Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
14-02-2018 18:02
Misschien wonen ze split-level.
:HA:
RikM schreef:
14-02-2018 18:01
Maar wel helder genoeg om een halve stuiverroman neer te pennen... :huh:
In de sekspijler ...
Kneden en spelen ook nog. Nou als ik word verkracht praat ik echt niet over kneden en spelen.
Ja ook dat. Ik vind het altijd zo vreemd om een verkrachtingsverhaal te lezen op een pijler met de naam Seks en dan dit plaatje
Afbeelding
Nou ja, op zich zijn verkrachtingsfantasieën heel normaal natuurlijk. Maar zeg er dan bij dat het een fantasie is. Verkrachting is voor veel mensen toch best een gevoelig onderwerp en dan is het een beetje smakeloos om die mensen met een neptopic in het ootje te nemen.
Lady*Voldemort schreef:
14-02-2018 18:02
Misschien wonen ze split-level.
:HA:
waarom krijg ik een oxxio reclame?
Sorry, mijn schuld.
Mij teveel details in dat verkrachtingsverhaal.
Waarom moet de lezer tot in detail weten wat hij bij haar heeft gedaan? " Verkracht" lijkt mij voldoende. Ik geloof het ook niet.
Ana_Isabel2 schreef:
14-02-2018 18:16
Mij teveel details in dat verkrachtingsverhaal.
Waarom moet de lezer tot in detail weten wat hij bij haar heeft gedaan? " Verkracht" lijkt mij voldoende. Ik geloof het ook niet.
Ik ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik zou niet weten hoe ik zou reageren, er zullen vast mensen zijn die alles heel gedetailleerd opschrijven. Maar waarom opeens zo'n verhaal na jaren lid te zijn?

Ik word gewoon zo ontzettend moe van dat trolroepen in topics. Doe dat dan hier, daar is napraat voor.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
14-02-2018 18:28
Ik zou niet weten hoe ik zou reageren, er zullen vast mensen zijn die alles heel gedetailleerd opschrijven. Maar waarom opeens zo'n verhaal na jaren lid te zijn?

Ik word gewoon zo ontzettend moe van dat trolroepen in topics. Doe dat dan hier, daar is napraat voor.
Ik doe het toch ook hier.
doornroosje9 schreef:

Eens.
doornroosje9 schreef:

Dat ben ik wel met je eens, daarom kwam ik het ook hier melden. Ik vind dat de moderators daar wel strenger tegen op mogen treden, want als het wél echt is dan zijn dat soort reacties natuurlijk wel enorm pijnlijk voor de TO. Dat zou niet moeten kunnen.
Moiren’ schreef:
14-02-2018 18:31
Precies, ik ook.
Moiren’ schreef:
14-02-2018 18:31
Ik bedoelde de forummers die daar in dat topic zitten te hinten!

Ik zie ook wel dat het heel ongeloofwaardig is, maar bij zulke topics ben ik echt heel voorzichtig. Het zal maar eens waar zijn.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
14-02-2018 18:32
Ik bedoelde de forummers die daar in dat topic zitten te hinten!

Ik zie ook wel dat het heel ongeloofwaardig is, maar bij zulke topics ben ik echt heel voorzichtig. Het zal maar eens waar zijn.
O. Ik heb geen reacties gelezen.
Lady*Voldemort schreef:
14-02-2018 18:08
Nou ja, op zich zijn verkrachtingsfantasieën heel normaal natuurlijk. Maar zeg er dan bij dat het een fantasie is. Verkrachting is voor veel mensen toch best een gevoelig onderwerp en dan is het een beetje smakeloos om die mensen met een neptopic in het ootje te nemen.

Precies.
Tsja, ik ben ook terughoudend om in zulke topics te reageren. Maar aan de andere kant denk ik dan ook aan alle goedbedoelende reageerders en andere personen die zich dit toch behoorlijk kunnen aantrekken. Het kan voor hun ook een aanleiding zijn om nog eens na te denken bij het aannemelijkheidsgehalte van het topic.
Ik ben ook niet overtuigd eerlijk gezegd.
Dat hele wa verhaal ook zo letterlijk neerzetten vind ik ook best apart.
There is always something happening, and it's usually right now
Een krant bij je op de foto om de datum te laten zien :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Moiren’ schreef:
14-02-2018 19:15
Een krant bij je op de foto om de datum te laten zien :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Hahaha! Iets teveel slechte thrillers gekeken :-D
There is always something happening, and it's usually right now
shifty schreef:
14-02-2018 18:50
Tsja, ik ben ook terughoudend om in zulke topics te reageren. Maar aan de andere kant denk ik dan ook aan alle goedbedoelende reageerders en andere personen die zich dit toch behoorlijk kunnen aantrekken. Het kan voor hun ook een aanleiding zijn om nog eens na te denken bij het aannemelijkheidsgehalte van het topic.
Nah dat weet ik niet hoor. Ik zit hier toch niet om mijn medeforummers op te voeden en meestal wordt zo'n oproep tot gezond verstand toch niet geäpprecieerd. Mensen houden nou eenmaal niet zo van ongevraagd advies, ikzelf ook niet.
Lady*Voldemort schreef:
14-02-2018 17:27
Natuurlijk, graag zelfs! Hersenloze holenberen mogen er ook zijn!
Helaas, permaban.
Lady*Voldemort schreef:
14-02-2018 19:30
Nah dat weet ik niet hoor. Ik zit hier toch niet om mijn medeforummers op te voeden en meestal wordt zo'n oproep tot gezond verstand toch niet geäpprecieerd. Mensen houden nou eenmaal niet zo van ongevraagd advies, ikzelf ook niet.

Heel veel mensen hier houden ook niet van gevraagd advies. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven