Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Kess schreef op 26 februari 2009 @ 16:08:

Waarom klimt mijn kind in de boekenkast? Ik snap dat jong soms écht niet.Gezonde literaire interesse?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Sorry, Sdar

Er zijn geen leuke dopics Inat. Begin anters een leuke! Een rel ofzo.

Juna wil een kippiebal voor haar verjaartag.

Kess, jij betoelt zeker Tuh?
Ja. Tuh!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik vind dit té flauw, oh nee, vint tid dé flauw
quote:Inad schreef op 26 februari 2009 @ 16:11:

[...]

Gezonde literaire interesse?

Ik zal het dan maar even toelichten. Op de onderste plank, waar hij heel gemakkelijk zelf bijkan, staan alle kinderboeken.

Maar Vito klimt naar boven met autootjes in zijn hand en zet die dan op de bovenste of een-na-bovenste plank en klimt dan weer naar beneden. Dit gaat net zolang door tot de hele krat met autootjes leeg is.

Is hier een kinderpsycholoog in de zaal?
Loretta is De Mol. Punt.
O ja, en nog een aanvulling: de róde autootjes moeten het eerst omhoog.
Loretta is De Mol. Punt.
Jullie zijn maf. En jullie kinders ook.
Ik ben mijn eigen bananenschil

Ik zou er maar een therapietje tegenaangooien Kess

Of hij wordt een ontwerper van alternatieve parkeergarages.

En zotad Inat hed ook snapd:

Ik zou er maar een dherapiedje degenaangooien Kess

Of hij wortd een ondwerper van aldernadieve parkeergarages.
Did kón je verwachden
Peas on earth!
Lieve theedames bedankt voor jullie felicitaties en heerlijke taarten! We hebben een leuke dag gehad. Nesta heeft mooie fiets gekregen die gisteren nog de normale naam "groooooooooote fiets" had en vandaag alweer gebombardeerd s tot "motor". Hij heeft wat kapsones die zoon van mij maar hij is wel lief.

Inad, ik heb ook meteen even gegoogled maar ondanks dat hij inderdaad glad is, is hij wel een lekker hapje . Maarre Nesta is de tweede naam van Bob Marley, dat weet je toch nog ? Vond ik wat leuker dan de bijnaam Rasta....

Anniek moet eruit vanavond anders ga ik met mijn hormonen gooien. Denk dat Dennis gaat winnen, Vivienne de boel nog even stuurt en Jon de uiteindelijke mol is. Het is zoooo spannend. Ik zit al klaar met zoute sticks in de aanslag (blijkt goed voor de bloeddruk te zijn ).

Erwt bij deze een schop, het zou zonde zijn als je nu langzaam aan alles er weer bij aan eet en je weet het alles zit er eerder aan dan dat je het eraf krijgt dus hup hup hup!

Haha Vito die boekenkast beklimt, een echte ondernemer.
Ik heb Xan net opdracht gegeven mij desnoods ergens op te sluiten als ik weer chocolaatjes wil snaaien
Peas on earth!
Goed zo . Ik heb vandaag gehoord dat het heel lang kan duren soms voordat ze je uit een lift redden die vastgelopen is. Misschien is dat een optie ?
Ik ga Xan ontslaan. Ik eet nu namelijk een chocolaatje.

Waar kan ik die lift vinden?
Peas on earth!
Oeeeee het begint!
Yeah!!!

Jaja Erwt en dan wijs ik je naar de lift en dan neem jij zeker je "verrassingspakketje" mee. Dat schiet natuurlijk niet op
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 26 februari 2009 @ 19:53:

Ik heb Xan net opdracht gegeven mij desnoods ergens op te sluiten als ik weer chocolaatjes wil snaaien Misschien zeg ik iets heel doms hoor, maar waarom niet de chocolaatjes achter slot en grendel? Heeft net een iets minder hoge SM-factor
Veel plezier met de Mol allemaal

Aangezien jullie toch niet meer aanspreekbaar zijn, ga ik lekker op de bank een film kijken, die niet over mollen gaat

Fijn dat verjaardag leuk was, Dier. Lieve fotos in NS. En thanks voor the invitation. Heb al geaccepteerd. Oja en nog reactie in NS.

quote:Inad schreef op 26 februari 2009 @ 21:13:

[...]

Misschien zeg ik iets heel doms hoor, maar waarom niet de chocolaatjes achter slot en grendel? Dat trekt ze niet Inad....
Ik denk dat Erwt dan nog maar heel weinig van Xan zal zien omdat die dan natuurlijk de hele tijd bij die chocolaatjes achter slot en grendel zit. Want volgens mij doet Xan niet mee aan de lijnactie
quote:Xander68 schreef op 26 februari 2009 @ 21:18:

[...]

Dat trekt ze niet Inad....Volgens mij staat er een fout in deze zin
Wat een gesnok! Ik bárst van de zelfdiscipline

*zegt zij 2,333333 nepmerci en 3 bitterkoekjes later*
Peas on earth!
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik zei het toch: Anniek is de mol!
Peas on earth!
Neeeeeeee dat is echt te voorspelbaar. De theorie zou kloppen dat zij het is maar dat lijkt me echt te raar want dat is het nu al zo klaar als een klontje. Het is Jon of Vivienne en Dennis heeft gelogen voor wie hij ging in de test. Ver gezocht .

Heel goed Erwtje, als je het doet moet je het ook goed doen. Misschien kun je een plaatsje in het Guinness Book krijgen voor de 3! bitterkoekjes
Ik was vooral zelf onder de indruk van mijn 2,33333333 merci

Er waren er nog 7.

Erwt: 2,333333333333333333333333333

Xan, 4, 666666666666666666666666667
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven