Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

donderdag 15 februari 2018 om 18:55
en dan 160KM rijden in de hoop op??
dan moet de lust wel enorm zijn en dan moet hel heel zeldzaam zijn dat iemand met hem wil afspreken..
Ikheb vandaag ook Tinder weer eens geinstalleerd..nu weer door mijn likes van vandaag heen.. Harvey Specter komt wel in heel veel profielen voor met zijn quotes moet ik zeggen..je bent een trendsetter!

-edit- Latters zijn uiteraard mijn doelgroep, wel handig als dat in de profieltekst zou staan

vrijdag 16 februari 2018 om 09:33
Nou hier het verslag
We hebben toch nog samen gegeten en het was gezellig. Nette, verzorgde man en 3 uur lang gepraat totdat we uit het restaurant werden gezet. Hij hield het keurig bij 2 drankjes en er is verder niks gebeurd. Hij heeft de rekening betaald en ik kreeg 3 zoenen. En o ja, hij vroeg nog of ik veilig thuis was en wenste me welterusten.

zaterdag 17 februari 2018 om 16:44
Ja ik vind dat ook wel bijzonder, al heb ik het wel vaker meegemaakt.
Dat draaide dan meestal uit op seks (wat ikzelf ook wilde).
Ik ben meestal gewend dat een man hier ook snel op aanstuurt, hij doet dit totaal niet.
We hebben dagelijks app contact, maar ook hier gaat het over de gewone dagelijkse dingen (hoe was je avond, heb je al meer gehoord over... etc).
Nou ja, we zien wel waar dit naar toe gaat.
Dat draaide dan meestal uit op seks (wat ikzelf ook wilde).
Ik ben meestal gewend dat een man hier ook snel op aanstuurt, hij doet dit totaal niet.
We hebben dagelijks app contact, maar ook hier gaat het over de gewone dagelijkse dingen (hoe was je avond, heb je al meer gehoord over... etc).
Nou ja, we zien wel waar dit naar toe gaat.

zaterdag 17 februari 2018 om 17:26
Volgens mij is het niet zo'n voortvarend type, ook niks mis mee.
Ik ben niet wild in elk geval, maar vind het kletsen wel prima.
Weet ook niet wat het nu precies is, hij is wel aantrekkelijk dus daar ligt het niet aan.
Als hij nog een keer wil afspreken vind ik dat ok, maar zo niet, dan vind ik dat ook niet erg.
Ik ben niet wild in elk geval, maar vind het kletsen wel prima.
Weet ook niet wat het nu precies is, hij is wel aantrekkelijk dus daar ligt het niet aan.
Als hij nog een keer wil afspreken vind ik dat ok, maar zo niet, dan vind ik dat ook niet erg.
anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 17-02-2018 23:32
0.10% gewijzigd

zondag 18 februari 2018 om 11:10
Harvey, ja hoor.
Door de interactie krijg je toch een indruk en soms is die indruk niet goed genoeg.
Het klinkt oppervlakkig maar een stem, wijze van praten en de inhoud zeggen wel wat.
Deeeemilove,
Goed dat je er niet in blijft hangen ( en dat zeg ik ), er zijn leukere!
Afstand max 25km, ik heb dan ook geen matches
Koopstoot, eens!
Door de interactie krijg je toch een indruk en soms is die indruk niet goed genoeg.
Het klinkt oppervlakkig maar een stem, wijze van praten en de inhoud zeggen wel wat.
Deeeemilove,
Goed dat je er niet in blijft hangen ( en dat zeg ik ), er zijn leukere!
Afstand max 25km, ik heb dan ook geen matches

Koopstoot, eens!
zondag 18 februari 2018 om 14:28
Hoi! Mag ik ook meeposten? Ik lees al eventjes mee hier, maar toch maar een account aangemaakt.
Ik heb een ingewikkelde relatie nu. Gescheiden, maar ex vrouw woont nog even bij mij(niet lang meer, ze heeft binnenkort n huis). We hadden een open relatie, maar nu heeft ze voorgesteld om te gaan latten.
Korte samenvatting
maar daar is dit topic verder ook niet voor.
Het laatste jaar heb ik vooral okc en paiq gebruikt zonder heel veel succes. 6 dates waarvan 1 uitliep op sex.
Verder wel af en toe matches en leuke gesprekken. Ik ben wel altijd eerlijk over mn open relatie geweest en denk dat dat t nog wel lastiger maakt... t lijkt wel alsof er in het Noorden geen vrouwen zijn die niet opzoek zijn naar huisje/boompje beestje
Net tinder geinstalleerd en geswiped tot de max. Nu maar eens kijken wat er gebeurd
Ik heb een ingewikkelde relatie nu. Gescheiden, maar ex vrouw woont nog even bij mij(niet lang meer, ze heeft binnenkort n huis). We hadden een open relatie, maar nu heeft ze voorgesteld om te gaan latten.
Korte samenvatting

Het laatste jaar heb ik vooral okc en paiq gebruikt zonder heel veel succes. 6 dates waarvan 1 uitliep op sex.
Verder wel af en toe matches en leuke gesprekken. Ik ben wel altijd eerlijk over mn open relatie geweest en denk dat dat t nog wel lastiger maakt... t lijkt wel alsof er in het Noorden geen vrouwen zijn die niet opzoek zijn naar huisje/boompje beestje
Net tinder geinstalleerd en geswiped tot de max. Nu maar eens kijken wat er gebeurd

zondag 18 februari 2018 om 23:30
Ik voel je pijn error..waar mijn vrouw aan de lopende band scoort vallen vrouwen massaal af op een open relatie..ik krijg de neiging om dat wat te gaan verzwijgen totdat ze mij een beetje kennen en leuk vinden
Toch gek..ik heb genoeg vrouwen gekend die blij waren met iemand die in het weekend leuk, lief, steun en toeverlaat is voor ze en waar ze de rest van de week geen last van hebben..ik denk dat vrouwen toch het delen niet zo leuk vinden
Hoe dan ook..ik ben ervan overtuigd dat het daten jou beter vergaat nu je gescheiden bent...als je niet meteen roep dat je niet-monogaam bent dan.

Toch gek..ik heb genoeg vrouwen gekend die blij waren met iemand die in het weekend leuk, lief, steun en toeverlaat is voor ze en waar ze de rest van de week geen last van hebben..ik denk dat vrouwen toch het delen niet zo leuk vinden

Hoe dan ook..ik ben ervan overtuigd dat het daten jou beter vergaat nu je gescheiden bent...als je niet meteen roep dat je niet-monogaam bent dan.
maandag 19 februari 2018 om 14:50
Hi, ook nieuw hier na lang te hebben meegelezen.
Vandaag mijn vrouwelijke tinderscharrel afgezegd onder het mom "onvoldoende gevoel". Ben na 2,5 maand best een beetje om haar gaan geven, maar ze had een dusdanig eigenzinnige bijna naar urine ruikende lichaamsgeur (zelfs na het douchen!) dat ik er echt heel erg misselijk van werd elke keer. Verder een heel erg verzorgend type. Voel me er best wel lullig door, had ik beter de waarheid kunnen zeggen?
Vandaag mijn vrouwelijke tinderscharrel afgezegd onder het mom "onvoldoende gevoel". Ben na 2,5 maand best een beetje om haar gaan geven, maar ze had een dusdanig eigenzinnige bijna naar urine ruikende lichaamsgeur (zelfs na het douchen!) dat ik er echt heel erg misselijk van werd elke keer. Verder een heel erg verzorgend type. Voel me er best wel lullig door, had ik beter de waarheid kunnen zeggen?

dinsdag 20 februari 2018 om 14:02
Vraagje aan de tinderaars... Ik vind eerste dates echt een ding. Het is blijkbaar heel normaal en gebruikelijk om in het openbaar af te spreken maar dit vind ik doodeng met een persoon die ik via tinder ken en voor het eerst ga zien. Ik heb het wel eens gedaan maar voelde me nogal uit mijn comfortzone. Ik prefereer zelf eigenlijk om tijdens een eerste date vooral iemand te leren kennen door te praten, niet in een restaurant of in een kroeg ofzo, maar gewoon thuis op de bank waar ik me het meest comfortabel en op m'n gemak voel. Toch hoor ik vaak om me heen dat thuis afspreken eigenlijk indirect betekent dat het een seksdate is ondanks dat je expliciet hebt uitgesproken dat dit niet direct op de agenda staat. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Ik vind het nog altijd een lastige...
dinsdag 20 februari 2018 om 15:43