Ingedaalde baby en voorweeën
dinsdag 13 februari 2018 om 19:39
Ik ben inmiddels 36w4d zwanger en de baby is volledig ingedaald. Lichamelijk begint het nu zwaarder te worden. Merk dat ik meer rugpijn krijg en bekkenklachten nemen toe. Buik zit flink in de weg, maar voel me verder nog prima. Heb afgelopen week wat voorweeën. Zegt de combinatie volledig ingedaalde baby en voorweeën eigenlijk iets over een al naderende bevalling of kan het zomaar nog tot na de 40 weken blijven zitten. Ik gok zelf het laatste, maar hoop stiekem wel op iets eerder bevallen dan 40 weken. 38/39 weken oid, maar goed, daar hebben we nu eenmaal geen invloed op;) Ben wel benieuwd naar ervaringen.
dinsdag 13 februari 2018 om 19:57
Hier ook zo, maar liefst 5 cm ontsluiting op het laatst en zelfs na het breken van de vliezen kwam de bevalling niet op gang. Aan de weeënopwekkers en toen was het binnen 1,5 uur klaar.
dinsdag 13 februari 2018 om 21:11
Is het je eerste? Vaak (vaker dan bij volgende zwangerschappen) geeft een volledig ingedaalde baby icm voorweeën dan wel aan dat de geboorte geen weken meer op zich laat wachten. Maar lang niet altijd. Lastig he, die laatste loodjes! De maanden vliegen voorbij maar de laatste weken lijken vaak een eeuwigheid.
woensdag 14 februari 2018 om 12:05
Het is inderdaad mijn eerste. We gaan het zien. Ik ben vrijdag 37 weken, dus vanaf dan mag ze komen. Ik hoop zelf dat ze nog een week of anderhalf a 2 blijft zitten, maar niet tot 41 weken haha. Achja, de natuur doet zijn werk en ik geniet ondertussen gewoon van de rust en vrije tijd. Komt goed!normandina schreef: ↑13-02-2018 21:11Is het je eerste? Vaak (vaker dan bij volgende zwangerschappen) geeft een volledig ingedaalde baby icm voorweeën dan wel aan dat de geboorte geen weken meer op zich laat wachten. Maar lang niet altijd. Lastig he, die laatste loodjes! De maanden vliegen voorbij maar de laatste weken lijken vaak een eeuwigheid.