Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
Zo daar ben ik weer! Mijn buik vol van een heerlijke lunch en een tas met eten voor vanavond.

Het plan was om nog even te shoppen voor wat baby spullen, versiering etc, maar ik ben kapot. Dus ga maar lekker naar bed. Ik hoef gelukkig niet te koken, mijn moeder had aan alles gedacht. Het goulass (schrijf je dat zo?) prutje, maar ook een pak rijst, doperwtjes, komkommer etc. Fijn hoor!

En ja Ellein mijn moeder kan heerlijk koken, en ze doet het ook graag dus nu kookt ze vaak wat extra;s voor ons.

Erg lief.

Fijn trouwens dat je ukje zo aangekomen is.

Tot later!
Hey meiden,

Ben ik ook weer eens! Ben vanaf zondagnacht heel beroerd geweest! Alles wat er naar binnen ging kwam er met een bloedgang weer uit. En dat in mn 2e week werken. Ben redelijk aan het opknappen en ben vandaag en morgen lekker vrij. Uk heeft gister haar 3e prikjes gehad en had gisteravond behoorlijke verhoging 39,2. Maar moest helemaal niet echt huilen bij het krijgen van de prikjes. Ook weer gewogen en ze is nu 65cm en 6170 gr. Scheelt dus niet veel met jou ukje Ellein. Gelukkig is de verhoging gezakt en ligt ze nu lekker te slapen. Ze komt nu al een paar nachten tussen de 5 en 6 uur en dat breekt wel op zeg. Geen idee waar het aan ligt, hebben nog geprobeerd om geen flesje te geven, maar ze heeft gewoon echt trek! Na de fles gaat ze ook weer lekker slapen. We gaan haar vanaf vandaag in haar eigen kamertje laten slapen *schaam*. Ze heeft lang genoeg bij ons op de kamer gelegen.

Lieve Rossia een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd! Hoop dat je een mooie dag hebt gehad en lekker bent verwend. Nu lekker aftellen voor de vakantie. Alvast een fijne vakantie, lekker genieten! Want daarna wordt het voor jullie ook heel spannend.

Michigan nog steeds geen baby!!!!!! Maar wel een plan en dat is ook een fijn idee. Vroeg jij nou naar de sfeer bij het CB? Ik vind het altijd prima. Toen we er de eerste keer heen gingen dacht ik dat ik een heel belerend vingertje zou krijgen omdat ik geen bv meer gaf, maar ze waren heel erg relaxed en vonden het mijn eigen keuze (wat het natuurlijk ook is). Verder zijn de artsen altijd vriendelijk en is er altijd wel iemand om een gezellig praatje mee te maken. En verder doen wij niet zoveel met de eet/drink adviezen. Gaan gewoon op ons gevoel af maar zeggen wel braaf ja en amen tegen de arts.

Teddy helemaal alleen met mini.........Gelukkig maar voor een paar nachtjes. En wat doet ze het goed zeg, ze groeit goed. Mooi plaatje van uk en nichtje op de mail, wat een verschil. Al kan je duidelijk zien dat Teddymini al een paar weekjes oud is.

Ellein vind dat je het super doet met de bv. En als uk en mama tevreden zijn dat is het toch helemaal goed. En jou ventje heeft toch een net gewicht nu? Mooie foto van jou en uk op je hyvesprofiel.

Mimpje klinkt goed hoor die kookkunsten van je moeder. Ik eet ook altijd heerlijk bij moeders en schoonmoeders. Ben je heerlijk aan het genieten van je verlof?

Ziggie lekker hoor samen nog naar de film. Hadden wij ook gepland maar toen kwam uk toch mooi 2 weekjes te vroeg, daaaagggg filmavondje! Maar dat kon me natuurlijk niks meer schelen op dat moment.

Jobje klinkt als een hele fijne vakantie. En wat zie je er stralend uit zeg, hele mooie buik.

Vera wat een poepverhalen toch, die kleine meid van jou kan er wat van. Ik gebruik de P luiers en zit nu al in maatje 3. Ben er erg tevreden over, wel vind ik dat als ze maar een beetje heeft geplast en meteen al zo stinkt. De K luiers vind ik helemaal niks. Ook een mooie foto van jou uk met nichtje. Wat worden er toch een hoop meiden geboren. Denk voor Michigan ook een meid.

Floortje wat een positief nieuws zeg voor jou! Helemaal goed, daar word ik nou blij van. Ik ga heel hard duimen dat we snel goed bericht van je ontvangen. Lekker uiteten vanavond. Enne leuke man heb je..........

Maki hoe is het met ukje? Nog steeds aan het smullen van het fruit en groente?

Mamadeb wat lekker zeg dat de kleine man al in een ritme zit. Hoe was het bij de HA?

MissC dikke knuf, niet leuk als je je niet in je hummetje voelt! Lekker vroeg naar bed vanavond of heerlijk tegen Cman aankruipen op de bank. Hoe is het met de buik? Begint ie al te groeien?

Ann dikke knuf kan me voorstellen dat het een dag met veel herinneringen was. Ik hoop voor jou op een mooie, voorspoedige 3e zwangerschap.

OGG wat leuk dat je weer komt mee schrijven en gefeliciteerd met de kleine man. Gaat alles goed met jullie? Hoe bevalt het mama zijn?
Pff, even ego-modus:

Heb een heftig dagje achter de rug. Liep niet zoals ik gepland had. Moest om 14 uur naar de vlos en toen ging ze het hartje luisteren, maar ze kon het hartje niet goed horen, omdat het kindje teveel bewoog of raar lag en ze dacht ook dat ie iets onregelmatig was. Toen zei ze dat ik een hartfilmpje moest laten maken voor de zekerheid. Ik zei prima, ik maar me geen zorgen, maar voor de zekerheid is het wel goed.

Toen maakte ze een afspraak met het ziekenhuis en bleek dat ik daar meteen naar toe moest, maar dat is helemaal aan de andere kant van de stad. Dus ik met de fiets naar het station en toen nog en heel stuk met de bus. Daar naar receptie, weer een balie, inschrijven, toen zeiden ze dat ik eerst nog een echo kreeg. Wist ik dus niks van. Toen een half uur wachten in mijn eentje tussen allemaal stelletjes die voor een echo kwamen. Toen de wachtkamer leeg was, hield ik het niet meer en moest ik huilen, gewoon door alles wat op me afkwam en toen kwam net de vlos vh ziekenhuis eraan en schaamde ik me een beetje. Zij deed de echo en zag niks bijzonders aan het hartje. Ze zei wel dat het kindje de hik had en dat het daardoor onregelmatig kon lijken.

Pff, heftig dagje. Jobman was ook heel zenuwachtig en smste de hele tijd. Hij zei: ik kan de ernst ook niet inschatten.

Achteraf heb ik het gevoel dat het allemaal nergens voor nodig was. Ik herinner me dat Mimpje of was het iemand anders ook een keer zoiets had en dat ze toen helemaal geen filmpje hoefde te laten maken.

Nou, ga even bijkomen, want ben pas net weer thuis. Daar gaat mijn vrije dag...
lieve jobje, kan me heel goed voorstellen dat het je even te veel werd. Je houdt je de hele tijd groot maar toch komt er dan zo'n breekpunt. even de spanning eruit. Geeft niets hoor en die vlos heeft het vast wel vaker meegemaakt. Gelukkig bleek alles in orde.

lekker wezen shoppen met mams vandaag. Mooi shirtje voor mini gekocht en verder niets. Ze heeft weer keurig haar flesje leeggedrinken bij oma.

Net even gekolfd en mijn borsten gaan het eindelijk snappen: 120 ml!! Dat zet zoden aan de dijk!

nu maar eens een maaltijd voor mezelf in elkaar draaien.

Mis teddyman best wel. Gelukkig komt er vanavond een vriendin langs. Heb ik weer wat afleiding.

ik zwaai even naar jullie allemaal. Er is zoveel geschreven vanmiddag dat ik alles alweer ben vergeten.
Jobje wat een vervelende middag zo opeens. Ik heb met 23 weken gehad dat de hartslag van ukkie niet helemaal oke was, maar moest gewoon over twee weken terug komen omdat met 23 weken, volgens mijn vlos, de hartslag nog niet regelmatig hoeft te zijn. Ben even kwijt hoeveel weken jij nu bent...

He en je er niet voor schamen hoor als je dan moet huilen, je wordt toch zenuwachtig en je zit daar helemaal alleen en dan spookt er gelijk van alles door je hoofd.

Gelukkig maar dat je ukkie alles oke is! Doe maar lekker rustig aan vanavond.

Teddy lekker geshopt dus, gezellig!

Angel wat vervelend dat je zo ziek was, knap maar op deze vrije dagen.
Jobje, wat heb jij een vervelende middag gehad! Gelukkig maar dat de vlos je meteen doorstuurde, zo weet je tenminste zeker dat het goed zit. Ik kan me heel goed voorstellen dat je even in tranen uitbrak. Ik heb tijdens de zwangerschap ook zoiets meegemaakt en kon niet meteen terecht. Ben toen wel wat vaker in tranen uitgebroken...

Ellein, klinkt echt super hoe jij dat doet met de bv! Tsja, het blijft af en toe onzeker he, maar als je uk zo goed is gegroeid, gaat het vast heel goed!

Zo, ik ga eens lekker koken. Pasta met spinazie a la boursin...mjammie!!
Jobje meid, wat een gedoe zeg! Maar gelukkig is alles goed. Nu maar ff relaxen dan en idd balen van je vrije dag...

OGG, eet smakelijk! Wat is het recept?? Klinkt nl lekker!

Bij de ha is alles goed gegaan. De prikjes waren wel beetje vervelend, maar alles is verwijderd! Nu alleen beetje last van, maar goed dat gaat ook wel weer over. Ook met de kleine man op mijn werk geweest. Wel weer even leuk om er te zijn. De kids uit mijn klas waren helemaal onder de indruk. Zo schattig. Ze hadden een map met tekeningen en verhaaltjes over de baby gemaakt. Lief he!

Nou fijne avond meiden!
Ziggie?? Volgens mij hebben we je al 2 dagen niet gezien/ gelezen....of heb ik ergens over heen gelezen?
Jobje, jeetje dat zal even schrikken zijn geweest. Gelukkig is alles goed. Nu weer proberen de rust weer terug te vinden..

Mimpje, ziggie is druk met de verhuizing. Vandaar dat ze hier niet iedere dag meer is. Volgens mij heeft ze Floortje haar nummer voor het geval dat. Heb je lekker gegeten en lig je al op 1 oor??

Angel, nog steeds een beetje ziekenboeg dus. Hmmm, niet leuk, nu maar goed aansterken hoor. Heeft mini vanaf de geboorte bij jullie op de kamer gelegen? Spannend dan de eerste nacht in eigen kamertje.

Teddy, veel plezier vanavond met je vriendin. Is toch gezellig dat ze even komt als teddy-man er niet is. Zo gaat de tijd snel en is hij snel weer terug.

OGG ook lekker gegeten?

Mamadeb, gelukkig dat het meeviel vandaag bij de huisarts. En wat super schattig van de kindjes op school!

Ik ga even een theetje drinken en daarna lekker op tijd naar bed. De eerste spullen zijn gepakt.
Nee hoor Rossia, ik lig nog niet op een oor. We hebben wel heerlijk gegeten, er zat alleen veel paprika doorheen dus daar heb ik nu wat last van. maar ach dat nemen we voor lief!

Lekker joh een weekje weg! Ga je morgenavond? Of zaterdagochtend?
Zaterdagochtend rond een uur of acht willen we gaan rijden. Dus nog voldoende tijd om al mijn spulletjes bij elkaar te zoeken.
mamadeb, men neme: pasta, spinazie a la boursin (uit het vriesvak), een uitje, hamblokjes, champignonnetjes en wat (ongezouten) cashewnoten. Even in de pan en klaar is OGG. Niet echt spectaculair culinair dus, sorry als dat je teleurstelt

rossia, lekker hoor, een weekje weg. Ben jaloers! Heb je niet nog een plekje over in je koffer

Ben ook erg benieuwd naar ziggie!

Net even boos op OGGman. Hij gaat zaterdagavond naar de voetbal en kreeg opeens zin om daarna biertjes te gaan drinken met de mannen. Leuk natuurlijk, maar hij had het al afgesproken zonder eerst ff te overleggen. Terwijl ik net vanmiddag bij mijn beste vriendin een stapavond met de meiden heb afgeslagen (voor as zaterdag) omdat we dit weekend (buiten de voetbal dan) voor ons drietjes zouden houden. Voelde me even zielig, ik had ook zo graag weer eens lekker willen gaan stappen!

Mini OGG heeft volgens mij een buikgriepje te pakken. Hij poept zich werkelijk een slag in de rondte. Arme miniOGG!
ach arme miniOGG! Kun je niet alsnog lekker een stapavond plannen voor zaterdag? Of heb je dan geen oppas?

hier weer een goede nacht gehad. Ben gisteren begonnen met het voeden om de 4 uur. Dus naar 6 voedingen per dag. Dat ging hartstikke goed. Moest haar eerst soms echt wakker maken voor een voeding, Nu begon ze elke keer zelf al wat te brabbelen. Vannacht heeft ze ook weer heerlijk geslapen. Niet gehuild, gewoon lekker slapen.

Wat leuk mamadeb die tekeningen en verhaaltjes.

Gelukkig viel het mee bij de huisarts. Kun je een beetje een ritme vinden met de beide mannen?

angel hoe ging de 1e nacht in uk's eigen kamertje? en hoe ging het met paps en mams de 1e nacht zonder meisje naast bed?

michigan hoe is het?

ziggie nog druk aan het inpakken?

ellein hoe heeft jouw ventje geslapen?

missc, nog steeds zo druk op je werk? voel je je alweer wat fitter?
Meld MBIB! Moet naar de fysio dus hou het even hierbij, kom daarna weer terug. Tot dan!
Hey meiden goedemorgen allemaal.

Bah eerst even klagen, ik wil niet meer ongesteld zijn, bah bah bah ik vind het vies, ik heb buikpijn en het is gewoon stom. (Floortje was spiraal gewend en dus nooit ongesteld) moeder natuur heeft dit niet goed geregeld!!!

zo uitgeklaagd!

Teddy kijk dat klinkt heel netjes van jou meisje. Wat fijn dat ze het zo goed doet. Ook goed van het kolven, dat is echt ene hele mooie productie hoor. Campina zou er trots op zijn!

Jobje vervelend van je middag gisteren maar ik snap de vlos wel. Bij twijfel moet je het zeker laten controleren zeker bij jouw termijn van de zwangerschap. Als het namelijk niet goed is kunnen ze wat doen nu om je kindje te helpen. Dat het de hik is, is vaak op het hartfilmpje of met de echo wel te zien, maar niet met de doptone die de vlos gebruikt. Ik vind het dus echt heel goed dat ze je hebben doorgestuurd. Gaat het nu wel weer beter met je? Beetje van de schrik bekomen?

OGG klinkt lekker, krijg vandaag eters, maar heb al 2 keer pasta op deze week, hmm maar wat anders verzinnen.

Rossia heb je nog plek in je kofferbak? Moet wel woensdag weer thuis zijn, dan begint nieuwe baan!

Ziggie druk druk druk? Ik heb geen sms ontvangen dus neem aan dat de kleine nog lekker in je buik zit!

Michigan, hou je het nog vol? Moet ik even komen strippen alvast?

mamadeb fijn dat het meeviel! En wat lief van je kids uit de klas.

Mimpje, toch nog lekker geslapen ondanks de paprika? Had je maagzuur ervan?

hmm heb ik nou iedereen gehad? Ga zo maar eens teruglezen. Wij zijn gisteren naar de griek geweest, erg lekker. Stink alleen nu wel een beetje volgens mij...

x Floortje
Floortje ik zal gelijk antwoord geven op jou vraag: Nee...ik heb volgens mij niet geslapen. Ik had erg last van maagzuur, geen enkele pil hielp, zelf nummer 3 niet. Daarbij hou ik zoveel vocht vast s avonds en had ik hoofdpijn. Oftewel ik had het helemaal gehad.

Gelukkig van 6 tot 10 nog even geslapen, al droomde ik toen wel dat ik werd aangevallen door een otter

Zo eerst even op koffie bezoek en daarna ga ik gewoon maar weer mijn bedje in.

Rossia nog 1 dagje en dan lekker vakantie!!

Teddy wat goed zeg van mini.

Ben nog beetje wazig, even ontbijten misschien helpt dat
hahahaha aangevallen door een otter? Wat deed je daar dan ook?
Mimpje, aangevallen door een otter?? Dat klinkt niet fijn. Ik dacht dat ik gekke dingen droomde.

Hoofdpijn bah, nu nog steeds of is het over? Wanneer moet je weer naar de vlos?

sterkte! x Floortje
Teddy cross, ja ik kom nooit otters tegen in mijn slaap hihi
goedemorgen meiden!

Aangevallen door een otter Mimpje? Maar wat een vervelende nacht, hopelijk lukt het je vandaag nog even lekker wat bij te tanken.

Floor, vervelend zeg dat je zo'n last van de menstruatie hebt! Ik overweeg sterk om na de zwangerschap ook een spiraaltje te nemen. Ga je nog wat leuks doen vandaag?

Teddy, klinkt goed die nachten van jullie! En dat het kolven goed lukt is ook prachtig, kan je lekker een voorraadje gaan aanleggen. Nog 2 dagen toch zonder Teddyman?

Rossia, wat een heerlijk vooruitzicht: zaterdag lekker naar de sneeuw!! Ikzelf verheug me erg op de zon, maar dat duurt nog even. En ik duim voor je nod hoor!!!!!

Mamadeb, fijn dat het bezoekje bij de ha weer achter de rug is. En wat leuk dat de kinderen zo enthousiast reageerden op je bezoek!

Arme Jobje, wat een vervelende middag was dat zeg! Ben je er intussen alweer van bijgekomen? Gelukkig was het allemaal loos alarm, maar wat Floor al zei, goed dat ze je toch meteen even naar het zkh sturen.

OGG, kan me voorstellen dat je even baalde van je man! Je wilt er zelf waarschijnlijk ook wel even uit en dan doet hij zoiets! Zou ik denk ik ook wel effe nijdig om zijn!

Ellein, mooi verhaal hoor over de bv hihihihi... maareh, fijn dat je het zo goed weet te combineren allemaal. Ben heel benieuwd hoe dat bij mij straks verloopt..

Angel, weer helemaal beter dus? Fijn dat je vandaag vrij bent, lekker thuis met de kleine!

Dank voor jullie knuffels gister! K was werkelijk waar kapot toen ik gisteravond thuiskwam, en zo misselijk. Heb eten gekookt en kon daarna niet meer van de bank komen. Vriendlief moest me echt naar bed sturen op een gegeven moment. Maar goed, heb heerlijk geslapen, dus nu beter in mijn hum.
missc op zich heb ik niet zoveel last van mijn menstruatie hoor, ik mag volgens mij niet klagen. Alleen ik vind het zo ontzettend vies, bah bah bah. Spiraaltje was wat dat betreft echt super!

Fijn dat jij je weer wat beter voelt!
Zo, daar ben ik weer! Lekker weer losgekneed. Heb toch maar weer gewoon een afspraak voor volgende week gemaakt, je weet immers nooit... al hoop ik natuurlijk dat die niet door hoeft te gaan! Vandaag wel weer wat buikpijn, beetje 'gerommel' wellicht maar helaas weer geen harde actie vannacht!!

Angel, lekker geslapen vannacht zonder Angel-girl op de kamer? Of moest je er toch erg aan wennen? En ben je weer helemaal opgeknapt?

Jobje, wat een nare dag heb jij gisteren gehad. Kan me voorstellen dat je 'brak' hoor, toen je in je eentje in die wachtkamer overbleef. Dat is gewoon stress waar je niet op zit te wachten. Gelukkig maar dat alles helemaal goed zit!! Hoe vervelend ook, wel fijn dat de vlk zo alert reageerde.

Mamdeb, wat leuk, die tekeningen van de kinderen uit je klas! Zal best vertederend geweest zijn. Fijn dat het mee viel bij de HA.

Ziggie, meid, waar zit je? Even de meldplicht vergeten, of ben je aan het voorkruipen?? Ik ben benieuwd! Hoop dat alles goed gaat! Oh ja, nu lees ik het berichtje van Rossia over de verhuizing. Oenig, dat is ook zo.....

Rossia, niet vergeten op de to do list te zetten: video programmeren voor maandagavond!!!! Enne, mocht er nou heel misschien toch goed nieuws te melden zijn.... dan kom je ons dat toch wel vertellen he?!?!

OGG, klinkt als een prima pasta! Kan me voorstellen dat je even niet blij was met de actie van OGG-man. Jij je heel netjes aan de afspraak houden en dan hij de hort op! Dan misschien mini-OGG naar een oppas brengen en zelf ook weer eens lekker stappen? (ja, en nu lees ik dus de reactie van Teddy.... 2 zielen Ik moet voortaan gewoon weer éérst alles bijlezen en dan pas gaan reageren geloof ik!!!)

Floortje ongesteld zijn is sowieso al nooit leuk (vind het ook altijd zo viezig) en al helemáál niet als je er liever gewoon 9 maanden vanaf wilt zijn. Nog even doorbijten en dan zit het er weer op! Dank voor je strip-aanbod Kom maar op!!! Nee hoor, ik wacht morgenochtend 'rustig' af. Moet eerlijk zeggen dat ik wel teleurgesteld zal zijn als blijkt dat ik niet gestript kan worden. Maar ik moet er natuurlijk wel rekening mee houden dus zeg steeds tegen mezelf dat er waarschijnlijk nog niets gaande is....

Mimpje, groot gelijk, straks lekker weer naar bed. Gewoon alle slaap pakken die je nu pakken kan! Vervelend van het maagzuur en het vocht vasthouden. De laatste weken zijn niet echt heel leuk meer he? Nog even doorbijten.....

MissC, fijn dat je weer beter in je hum bent en dat je lekker geslapen hebt. Het zonnetje schijnt nu weer, hopelijk blijft je humeur daardoor ook weer wat zonniger!

Zo, ben geloof ik weer ongeveer bij nu.... Ga hier maar eens een beetje opruimen en een was draaien. Nadeel van de zon die zo vrolijk naar binnen schijnt is dat je het stof ook weer stukken beter ziet
Meisjes!!

Sorry ben echt een beetje druk met de laatste dingetjes af te ronden.

OGG, ik zou daar ook behoorlijk pissig over zijn geworden. Volgende week jij een avondje stappen met de meisjes??

Teddy, mini heeft dus weer een goede nacht gehad. Wel super fijn dat het zo goed gaat. Vanmiddag nog wat leuks op het programma? Hoe gaat het eigenlijk met je buikwond?

Floortje, Grieks eten is heerlijk en ja dat stinken hoort erbij. Lekker hoor!! En ongesteld zijn is inderdaad niet leuk, maar ja het hoort erbij he, anders kunnen we geen kindjes maken....

Mimpje, aangevallen door een otter ! Wat een meesterlijke droom. Was je aan het zwemmen ofzo?

Missc, wat fijn dat je beter geslapen hebt en je weer wat meer uitgerust bent. Is de rust op je werk ook een beetje wedergekeerd??

Michigan, nog steeds niet pffff pffffff, wel lekker losgemaseerd, dus ben je er klaar voor. Morgen eventuele eerste stripactie toch? Video instellen staat zeker op mijn to do-list en mag ik echt niet vergeten!!! Mocht ik inderdaad goed nieuws hebben dan kom ik dat zeker even melden... Ben toch wel weer een beetje hoop aan het opbouwen merk ik...

Ellein, hard aan het werk vandaag??

Angel, hoe was de eerste nacht van mini in haar eigen bedje?
Succes Rossia, met de laatste klusjes op je werk! Ook hier een hoop te doen, maar ik ben er behoorlijk relaxed onder. (Of dat probeer ik.. hahaha)

Michigan, lekker dat alles weer loszit. En nu fijn een middagje relaxed thuis.. wie weet wat dat losmaakt!
Zo, hier ben ik eindelijk ook weer eens!

Teddy, is manief al terug? Veraman gaat morgen weer een dagje naar het Duitsland naar de sneeuw. Moet hij weer midden in de nacht weg en komt hij laat terug...

Over het kolven... Ik kreeg altijd met gemak meer dan 100 ml uit een borst. De laatste tijd gaat het wat minder voorspoedig. Ik krijg geen toeschietreflex en dan krijg ik hele kleine hoeveelheden eruit. Alleen als mijn borst op springen staat komt er veel uit (zoals vanochtend 50 ml in een paar minuten). Heb jij nog tips?

Michigan, nog steeds geen babynieuws? Ik weet precies hoe je je voelt. Tot nu toe heb ik het forum-record met 11 dagen overtijd. Ga jij dat overtreffen?

Floor, lekker gegeten gisteren bij de Griek? Oh, wat heb ik daar soms ook zin in om lekker uit eten te gaan. Maar ja, dat gaat niet zomaar meer he? We hebben zaterdag een “gezinsdagje” gepland. Geen bezoek, lekker met z’n drietjes. We gaan in ieder geval lekker uitgebreid lunchen!

Rossia, nog 2 nachtjes slapen... Lekker hoor!

Ellein, ik vind ook dat je het goed doet met je bv schema. Ook al kan je niet alle voedingen meer bv geven, je kleine krijgt in ieder geval wat van mama mee. En dat is al heel wat na 4 maanden! Bravo! En zo te lezen groeit hij goed.

Wanneer ben jij eigenlijk gaan minderen met aantal voedingen? Na 3 maanden ofzo? Ik zit nog steeds op 7 voedingen, ik dacht dat het normaal was. Maar omdat de arts van het cb het zo expliciet aan me vroeg ga ik nu twijfelen. Vergeet ik weer aan haar te vragen natuurlijk...

Heb jij een ritme aangebracht of van de uk af laten hangen? Want als ik een ritme aanhou (dus om de 2,5 – 3,5 uur voeden) gaat de kleine nooit naar minder voedingen natuurlijk... Beetje veel vragen, maar ben benieuwd..

Mimpje, lekker verwend bij je moeder begrijp ik? Handig hoor, zo’n mama!

Angel, wat een ziekenboeg bij jou thuis! Fijn dat iedereen weer een beetje opgeknapt is. Hoe was de eerste nacht in haar eigen kamertje?

Jobje, klinkt niet echt als een relaxte vrije dag. Toen ik weinig leven voelde, moest ik ook voor een hartfilmpje naar het zkh. Geheel onverwacht kreeg ik ook nog een echo. Maar blijkbaar hoort dat standaard bij het hartfilpje. Kost wel enorm veel tijd zo’n bezoekje. En kan me voorstellen dat je even in de rats zat hoor. Toen ik alleen onderweg was naar het zkh hebben ook de nodige tranen gevloeid. Helemaal niet gek!

Mamadeb, gelukkig is het bezoekje aan de ha achter de rug! Lijkt me geen fijne behandeling.. Klinkt leuk, je bezoekje aan je werk. Lijkt me ook leuk, al die kinderen die helemaal onder de indruk zijn van zo’n klein mensje.

OGG, klinkt lekker je recept. Maar spinazie a la boursin? Nog nooit van gehoord. Even wat beter in het vriesvak zoeken dus!

Wat een rotstreek van OGGman! Tja, mannen zijn niet zo goed in dat soort dingen (overleggen). Ik ken het.. Heb je hem even streng toegesproken??

Missc, gelukkig voel je je weer beter dan gisteren. Een goede nachtrust doet wonderen!

Teddy, lees nu pas je berichtje over jouw voedingsschema. Wat knap dat je dat red, om de 4 uur. Ons meisje bleef vanochtend wel 4 uur weg, maar nu begon ze na 2 uur alweer om eten te vragen. Ik probeer het wel te rekken tot 3 uur, want anders is het einde zoek. (Gisterenmiddag en avond kwam ze namelijk ook al na 1,5 tot 2 uur na de vorige voeding. Dacht aan een regeldag maar als dit zo doorgaat....)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven