Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Moiren’ schreef:
13-02-2018 21:23
Fuck man. Jij kan gewoon begrijpelijk schrijven.
:rofl:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Oudblond schreef:
13-02-2018 21:27
Dat is wat ik bedoelde. Ze kan het echt wel, maar er vaart vaak 'iets' in haar of zo.
Ik ben ook lang meegegaan in het 'knuffelgehalte' dat ik las: Pumps wil niet dat je op haar reageert, laat haar maar en dat deed ik omdat haar posts 'geen kwaad' in zich hadden. Tot ik haar gewoon begrijpelijk zag posten in andere topics en ze hier en in weer andere topics van leer trok in reacties op anderen. Klaar hoor.
Ik heb haar op negeer, maar die doet het helaas nit.
Dus moet ik nog steeds veel scrollen.
Moiren’ schreef:
13-02-2018 21:30
Ik heb haar op negeer, maar die doet het helaas nit.
Dus moet ik nog steeds veel scrollen.
Hier hetzelfde.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Pumps_italiaans schreef:
13-02-2018 21:08
Hoe moet je dat nog op dit FORUM nog bij kunnen houden?
Ik krijg daar opeens een of andere onzinnige diagnose die totaal lijnrecht op mijn denken en posten staat.

Telkens doen ze dat hier.
Terwijl het heel duidelijk was dat een groepje voortduren tegen aan andere forumgebruiker aan de gang zijn.

Ik probeer gewoon met een paar gebruikers hier simpele onpersoonlijke en algemene informatie uit te wisselen.
Maar voortdurend wordt er iets anders op geplakt WAT IN JULLIE hoofd zit.
Dat heet trollen. On bewust of bewust ZUIGEN om reacties uit te lokken.
Reacties waar anderen helemaal geen zin in hebben.

Klaar.
Nah, laat dat simpele en onpersoonlijke er maar af zeg. De agressie spat ervan af. Dat zuigen om reacties uit te lokken waar niemand geen zin in heeft herken ik wel. Van jou.
Zeg, gaan jullie even HET HELE TOPIC lezen en post WAAR ik stel dat er geen koolhydraten, geen vetten en geen suiker nodig is?
Flippen? Beleren zonder dat jullie iets te leren hebben.
Lees wat er staat.
Oudblond schreef:
13-02-2018 21:27
Dat is wat ik bedoelde. Ze kan het echt wel, maar er vaart vaak 'iets' in haar of zo.
Ik ben ook lang meegegaan in het 'knuffelgehalte' dat ik las: Pumps wil niet dat je op haar reageert, laat haar maar en dat deed ik omdat haar posts 'geen kwaad' in zich hadden. Tot ik haar gewoon begrijpelijk zag posten in andere topics en ze hier en in weer andere topics van leer trok in reacties op anderen. Klaar hoor.
Ze schrijft zoals een buurvrouw van mij praat. Ik heb serieus wel eens gedacht dat Pumps zomaar mijn buurvrouw zou kunnen zijn.
Maar mijn buurvrouw heeft echt geen kwaad in zich, dus vanaf nu weet ik zeker dat zij het niet is.

En ik weet weer dat mijn mensenkennis te wensen overlaat.

David Dunning
Pumps_italiaans schreef:
13-02-2018 21:34
Zeg, gaan jullie even HET HELE TOPIC lezen en post WAAR ik stel dat er geen koolhydraten, geen vetten en geen suiker nodig is?
Lees wat er staat.
Ja, op deze manier tekeergaan vind ik zeker vallen onder flippen. En dan heb ik niet eens gelezen waar het over gaat.
Theelichtje .... Waar zouden we zijn zonder een beetje gein? Chagarijn?

Kop op.
En klaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik dacht: ga op het forum eens de meningen over de nieuwe wet lezen....
Dat doe ik van het weekend wel; 27 pagina's? o_o
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Pumps_italiaans schreef:
13-02-2018 21:34
Lees wat er staat.
Dat heb ik nergens beweerd.
Ik heb gevraagd of je kon stoppen met dat gezanik over suiker.

David Dunning
Zeg, BEL jij ANDERS even de GEINLIJN of de HAP. Theelichie zonder nichie. De tomatenzaad van straat, verkregen in een duister hoekie is ookal afgekeurd door Poekie. Dan witte gij ut wel heej? Dat worden weer WORSTEBROOIKES vers gestoken met dn riek. Of diepvries Spinoza. Maar die vertrouw ik niet zo vanwege de verborgen suikers. Ik LEES liever een goed boek! Niet te VERWARREN met KOEK! KOEKOEK!
anoniem_361106 wijzigde dit bericht op 13-02-2018 21:48
4.89% gewijzigd
Er zijn 2 verschillende topics over de donorwet.
Op actueel en lijf en lijn.

Daar zijn ze ook weer bezig met ruzie.
Reageren op iets concreets doen ze daar niet.
Ik heb 5 minuten nodig gehad om de registratie te controleren.

Kost zelfs maar 5 - 15 minuten om die in te voeren.

