andere problematiek op :)

En voor wie zich zorgen maakt mijn vrouw heeft 2 vaste vrienden waar ze leuke dingen mee doet en wel eens blijft slapen maar ze houdt niet zo van uitgaan..om even die voor hand liggende dingen te benoemen :)
Ja daar hebben jullie gelijk in. Daarom ben ik ook benieuwd hoe het na carnaval zal zijn. Aangezien hij niet hier vandaan komt. Ben wel benieuwd naar zn verhaal, als ie ooit nog reageert.
Heerlijk die positieve verhalen :flirting:

Mats, ik til niet te zwaar aan openingszinnen of berichten. Het is zo moeilijk, ik ben er ook niet goed in. Als een profiel en de foto’s er leuk uitzien is dat genoeg om nader kennis te maken wat mij betreft. Ik vind alleen niemand leuk. Ja 1 profiel maar hij is al meer dan een maand niet online geweest. :facepalm:

Uomo, dat is het verschil tussen open minded zijn of niet. Veel mensen zijn dat niet. Ik vind het persoonlijk mooier dan vreemdgaan. Maar het is uiteindelijk toch de spanning die mensen opzoeken.

Dee, kans is groot dat je niks meer hoort en ook niet weet waarom je geblokkeerd bent. Hopelijj hierna alleen nog leuke dates!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven