verhuisdozen
donderdag 26 februari 2009 om 14:13
De verhuisdozen van de gamma zijn goed, 10 euro voor 5 als ik me niet vergis.
die van de IKEA zijn ook goedkoop maar echt een hel om in elkaar te zetten.
ik zou geen tweedehands dozen kopen, of ze moeten van goede kwaliteit zijn en dat je weet waar ze vandaan komen! misschien dat iemand in je familie nog dozen heeft liggen?
heb ook een keer verhuisd met doosjes van de AH, maar is ook niet altijd ideaal, kunnen niet erg veel zware dingen in, en vaak zijn ze ook slordig opengemaakt zodat er scheuren inzitten. Maar voor de lichtere dingen zijn die prima te gebruiken
die van de IKEA zijn ook goedkoop maar echt een hel om in elkaar te zetten.
ik zou geen tweedehands dozen kopen, of ze moeten van goede kwaliteit zijn en dat je weet waar ze vandaan komen! misschien dat iemand in je familie nog dozen heeft liggen?
heb ook een keer verhuisd met doosjes van de AH, maar is ook niet altijd ideaal, kunnen niet erg veel zware dingen in, en vaak zijn ze ook slordig opengemaakt zodat er scheuren inzitten. Maar voor de lichtere dingen zijn die prima te gebruiken
donderdag 26 februari 2009 om 14:42
donderdag 26 februari 2009 om 14:57
quote:Sarah Scott schreef op 26 februari 2009 @ 14:39:
Eeeh tsja, ik woon in Duitsland nu, dus ben bang dat het niet echt in de buurt is Heb er nog 80 en zijn mooie stevige pc-dozen. Wel zonder handvat, maar ze zijn ons uitstekend van dienst geweest nee das n beetje ver, is het de moeite waard ze te versturen tegen een vergoeding?
Eeeh tsja, ik woon in Duitsland nu, dus ben bang dat het niet echt in de buurt is Heb er nog 80 en zijn mooie stevige pc-dozen. Wel zonder handvat, maar ze zijn ons uitstekend van dienst geweest nee das n beetje ver, is het de moeite waard ze te versturen tegen een vergoeding?
donderdag 26 februari 2009 om 15:02
Je kunt ook uitzoeken of er een papierrecyclingsbedrijf bij je in de buurt zit. Die krijgen ook veel grote (verhuis)dozen binnen. Als je het daar even vraagt houden ze er zo een hele stapel voor je achter. Vaak binnen een week hooguit 2 weken en nog gratis ook. Je moet ze dan alleen even zelf op komen halen.
donderdag 26 februari 2009 om 15:57
Melt, ook ik heb mijn verhuisdozen op Marktplaats gekocht.
Krijg 14 pagina's hits op 'verhuisdozen' in heel NL. Wat is er precies niet gelukt? MP is echt heel erg goedkoop als je om de hoek bij een particulier voor een euro per stuk zo'n stevige doos (vaak dubbel golfkarton) koopt hoor, en vaak nog prima in orde.
Krijg 14 pagina's hits op 'verhuisdozen' in heel NL. Wat is er precies niet gelukt? MP is echt heel erg goedkoop als je om de hoek bij een particulier voor een euro per stuk zo'n stevige doos (vaak dubbel golfkarton) koopt hoor, en vaak nog prima in orde.
donderdag 26 februari 2009 om 16:09
quote:Tia Dalma schreef op 26 februari 2009 @ 15:57:
hier in de omgeving heb je ze niet...en opsturen is vaak duurder dan het waard is volgens de mensen van mp
maar de tip van de bananen dozen neem ik zeker weten mee
hier in de omgeving heb je ze niet...en opsturen is vaak duurder dan het waard is volgens de mensen van mp
maar de tip van de bananen dozen neem ik zeker weten mee