Alleen illegalen zonder familie is toegevoegd.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 13-02-2018 21:48
1.06% gewijzigd
normandina schreef:
13-02-2018 21:45
Zeg, BEL jij ANDERS even de GEINLIJN of de HAP. Theelichie zonder nichie. De tomatenzaad van straat, verkregen in een duister hoekie is ookal afgekeurd door Poekie. Dan witte gij ut wel heej? Dat worden weer WORSTEBROOIKES vers gestoken met dn riek. Of diepvries Spinoza. Maar die vertrouw ik niet zo vanwege de verborgen suikers. Ik LEES liever een goed boek!
:HA:
normandina schreef:
Zeg, BEL jij ANDERS even de GEINLIJN of de HAP. Theelichie zonder nichie. De tomatenzaad van straat, verkregen in een duister hoekie is ookal afgekeurd door Poekie. Dan witte gij ut wel heej? Dat worden weer WORSTEBROOIKES vers gestoken met dn riek. Of diepvries Spinoza. Maar die vertrouw ik niet zo vanwege de verborgen suikers. Ik LEES liever een goed boek! Niet te VERWARREN met KOEK! KOEKOEK!
Huh?
Klinkt als.....
normandina schreef:
:proud:
normandina schreef:
Je lijkt meer op Pumps dan Pumps zelf.
:worship:

Je moet alleen meer witregels gebruiken.

David Dunning
Nou nou jeetje, zo kan die wel toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pumps_italiaans schreef:
13-02-2018 21:46
Er zijn 2 verschillende topics over de donorwet.
Op actueel en lijf en lijn.

Daar zijn ze ook weer bezig met ruzie.
Ja, ik las het.
Goed om te weten dat het zo makkelijk is om registratie uit te schakelen.
Thanks!
Enn schreef:
13-02-2018 21:39
Ik dacht: ga op het forum eens de meningen over de nieuwe wet lezen....
Dat doe ik van het weekend wel; 27 pagina's? o_o
Orgaandonorwet? Een pedant manspersoon vertelde me tijdens een zakelijke bijeenkomst die daar niets mee te maken had dat 'hij zijn contacten in Den Haag' geadviseerd had om de wet niet aan te nemen want de overheid kan en mag mensen niet dwingen om over hun sterfelijkheid na te denken en nog een aantal van die 'vaststaande feiten'. Hij was stellig over zijn invloed. Even stellig was hij over het feit dat hij meer dan 1700 fte tewerkstelt. Vermits ik een en ander organiseer voor CEO's van + 1000 fte's wilde ik dat toch even uitzoeken. Mijn onderzoekje stokte bij 250 werknemers van zijn 'Group'. Ik heb er even een mailtje aan gewaagd met de vraag of ik alleen 'verouderde gegevens vond via google'. Geen antwoord. Terwijl ik nog zo netjes geweest ben om hem niet te condoleren met het aannemen van de wet. ;-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Eens met Nouschi.
Dit was de post die niet past bij het gedoe rond ene NOOR wat ik niet volg, omdat het zinloos en onzinnig is.

De quote was een reactie op iemand daar die weinig suiker mag.
Dat is weg gelaten.

Ja, elders had ik dat ook gepost. Biologisch bakhavermeel (maar ik kan me vergissen) is een stuk voordeliger en online staat die ook o.a. op de site van AH. Maar niet alle filialen verkopen dat. Maar zelf pasta maken en brood bakken kan dus met heel kleine beetjes minder suiker ook.

Een theelepeltje is 5 ml of 4 theelepels is 1 eetlepel.
Een klontje of strootje suiker zit tussen de 3 en 4 gram.
Als ik Jamie Oliver goed heb begrepen dan is 7 klontjes de maximaal aanbevolen hoeveelheid suiker.

Ja, daar krijg je een punthoofd van als je alles moet berekenen.
Is zeker niet gezond om jezelf daarmee te stressen. Wel handig om te weten. Dat laatste daar gaat het om. Verder ga ik niet.

EDIT: Is in de aanbieding maar in de mijne verkopen ze die niet. https://www.ah.nl/producten/product/wi2 ... biologisch
https://www.ah.nl/producten/product/wi2 ... -amandelen en er zit hetzelfde verschil in.
1,1 vs 4,6 gram per 100 gram. (Wel even controleren. Soms geven ze ml en andere keren gr.)
Beter zei jij dat ze geen witte suikers tot zich moeten nemen. Dan was het gezeik enigszins relevant geweest.
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 13-02-2018 21:56
4.63% gewijzigd
Huh? 250 werknemers souperen max 250 fte toch? Wat is dat voor een zelfoverschatting? Of snap ik er niets van?
Afijn, het is de man niet gelukt.
Bruise schreef:
13-02-2018 21:53
Eens met Nouschi.
jij wilde toch geen kletstopic? Make up your mind, man!
Enn schreef:
13-02-2018 21:37
Theelichtje .... Waar zouden we zijn zonder een beetje gein? Chagarijn?

Kop op.
En klaar.
:hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven