Stamcafe XXXI
donderdag 15 februari 2018 om 15:26
Tuurlijk! Hebben jullie dat ook. Dat je heel intensief ergens aan gewerkt hebt, het 'de deur uit gooit' en dat je dan zowat 'instort'? Ik geef mezelf een kwartiertje om op te laden, maar als ik mijn hoofd op mijn bureau zou leggen, lig ik zo te snurken
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 15 februari 2018 om 15:26
donderdag 15 februari 2018 om 15:28
Oh ja, ik werk het beste onder een beetje druk maar als het klaar is ben ik net een meegelopen ballon.
Lekker naar huis anders?
donderdag 15 februari 2018 om 15:31
Yes! Had ik net, krijg ik vervolgens weer een mail terug. X-D.
donderdag 15 februari 2018 om 15:32
donderdag 15 februari 2018 om 15:37
donderdag 15 februari 2018 om 15:38
Nog fijner dat je nu zo'n lieverd hebt getroffen.
donderdag 15 februari 2018 om 15:40
Nou Aza, dan weet je weer even waar je vandaan komt en waar je nu staat!
Ergens in de archieven zwerven ook nog wat topics van mij, onder andere eentje uit de periode waarin mijn man, bleek achteraf, hartstikke manisch was, maandenlang. Wat zat ik toen diep zeg. Ik weet eerlijk gezegd niet of dat terug zou wíllen lezen...
Ergens in de archieven zwerven ook nog wat topics van mij, onder andere eentje uit de periode waarin mijn man, bleek achteraf, hartstikke manisch was, maandenlang. Wat zat ik toen diep zeg. Ik weet eerlijk gezegd niet of dat terug zou wíllen lezen...
donderdag 15 februari 2018 om 15:45
donderdag 15 februari 2018 om 15:46
Daar dansen we op! (Ik vind deze emotiedingest zo leuk)
donderdag 15 februari 2018 om 15:49
Oeh dat snap ik. Lijkt me ook heel heftig.Hunniebunnie schreef: ↑15-02-2018 15:40Nou Aza, dan weet je weer even waar je vandaan komt en waar je nu staat!
Ergens in de archieven zwerven ook nog wat topics van mij, onder andere eentje uit de periode waarin mijn man, bleek achteraf, hartstikke manisch was, maandenlang. Wat zat ik toen diep zeg. Ik weet eerlijk gezegd niet of dat terug zou wíllen lezen...![]()
Lekker laten zwerven zou ik zeggen.
donderdag 15 februari 2018 om 18:50
donderdag 15 februari 2018 om 18:59
Alle taken volbracht (nou ja, wat niet lukte stop ik maar even in de kluis)! En morgen vrij. Nou ja, APK en boodschappen en meubelmaker en loodgieter en en... Maar allemaal dingen voor het eigen goede doel. Dussssss.... Ik ga aan de pasta met 4 kazen en zalm! En al ben ik moe: ik neem er een glas wijn bij. Als ik in slaap val op de bank dan stopt man mij en de katjes wel in bed als hij thuiskomt
donderdag 15 februari 2018 om 21:00
Hey lieverds en Lilly
. Bij head gaat er bij mij geen belletje rinkelen, maar ik kon ook niet veel afleiden van de paar regels die ik gelezen heb.
Wat een leuk nieuws
. Ik word zelf helemaal enthousiast van jouw enthousiasme. Zelf heb ik net besloten me nog even niet in te schrijven bij de kvk. Maar ik ga naast mijn huidige werk wel een paar uur pw les geven op een basisschool. En ik ga op mijn gemak kijken of ik in de toekomst meer scholen enthousiast krijg voor mijn lessen.
Het gaat wel goed met me behalve dan dat ik geen energie heb en aan het aankomen ben. Al 4 kilo's erbij. En ik was jaaaaaaren stabiel. Bewegen zou helpen om meer energie te krijgen en weer op mijn oude gewicht te komen, maar de drempel is zo hoog juist omdat ik geen energie heb. En een collega voor op mijn groep, dat zou ook schelen. Nu moet ik 'alles' alleen doen of met invalkrachten.
En ondanks dat mijn hoofd weer vol is, heb ik het een stuk rustiger dan voor mijn afstuderen en das wel zo fijn!
Morgen een halve dag werken en dan lunchen met mijn oud klasgenoten en een museumpje bezoeken.
Wat een leuk nieuws
Het gaat wel goed met me behalve dan dat ik geen energie heb en aan het aankomen ben. Al 4 kilo's erbij. En ik was jaaaaaaren stabiel. Bewegen zou helpen om meer energie te krijgen en weer op mijn oude gewicht te komen, maar de drempel is zo hoog juist omdat ik geen energie heb. En een collega voor op mijn groep, dat zou ook schelen. Nu moet ik 'alles' alleen doen of met invalkrachten.
En ondanks dat mijn hoofd weer vol is, heb ik het een stuk rustiger dan voor mijn afstuderen en das wel zo fijn!
Morgen een halve dag werken en dan lunchen met mijn oud klasgenoten en een museumpje bezoeken.
donderdag 15 februari 2018 om 22:23
Katjies
Energie vind ik sowieso lastig in februari. En dit jaar nog extra natuurlijk. Maar dat de zon scheen hielp wel een beetje.
Ik heb ook alles af qua werk
en ik was nog voor 19.00 uur thuis
Dus hier ook weekend. Nou ja, morgen notaris en makelaar en bellen voor de apk en en en... maar geen werk dus.
Slaap je al OB?
Energie vind ik sowieso lastig in februari. En dit jaar nog extra natuurlijk. Maar dat de zon scheen hielp wel een beetje.
Ik heb ook alles af qua werk
Dus hier ook weekend. Nou ja, morgen notaris en makelaar en bellen voor de apk en en en... maar geen werk dus.
Slaap je al OB?
The owls are not what they seem
vrijdag 16 februari 2018 om 11:40
Ik werd wakker met hoofdpijn maar nu gaat het wel weer. Net even boodschappen gedaan voor brunch zondag. Man mag morgen zelf even gebak halen. Morgen gaan we uit eten in een aye Grieks restaurant. Het is nieuw , ben benieuwd.
Straks en morgen nog werken, gelukkig volgende week( als er niemand ziek wordt) weer wat rustiger.
Straks en morgen nog werken, gelukkig volgende week( als er niemand ziek wordt) weer wat rustiger.
vrijdag 16 februari 2018 om 13:03
Lady: ik ben inderdaad vroeg in slaap gevallen en werd wakker van man die een dekentje over me legde. De schat wilde me niet wakker maken, maar ik ben blij dat ik gewoon in mijn bed verder ben gaan slapen.
Vanochtend auto naar de garage gebracht en terug naar huis gewandeld. Wat is het lekker weer! Nu even lunchen: spek met een gebakken eitje. Heerlijk, warm lunchen! Fijne dag allen.
Vanochtend auto naar de garage gebracht en terug naar huis gewandeld. Wat is het lekker weer! Nu even lunchen: spek met een gebakken eitje. Heerlijk, warm lunchen! Fijne dag allen.