Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Xan wordt de Guiness Book winaar :-).

Zijn er nou nog echt vrouwen op de wereld die denken dat hun man niet mastrubeert (zag een topic)???? Daar zou een topic over moeten komen, ongelooflijk! Mijn man mastrubeert trouwens niet hoor maar de rest van de mannen wel;-)
Is er alwéééér een topic

Ik ga even kijken.
Peas on earth!
quote:Olijfje_ schreef op 26 februari 2009 @ 21:18:

Ik denk dat Erwt dan nog maar heel weinig van Xan zal zien omdat die dan natuurlijk de hele tijd bij die chocolaatjes achter slot en grendel zit. Want volgens mij doet Xan niet mee aan de lijnactie Juist ja!
Ik blijf ook in het Jon kamp

Hij zat per slot van rekening in de wagon 'ik kan niks zien'. En een mol is nu eenmaal blind...
Dat vind ik eigenlijk best een goede aanwijzing, Star.

Maar Rick is de mol.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 27 februari 2009 @ 09:10:

Ik blijf ook in het Jon kamp

Hij zat per slot van rekening in de wagon 'ik kan niks zien'. En een mol is nu eenmaal blind...

Oh

Das wel een slimme, en die sluit ook aan bij een van de eerste afleveringen waar Jon zei dat ie nachtblind was. Misschien switch ik nog wel
Peas on earth!
Hoewel Dennis zei alles op Jon te zetten en die is er nu uit...
Peas on earth!
Maar Dennis liegt dat ie scheel ziet, het hele spel al. Dus waarom zou hij nu ineens de waarheid spreken? En dan nog, als hij 1 vraag meer fout heeft gemaakt in de test dan Anniek, die ook op Jon zegt ze zitten, dan ligt hij er alsnog uit.
Nou vooruit dan, ik switch naar Jon

Ik wil eigenlijk de stad in, want allemaal leuke boodschapjes, maar het miezert.
Peas on earth!
Als Dennis eruit moet kunnen jullie hem dan bij mij langssturen?

H&M bestelling is binnen. Voor de verandering op tijd. En léuk.

Star, voor jouw statistieken: Shirtjes maat 98/104 zijn wat ruim (lees: tuniekjes ) Maar broeken maat 98 gaat weer prima, als er elastiek in de boord zit. Ze wilde alleen haar nieuwe jurk niet meer uittrekken
Hij is onderweg naar je Eow Hij was gister exit

Shirtjes te ruim als in te lange armen? Welke jurk heb je gekocht?

Ceetje is toegelaten op de montessori
Hé, wat goed!! Geeft een fijn gevoel dat ze naar school van voorkeur kan, of niet? Leuk, hebben we straks allebei een montessori-kindje. Whatever that may be.

Ik kreeg gisteren H&M-bestelling binnen. 98/104 voor Vito, maar vond ik niet heel ruim hoor. Precies goed eigenlijk. Wilde dat nog tegen je zeggen, maar was het alweer vergeten... Voor Tony 110/116, wat wel een beetje ruim is, maar als hij er nog een hele zomer mee moet doen komt dat vast goed.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja zeker een fijn gevoel Kess! Montessori mensen zijn leuke mensen is mij onlangs ingefluisterd

Hoelang is Vito nu Kess?
Yeah Erwtje is om!!!!!!!!!! Heel goed!!! Ik heb namelijk net besloten dat als Anniek de mol is, ik nooit meer kijk .

Alle H&M kleertjes binnen, Jack weer op dreef. Ik wacht op wat positiekleren maar volgens mij kan dat nog 1 maand duren dus nu op ratsoen.
quote:Star schreef op 27 februari 2009 @ 19:33:

Hoelang is Vito nu Kess?

Dat weet ik eigenlijk niet!

Begin maart moeten we weer naar cb en vorige keer in het ziekenhuis hebben ze hem niet gemeten. Ik heb echt geen idee. Vandaag was had ik een vriendin met kindje op bezoek. Kindje is 3 maanden ouder dan Vito, maar halve kop groter!!
Loretta is De Mol. Punt.
Whaha, heb net even heel inventief zo'n flexibele naaicentimeter naast hem gehouden en ik kom op ongeveer 90 cm. Maat 92 is echt te krap, want in de breedte groeit hij namelijk prima! En maat 98 is dan meteen gecombineerd met 104, maar viel bij H&M dus toch goed.
Loretta is De Mol. Punt.
Heej wat fijn van Ceetje!

