Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Harvey_Specter schreef:
15-02-2018 18:31
Impulsief door lust...
en dan 160KM rijden in de hoop op??
dan moet de lust wel enorm zijn en dan moet hel heel zeldzaam zijn dat iemand met hem wil afspreken..

Ikheb vandaag ook Tinder weer eens geinstalleerd..nu weer door mijn likes van vandaag heen.. Harvey Specter komt wel in heel veel profielen voor met zijn quotes moet ik zeggen..je bent een trendsetter! ;)

-edit- Latters zijn uiteraard mijn doelgroep, wel handig als dat in de profieltekst zou staan :mrgreen:
Harvey; hij is gepland, duurt wegens werk alleen eventjes. Erg jammer.
Bij mij heeft diegene waar ik het over had niet meer gereageerd, jammer dan. We gaan weer vrolijk door.

Op hoeveel km hebben jullie de afstand staan?
Niemand heeft iets afgezegd, haha. Ik was in twijfel omdat ik niks meer hoorde, maar hij was aan het werk.
tomcat schreef:
15-02-2018 18:46
Door de afstand en het toch weer afzeggen..ik ben benieuwd naar het vervolg :)
kopstoot schreef:
15-02-2018 19:50
Niemand heeft iets afgezegd, haha. Ik was in twijfel omdat ik niks meer hoorde, maar hij was aan het werk.
Veel plezier dan maar, alsnog benieuwd naar de afloop haha
Nou hier het verslag :-) We hebben toch nog samen gegeten en het was gezellig. Nette, verzorgde man en 3 uur lang gepraat totdat we uit het restaurant werden gezet. Hij hield het keurig bij 2 drankjes en er is verder niks gebeurd. Hij heeft de rekening betaald en ik kreeg 3 zoenen. En o ja, hij vroeg nog of ik veilig thuis was en wenste me welterusten.
Dus wel gezellig maar geen klik ofzo?
Nah ik wilde hem niet bespringen als je dat bedoelt. Wel genoeg gespreksstof.
tomcat schreef:
16-02-2018 09:53
Dus wel gezellig maar geen klik ofzo?
Blijft wonderlijk dat iemand daar 160KM voor rijdt..tenzij je 100 km in the middle of nowhere woont ofzo natuurlijk :mrgreen:
Ja ik vind dat ook wel bijzonder, al heb ik het wel vaker meegemaakt.
Dat draaide dan meestal uit op seks (wat ikzelf ook wilde).
Ik ben meestal gewend dat een man hier ook snel op aanstuurt, hij doet dit totaal niet.
We hebben dagelijks app contact, maar ook hier gaat het over de gewone dagelijkse dingen (hoe was je avond, heb je al meer gehoord over... etc).
Nou ja, we zien wel waar dit naar toe gaat.
Uomo schreef:
17-02-2018 11:41
Blijft wonderlijk dat iemand daar 160KM voor rijdt..tenzij je 100 km in the middle of nowhere woont ofzo natuurlijk :mrgreen:
Friendszone :)

Niks mis mee hoor..altijd handig om wat aanspraak achter de hand te hebben.
Volgens mij is het niet zo'n voortvarend type, ook niks mis mee.
Ik ben niet wild in elk geval, maar vind het kletsen wel prima.
Weet ook niet wat het nu precies is, hij is wel aantrekkelijk dus daar ligt het niet aan.
Als hij nog een keer wil afspreken vind ik dat ok, maar zo niet, dan vind ik dat ook niet erg.

Uomo schreef:
17-02-2018 17:10
Friendszone :)

Niks mis mee hoor..altijd handig om wat aanspraak achter de hand te hebben.
anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 17-02-2018 23:32
0.10% gewijzigd
Volgens mij ben ik ook zo voor veel vrouwen, bij twijfel kijk ik wat zij wil en de meeste vrouwen wachten juist wat de man doet enzo :mrgreen:
Daarom is daten dus zo doodvermoeiend..
Een normaal avondje stappen is een stuk leuker inderdaad :)
Harvey, ja hoor.
Door de interactie krijg je toch een indruk en soms is die indruk niet goed genoeg.
Het klinkt oppervlakkig maar een stem, wijze van praten en de inhoud zeggen wel wat.

Deeeemilove,
Goed dat je er niet in blijft hangen ( en dat zeg ik ), er zijn leukere!
Afstand max 25km, ik heb dan ook geen matches :-D

Koopstoot, eens!
Hoi! Mag ik ook meeposten? Ik lees al eventjes mee hier, maar toch maar een account aangemaakt.

Ik heb een ingewikkelde relatie nu. Gescheiden, maar ex vrouw woont nog even bij mij(niet lang meer, ze heeft binnenkort n huis). We hadden een open relatie, maar nu heeft ze voorgesteld om te gaan latten.

Korte samenvatting ;) maar daar is dit topic verder ook niet voor.

Het laatste jaar heb ik vooral okc en paiq gebruikt zonder heel veel succes. 6 dates waarvan 1 uitliep op sex.

Verder wel af en toe matches en leuke gesprekken. Ik ben wel altijd eerlijk over mn open relatie geweest en denk dat dat t nog wel lastiger maakt... t lijkt wel alsof er in het Noorden geen vrouwen zijn die niet opzoek zijn naar huisje/boompje beestje 😂

Net tinder geinstalleerd en geswiped tot de max. Nu maar eens kijken wat er gebeurd
Ik voel je pijn error..waar mijn vrouw aan de lopende band scoort vallen vrouwen massaal af op een open relatie..ik krijg de neiging om dat wat te gaan verzwijgen totdat ze mij een beetje kennen en leuk vinden :$
Toch gek..ik heb genoeg vrouwen gekend die blij waren met iemand die in het weekend leuk, lief, steun en toeverlaat is voor ze en waar ze de rest van de week geen last van hebben..ik denk dat vrouwen toch het delen niet zo leuk vinden :)

Hoe dan ook..ik ben ervan overtuigd dat het daten jou beter vergaat nu je gescheiden bent...als je niet meteen roep dat je niet-monogaam bent dan.
Hi, ook nieuw hier na lang te hebben meegelezen.

Vandaag mijn vrouwelijke tinderscharrel afgezegd onder het mom "onvoldoende gevoel". Ben na 2,5 maand best een beetje om haar gaan geven, maar ze had een dusdanig eigenzinnige bijna naar urine ruikende lichaamsgeur (zelfs na het douchen!) dat ik er echt heel erg misselijk van werd elke keer. Verder een heel erg verzorgend type. Voel me er best wel lullig door, had ik beter de waarheid kunnen zeggen?
moet er een beetje om lachen maar inderdaad..dat is erg vervelend zo'n situatie.. Geur doet best veel en om iemand nou aan te spreken op hoe ze van zichzelf ruikt...lastig..
Ik zou het wellicht toch even aangeven, op een zo'n vriendelijk mogelijke manier. Misschien is zij zich er helemaal niet bewust van en is een bezoekje naar de huisarts gewenst.
Oh jee..ik heb mijn eigen advies gevolgd (maar even verzwijgen in het begin) en ben nu met een leuke dame in beginnend gesprek..maar nu knelt bij mij aan alle kanten dat ik nog iets moet vertellen.. :$
Vraagje aan de tinderaars... Ik vind eerste dates echt een ding. Het is blijkbaar heel normaal en gebruikelijk om in het openbaar af te spreken maar dit vind ik doodeng met een persoon die ik via tinder ken en voor het eerst ga zien. Ik heb het wel eens gedaan maar voelde me nogal uit mijn comfortzone. Ik prefereer zelf eigenlijk om tijdens een eerste date vooral iemand te leren kennen door te praten, niet in een restaurant of in een kroeg ofzo, maar gewoon thuis op de bank waar ik me het meest comfortabel en op m'n gemak voel. Toch hoor ik vaak om me heen dat thuis afspreken eigenlijk indirect betekent dat het een seksdate is ondanks dat je expliciet hebt uitgesproken dat dit niet direct op de agenda staat. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Ik vind het nog altijd een lastige...
Hmm tja, ik zou het zelf persoonlijk nooit doen, inderdaad wekt het de indruk van seksdate, maar ook wat veiligheid betreft. Over het algemeen zijn er natuurlijk veel meer goede en normale mensen dan engerts, maar je weet maar nooit. Hoe goed ken je iemand nou na een paar dagen/weken chatten?
Thuis afspreken vind ik een beetje apart, lijkt mij best snel ongemakkelijk worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven