De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
zondag 11 februari 2018 om 21:48
hollebollegijs schreef: ↑11-02-2018 21:47En als je goed oplet zit de hele discussie er in.
Volwassenen gaan letterlijk met elkaar op de vuist, de kinderen staan er verbaasd bij te kijken en aan het eind staat een klein meisje op
en vraagt: WANNEER KRIJGEN WE ONZE CADEAUS
Want daar gaat het voor de kinderen toch om![]()
En op welk punt moet ik dan over de grond rollen van het lachen....?
zondag 11 februari 2018 om 21:55
zondag 11 februari 2018 om 22:04
Nou daar hoef je niet goed voor op te letten hoor, dat lag er echt duimendik bovenop.hollebollegijs schreef: ↑11-02-2018 21:47En als je goed oplet zit de hele discussie er in.
Volwassenen gaan letterlijk met elkaar op de vuist, de kinderen staan er verbaasd bij te kijken en aan het eind staat een klein meisje op
zondag 11 februari 2018 om 22:05
Je vind het niet leuk, dus moet je niet lachen dus lijkt het me verstandig een programma te gaan kijken waar je wel over de grond gaat van het lachen, misschien het 8 uur journaal? Ik noem maar wat, ik ken je gevoel voor humor niet.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zondag 11 februari 2018 om 22:10
zondag 11 februari 2018 om 22:10
zondag 11 februari 2018 om 22:14
Ik vind het ook weer leuk!Lavalampje* schreef: ↑11-02-2018 21:39Ik ook! Nancy met dat zure gezicht toen ze geen hoofdijsbeer meer was![]()
zondag 11 februari 2018 om 22:18
Ik lag ook in een deuk daarom!DuploPanda schreef: ↑11-02-2018 21:55En toen Helma (volgens mij heet ze zo) vertelde over haar jeugd en dat ze over de weg werd gesleept door haar broers, fluistert één van die leerlingen gortdroog: "lekker voor je.''
Ik voel me echt slecht dat ik daar om moest lachen![]()
zondag 11 februari 2018 om 22:22
JaDuploPanda schreef: ↑11-02-2018 21:55En toen Helma (volgens mij heet ze zo) vertelde over haar jeugd en dat ze over de weg werd gesleept door haar broers, fluistert één van die leerlingen gortdroog: "lekker voor je.''
Ik voel me echt slecht dat ik daar om moest lachen![]()
En dat die surinamer geen ijsbeer mocht zijn
zondag 11 februari 2018 om 22:23
Er liep hier een topic over leerlingen die de serie in de klas keken.
Toevallig vertelde dochter dat ze de eerste aflevering ook klassikaal hebben gekeken.
Die zijn allemaal 12+ overigens.
Toevallig vertelde dochter dat ze de eerste aflevering ook klassikaal hebben gekeken.
Die zijn allemaal 12+ overigens.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zondag 11 februari 2018 om 22:53
zondag 11 februari 2018 om 22:57
Ja geniaal.
Matthijs van Nieuwkerk die meewerkte (vermoedelijk in ruil voor een interview met de makers)
zondag 11 februari 2018 om 23:39
hollebollegijs schreef: ↑11-02-2018 21:47En als je goed oplet zit de hele discussie er in.
was me duidelijk hoor... (zonder sarcasme)
zondag 11 februari 2018 om 23:59
Hilarisch was dat
maandag 12 februari 2018 om 00:09
Ik vind hem ook nog steeds niet leuk... maar ik kan er niet achter komen waardoor...
Er is toch iets aan het acteerwerk denk ik.. of mogelijk is het de Nederlandse taal... de grappen zijn goed, satirisch, grappen met een dubbele laag en soms heel subtiel soms minder. Dit werkt goed bij een Little brittain, the office, maar hier.. meh.
Is het trouwens origineel door Nederlanders geschreven en geen kopie van een bestaande serie? Volkert zijn rol en verhaal voelt zo Amerikaans aan...
Er is toch iets aan het acteerwerk denk ik.. of mogelijk is het de Nederlandse taal... de grappen zijn goed, satirisch, grappen met een dubbele laag en soms heel subtiel soms minder. Dit werkt goed bij een Little brittain, the office, maar hier.. meh.
Is het trouwens origineel door Nederlanders geschreven en geen kopie van een bestaande serie? Volkert zijn rol en verhaal voelt zo Amerikaans aan...
maandag 12 februari 2018 om 01:02