Telefoon uit

14-02-2018 22:41 335 berichten
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2019 17:50
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
75.10% gewijzigd
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 10:58
86.00% gewijzigd
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:30
90.80% gewijzigd
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:30
88.20% gewijzigd
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:32
88.14% gewijzigd
Ik herken wel iets :)

Ik ben ook iemand die absoluut niet met zijn telefoon vergroeid is.
Laatst was ik naar een begrafenis dus foon uit.
3 dagen later kwam ik er achter dat mijn foon nog steeds uit stond.

Dus het kan echt, mensen die ongemerkt 3 dagen hun foon uit hebben staan.
Niet geschoten is altijd mis
Als je zijn e-mailadres hebt, ga ik ervan uit dat hij de jouwe ook heeft. Hij zou je ook via facebook ofzo een bericht kunnen sturen. Mocht het dus zo zijn dat hij uit onmacht geen mobiel heeft, had hij op andere wijze alwel contact opgenomen. Maar hey je hebt een afspraak zondag. Het is nog lang geen zondag! Ik zou het nog even afwachten. Misschien is er wel een hele logische verklaring voor de stilte en komt zondag gewoon. Daar ga je vanzelf achter komen.
hij is voor werk naar het buitenland... zeg dat dan meteen
dat is toch gewoon de uitleg
Lorem Ipsum
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:34
86.82% gewijzigd
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:34
87.47% gewijzigd
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:35
86.65% gewijzigd
Vivavandaag schreef:
15-02-2018 10:20
Ik heb hem gemaild op een werkadres waar hij niet meer werkt. Dus als hij dat niet ergens heeft opgeslagen, dan heeft hij geen gegevens van mij. Ik heb zijn gegevens wel, dus ga hem zaterdag even mailen. Heel luchtig, alsof ik niet totaal geobsedeerd door zijn telefoon ben...
Waar je zin in hebt, hij is een ex en het is toentertijd niet voor niets uitgegaan.

Je bent nu als een bezetene met hem bezig, haal adem en ga door met je leven. Als hij echt opnieuw in jou geïnteresseerd is dan hoor je hem vanzelf wel...aub doe niet zo wanhopig!!!!
Waarom naar een oud werkadres mailen, je lijkt wel aardig een soort stalker te worden.
Dat laatste van Sjaantje inderdaad. Als ik een ding geleerd heb is het 'graag of niet'.

Als hij zelf met een aannemelijke verklaring komt, beslis dan alsnog. Tot die tijd, ga door met jezelf. Dat is nog steeds de belangrijkste persoon en daar moet je het mee doen.
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:36
94.11% gewijzigd
ja maar welk buitenland en het hoeft ook niet zo te zijn dat hij op 1 plek blijft?
misschien heeft hij na een week uitgevonden dat het knetterduur is en daarom nu het eea geblokkeerd bijvoorbeeld, misschien word de reis afgesloten met een intensieve training... en verder luister naar Sjaantje... ik zou niet gaan mailen hoor
Lorem Ipsum
Vivavandaag schreef:
15-02-2018 10:36
Ja, echt he?! Ik gedraag me heel wanhopig, maar dat ben ik niet hoor. Althans: normaal gezien dan... We hebben in de afgelopen periode wel vaker eens contact met elkaar opgenomen. Dan weer belde hij, dan weer belde ik. Soms mailden we hoe het ging. We hielden gewoon heel oppervlakkig contact. Ik gebruikte gewoon de laatste gegevens waarmee hij contact opnam. We zijn zonder noemenswaardige reden uit elkaar gegaan, te jong, te snel, geen idee. Ik weet ook niet of ik überhaupt is met/ van hem wil. Dat wil ik hooguit onderzoeken. Ik vind het gewoon heel frappant hoe het loopt en ben benieuwd naar de reden. Maar inderdaad, gewoon doorgaan, je hebt helemaal gelijk en ik heb genoeg te doen.
Dan moet je echt wat relaxter worden hoor, je komt zo echt wanhopig over en dat is best onaantrekkelijk.

Hebben jullie voor a.s. Zondag al een tijd en locatie afgesproken?
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:05
92.74% gewijzigd
Joh, hij is in het buitenland. Misschien is z'n buitenlandtegoed op, is de wifi uitgevallen, heeft z'n werkgever het internet uitgezet.. het kan zoveel zijn!

Ik zou me dus geen zorgen maken en even doorgaan met leven.
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:33
90.64% gewijzigd
Je kan hem ook gewoon even mailen. Dan heb je het maar gedaan inplaats van er de hele tijd over te piekeren.
In landen als China is er vaak geen internet. Zit hij in Frankrijk dan ligt dat natuurlijk anders. Ik ken trouwens niemand onder de 65 die zijn telefoon uitzet. Hooguit vliegtuigstand. Ik vind het raar dat hij zijn afwezigheid niet ‘aankondigt’, in de trant van: komende dagen ben ik niet/slecht bereikbaar. Zeker niet als soort van aan het daten bent. Ik denk dat je toch in achterhoofd moet houden dat de interesse weg is, dat hij al bezet is of je voor de gek houdt. Dan kan het alleen maar meevallen. Als het zo moeizaam gaat is het vaak geen positief vooruitzicht.
Bitje93 schreef:
15-02-2018 10:03
Ik herken wel iets :)

Ik ben ook iemand die absoluut niet met zijn telefoon vergroeid is.
Laatst was ik naar een begrafenis dus foon uit.
3 dagen later kwam ik er achter dat mijn foon nog steeds uit stond.

Dus het kan echt, mensen die ongemerkt 3 dagen hun foon uit hebben staan.
Haha, zo loop ik regelmatig een paar dagen met een platte batterij rond. Tot iemand mij irl vraagt of ik het berichtje niet heb gekregen omdat ik niet antwoordde.
Maar wacht eens, hij is niet thuis, dus het kan zijn dat hij zijn oplader is vergeten!
Poker schreef:
15-02-2018 18:41
Maar wacht eens, hij is niet thuis, dus het kan zijn dat hij zijn oplader is vergeten!
Of hij is de Mount Everest aan 't beklimmen (of zit gewoon héél hoog in de Alpen of de Pyreneeën), heeft daar toch geen bereik en heeft zijn telefoon dus uitgeschakeld.
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:31
91.11% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven