Telefoon uit
woensdag 14 februari 2018 om 23:21
Hobbelster schreef: ↑14-02-2018 23:13Heb je geen andere mogelijkheid om contact op te nemen? Z’n adres, stuur een briefje.
Of Facebook, e-mail, weet ik het.
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 10:54
41.30% gewijzigd
woensdag 14 februari 2018 om 23:23
[quote=Lambchop post_id=28154062 time=1518646456 user_id=361727]
Ik zie ook foto's nog als mensen me blokken of als nummers zijn afgesloten. Dat zegt helaas niets
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
Ik zie ook foto's nog als mensen me blokken of als nummers zijn afgesloten. Dat zegt helaas niets
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 10:52
37.85% gewijzigd
woensdag 14 februari 2018 om 23:36
Heeft hij verder iets van gegevens van jou?
Klinkt misschien stom, maar zo niet dan zou ik hem wel mailen. In deze tijd kent niemand meer een telefoonnummer uit zo'n hoofd. Behalve misschien die van je ouders uit het pre-mobieltjes tijdperk. Dus als het enige contactmiddel je telefoon is en hij is zijn telefoon kwijt, gestolen, gecrasht what ever.... Kan hij dus geen contact met je op nemen.
Als hij wel op een andere manier contact met je kan opnemen en zijn telefoon is kwijt, gestolen of gecrasht had hij het je vast wel laten weten, mits hij echt met je wil afspreken.
Klinkt misschien stom, maar zo niet dan zou ik hem wel mailen. In deze tijd kent niemand meer een telefoonnummer uit zo'n hoofd. Behalve misschien die van je ouders uit het pre-mobieltjes tijdperk. Dus als het enige contactmiddel je telefoon is en hij is zijn telefoon kwijt, gestolen, gecrasht what ever.... Kan hij dus geen contact met je op nemen.
Als hij wel op een andere manier contact met je kan opnemen en zijn telefoon is kwijt, gestolen of gecrasht had hij het je vast wel laten weten, mits hij echt met je wil afspreken.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
donderdag 15 februari 2018 om 09:22
donderdag 15 februari 2018 om 09:31
Oh ik dacht dat dit over een streng smartphone-regime ging. Onder eten geen schermpjes of zo.
Geen idee waarom iemand langere tijd niet antwoordt. Als ik iets heel belangrijks heb te doen waar die ander geen deel van uitmaakt zou ik er ook even "uit" zijn. Later denk ik dan weer: oh ja die Vivavandaag had me iets geappt; even beantwoorden maar dan komt er weer wat tussen.
Geen idee waarom iemand langere tijd niet antwoordt. Als ik iets heel belangrijks heb te doen waar die ander geen deel van uitmaakt zou ik er ook even "uit" zijn. Later denk ik dan weer: oh ja die Vivavandaag had me iets geappt; even beantwoorden maar dan komt er weer wat tussen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 15 februari 2018 om 09:32
Laat je niet opnaaien joh.Vivavandaag schreef: ↑14-02-2018 23:23Echt? Dat wist ik niet. Ik ga morgen eens met een ander nummer proberen dan! Kan me niet voorstellen dat ik geblokt zou zijn, we waren zo leuk asn het appen! Waarom zou je dat doen?
donderdag 15 februari 2018 om 09:33
donderdag 15 februari 2018 om 09:35