Eigenlijk ben ik weer terug bij af, want toen Jon in een van de eerste afleveringen zei dat hij nachtblind was, dacht ik dat hij de mol was. Had gewoon bij m'n eerste ingeving moeten blijven
Peas on earth!
Ik had voor Tony trouwens een Mickey Mouse tshirt besteld. Hij is helemaal gek van MickeyMouse Clubhouse. Kind was er helemaal blij mee. "Mama, ik ben er zo blij op!" en "Ik ben trots op jou dat jij zo goed boodschappen kan doen."
Loretta is De Mol. Punt.
Wat een schatje is Tony toch.

Als ik mijn zin krijgt worden Juna en Juno ook montessorikindjes, we gaan deze maand kijken (of eigenlijk volgende, want nog geen maart ) Staan een aantal scholen op het programma, maar de montessori heeft mijn voorkeur, enige nadeel is ellendige ligging.

Star, shirtjes maat 98/104 zijn te lang. Breedte en mouwen zijn prima, maar de lengte is wel ruim. Broek 98 had ik dat niet bij want: 1 oprolexemplaar met knoop, dus 3 kwart, en 1 driekwart broek.

Jurk die ik had was zo'n knoopjurkje met drukknopen van onder tot boven, in cerise, met een witte legging. En twee zomerjurkjes met bloempjes.
Jemig Kess, dan is Vito net zo groot als Ceetje en Juna!

Is ook wel een hele kunst, boodschappen doen.

Klinkt leuk die jurk, staat zo schattig met die knoopjes. Ceetje heeft er ook eentje, die noemt ze haar doktersjurk.

School erg uit de richting?
Doktersjurk!

Wat klinken die zomerkleertjes voor Juna leuk en lief! Ik wil ook een meisjesaankleedpop! Of misschien ook wel niet, want dan gaan we vrijwel zeker failliet...

Star, ik las dat je al plopjes gevoeld hebt! Wat leuk! En wat fijn dat je dan zo vroeg al 'bevestiging' hebt dat er leven is daarbinnen. Super hoor. Ik voelde Tony met 15 weken en Vito met 14 weken. Ook vroeg en die hele eerste bubbels vond ik zó ontroerend!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 27 februari 2009 @ 20:00:

Jemig Kess, dan is Vito net zo groot als Ceetje en Juna!

En waarschijnlijk even breed als zij samen!
Loretta is De Mol. Punt.
Ook heel vroeg inderdaad Kess! Al voel je het nog niet elke dag, het voelt toch wel erg ok

Meisjesaankleedpop Ik heb nu mijn eigen make up pop thuis, ze wilde bij de winkel nagellak en oogschaduw

Ze vindt het ook leuk om mij op te maken, lachen joh, kan echt de straat niet op nadat ze me onder handen heeft genomen.
Zit nog helemaal in wie is de mol hype, komt dat ooit goed als het is afgelopen?

Kess jij voelde plopjes ook al zo vroeg. Ik dacht deze week ook al echt plopjes te voelen maar dacht dat ik mee aanstelde. Gelukkig Star ook!

Leuk zo'n meisjesaankleedpop en je eigen visagiste .
Kess, bedankt voor H&M bestelling.

Wou namelijk bestellen voor Ben en Jerry maar twijfelde over maat. Dacht zelf ook al 98/104. Dus toch maar doen.

Ik heb nu 3 kinderen in dezelfde maat. (Al zal het voor 2/3 kind nog wat ruim zijn.)

En Mickey Mouse (en Donald Duck) shirt wilde ik hier voor Ben& Jerry. Ze zijn gek van Piekie Mouse en Duk.

Leuk, Star, plopjes. Bij Raketje voelde ik 'wat'met 17 weken. Bij B&J met 14 weken. Wie van de 2 ik dan voelde kan ik je niet vertellen.

Ik volg WIDM ook niet. Maar ik denk dat Jon/Rick/Dennis/... de mol is.

Ceetje en Juna zijn echt poppetjes. Kleine meisjes zijn leuk.

Erwt, knap hoor 2,33333 Merci. Hoeveel cenitimeter/milimeter blijft er dan van die 3de over?

Dier, leuke foto's van jarige Nesta. Stoere kerel is het.

Was vandaag zo trots op Ben en Jerry. Ze zijn nu 4 keer naar de speelgroep geweest en ze zingen zo alle liedjes uit zichzelf. Erg gezellig 2 van die zingende jongetjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven