Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Azarole schreef:
15-02-2018 11:14
Werk ze Lady.

Ik ben ook bezig, maar nu weer afhankelijk van 2 anderen. Ik vind dat zooo lastig hé.
Dan denk je gewoon https://www.youtube.com/watch?v=lqqq-sU2SQo!
Alle reacties Link kopieren
Hunniebunnie schreef:
15-02-2018 11:41
Dan denk je gewoon https://www.youtube.com/watch?v=lqqq-sU2SQo!
Dat denk ik inderdaad ook heel erg nu..
Ik doe wat ik kan.
Leuk dat het hier weer gezellig is!

Ik kom net thuis druppend van de regen. Nu even snel een cracker een mok nepkoffie( aanmaak cappuccino ) had ik nog staan en de thee komt me vandaag de neus uit. Kijken hoe ik er op reageer.
Dadelijk naar de sportschool en boodschappen doen.
Op de loopband, Dolf?
Ja loopband en fiets en wat krachtraining. Kan ik mooi zo de rest van het schaatsen zien.
Heb niet zo’n zin maar dat is meer omdat het buiten zo’n petweer is en ik net lekker binnen zit. Maar ja moet toch nog biefstuk halen voor vanavond dus moet er door. Man verheugd zich daarop,denk dat hij niet blij wordt als ik zeg “ de biefstuk is een omelet met champignons geworden” ;-D
Oudblond schreef:
14-02-2018 22:52
En vrijdag een update Waterevrouw? En mag de rode pen bovengehaald worden? :devil:
Rode pen is altijd handig.
Heb vandaag alweer allerlei dingen (on)zinnige dingen op internet/pc gedaan, dus laat het template nog maar even met rust. Eerst wat huishouden en vanmiddag kijken wat ik me moet voorstellen bij een feestelijke opening van een supermarkt.
Dat andere wat ik via achterkamertje vroeg heb ik nu misschien iemand voor gevonden. :popcorn:
Knap dat je dat opbrengt Dolf, ik hou echt van bewegen, maar ben dan weer met geen stok in zo'n sporthal te krijgen!

Watervrouw, weet niet wat de vraag was, maar fijn dat je iemand hebt gevonden.

Ik krijg net leuke mail terug van de eigenaar. Hij vindt het leuk dat ik zo enthousiast aan het meedenken ben en hoopt dat ik me bij hen aansluit. Wat betreft de verbouwing heeft hij al gekozen voor basic en industrieel. Oe jammer... Maar goed, ik fiets er links-of rechtsom wel sfeer in, potdorie!
Toch wel lekker om te bewegen hè Dolfje.
Ik ben behoorlijk veel aan het sporten en het helpt mij echt om uit mijn dal te klimmen.

Ik heb mijn bbb les gemist vanmorgen maar mijn auto doet het wel weer. :worship:
Succes Watervrouw :hug:
Beweegt er in ieder geval íets, Lilly |-)
Hunniebunnie schreef:
15-02-2018 13:20
Beweegt er in ieder geval íets, Lilly |-)
:HA: ach ja dan ga ik deze week 4 X sporten ipv 5 keer :P
Kijk, met zó'n instelling kan ik wat!
Watervrouw333 schreef:
15-02-2018 12:56
Rode pen is altijd handig.
Heb vandaag alweer allerlei dingen (on)zinnige dingen op internet/pc gedaan, dus laat het template nog maar even met rust. Eerst wat huishouden en vanmiddag kijken wat ik me moet voorstellen bij een feestelijke opening van een supermarkt.
Dat andere wat ik via achterkamertje vroeg heb ik nu misschien iemand voor gevonden. :popcorn:
Ok, ik hoor je wel gillen indien nodig!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zooo, dankzij m'n collega weer een stuk verder :-).
Ik kán wat met zulke collega's. Andere collega's dan weer niet, maar hé.
Azarole schreef:
15-02-2018 14:21
Zooo, dankzij m'n collega weer een stuk verder :-).
Ik kán wat met zulke collega's. Andere collega's dan weer niet, maar hé.
't Is soms net als in het echte leven hè....
Hunniebunnie schreef:
15-02-2018 14:23
't Is soms net als in het echte leven hè....
Je zorgt voor een lach op m'n gezicht :D
Dat deed de zon net ook bij mij. Ik was even rondje-hondje en de zon is hier inmiddels doorgebroken, wat maakt dat een verschil!
Lillybit schreef:
15-02-2018 13:18
Toch wel lekker om te bewegen hè Dolfje.
Ik ben behoorlijk veel aan het sporten en het helpt mij echt om uit mijn dal te klimmen.

Ik heb mijn bbb les gemist vanmorgen maar mijn auto doet het wel weer. :worship:
Nou ik vind er dus echt niks aan om te doen maar ik voel me altijd wel beter( geestelijk en lichamelijk) als ik het wel doe. Het liefste ga ik elke dag flink wandelen maar daar is het weer niet naar en moet toch even met beleid bewegen ivm mijn voeten.
Nu dus meestal 20minuten fietsen en 20 minuten wandelen op de loopband. Soms wat langer ook. En meestal kijk ik iets op Netflix en nu dus schaatsen.

Fijn dat de auto het weer doet!
Hunniebunnie schreef:
15-02-2018 14:42
Dat deed de zon net ook bij mij. Ik was even rondje-hondje en de zon is hier inmiddels doorgebroken, wat maakt dat een verschil!
Hier nog niet, grijs en nat. Geen lol aan dit weer.

Maar goed ik moet niet zeuren heb tenslotte al een week zon gehad in januari.
Over 4 weken naar Rome, hoop dan ook wat stralen te kunnen meepikken.
Oe lekker Dolf! Hier echt zon, da's weer een voorstel van dichtbij de kust: meestal regent het niet de hele dag.
Oh Rome :flirting:
Als het goed is ga ik nog eens terug.
Ik heb een muntje gegooid. :proud:
Haha had ik toen ook gedaan en nu ga ik terug na 6 jaar :)
Vorige keer was ik met Eem vriendin en nu met man want ik vond het zo mooi en vind dat hij het ook moet zien.
Net de deadline gehaald! Tijd voor koffie. Tast toe!
Afbeelding
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lekker, ik pak er thee bij, okay?
Thee met een citroentje en een cracker met hagelslag. Heb een beetje moeite met eten de laatste 2 dagen.
Niks smaakt lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven