Telefoon uit
zaterdag 17 februari 2018 om 00:41
zaterdag 17 februari 2018 om 00:53
Wel apart.Vivavandaag schreef: ↑17-02-2018 00:47Hij appte zelfs een filmpje van zn ouders die me gedag zeiden, toen hij daar op bezoek was.
Dat zou ik niet zomaar bij iemand doen.
Maar Goed, als er toch iets met zijn nog is dan kan hij toch via jullie wederzijdse vriendin je nummer vragen.
zaterdag 17 februari 2018 om 09:05
In welk buitenland zat hij? Jetlag? Enorme vertraging? Nog steeds, het kan van alles zijn.
Ben het helemaal met je eens dat het nu wel raar wordt, maar tegelijkertijd heb je van alles in je hoofd gehaald en bedacht en daar conclusies uit getrokken. Het enige wat je niet weet in het verhaal, is zijn kant.
Misschien een idee om een link van deze post naar hem te appen?
Uiteraard nadat je hem hebt geschreven dat je het jammer vindt dat de communicatie ineens helemaal stil is gevallen. En dat je daar je conclusies uit hebt getrokken dat je het er bij wil laten.
Kopieer deze maar: "Hi, ik vind het jammer dat onze leuke communicatie ineens helemaal stil viel. Heb me echt afgevraagd wat er aan de hand was. Merk dat ik het niet netjes vind, om out-of-the-blue niets meer te laten horen. Ik wil het er dan ook verder bij laten. Groet Vivavandaag.
relaties/telefoon-uit/list_messages/402465"
Ben het helemaal met je eens dat het nu wel raar wordt, maar tegelijkertijd heb je van alles in je hoofd gehaald en bedacht en daar conclusies uit getrokken. Het enige wat je niet weet in het verhaal, is zijn kant.
Misschien een idee om een link van deze post naar hem te appen?
Uiteraard nadat je hem hebt geschreven dat je het jammer vindt dat de communicatie ineens helemaal stil is gevallen. En dat je daar je conclusies uit hebt getrokken dat je het er bij wil laten.
Kopieer deze maar: "Hi, ik vind het jammer dat onze leuke communicatie ineens helemaal stil viel. Heb me echt afgevraagd wat er aan de hand was. Merk dat ik het niet netjes vind, om out-of-the-blue niets meer te laten horen. Ik wil het er dan ook verder bij laten. Groet Vivavandaag.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
zaterdag 17 februari 2018 om 09:09
Grapje hoop ik?Hightower schreef: ↑17-02-2018 09:05In welk buitenland zat hij? Jetlag? Enorme vertraging? Nog steeds, het kan van alles zijn.
Misschien een idee om een link van deze post naar hem te appen?![]()
zaterdag 17 februari 2018 om 09:13
Dat hoop ik ook xD
zaterdag 17 februari 2018 om 09:14
Die laatste? Ja natuurlijk!
Maar ook wel kern van waarheid in, je mag hem best laten weten dat je er geen zin meer in hebt. Ben je in ieder geval netter dan dat hij is (niets laten horen). Denk dat dat TO misschien zou kunnen helpen het af te sluiten. Anders blijft het misschien beetje knagen (wat als....)
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
zaterdag 17 februari 2018 om 09:21
Ja, dat denk ik dus ook. Heb ik ook maar een stuk of 5x gezegd geloof ik haha.Hightower schreef: ↑17-02-2018 09:14Die laatste? Ja natuurlijk!
Maar ook wel kern van waarheid in, je mag hem best laten weten dat je er geen zin meer in hebt. Ben je in ieder geval netter dan dat hij is (niets laten horen). Denk dat dat TO misschien zou kunnen helpen het af te sluiten. Anders blijft het misschien beetje knagen (wat als....)
Maarja volgens mij gaat ze het nu al loslaten. Ze heeft Iniedergeval al wat anders gepland voor morgen.
zaterdag 17 februari 2018 om 09:42
TO, ik vind je reacties hier eigenlijk helemaal niet zo overdreven. Als ik met iemand (die ik al kende) zo leuk appcontact had, en hij stuurt zelf een filmpje van zijn ouders, dan zou ik het ook niet zo makkelijk kunnen loslaten hoor.
Is wat anders met een vreemde die je via tinder kent oid, maar dit..gewoon heel raar.
En je kunt wel denken, ach jammer, next..maar zo makkelijk werkt het bij de meesten niet. Of je bent een onverschillige kouwe kikker.
Is wat anders met een vreemde die je via tinder kent oid, maar dit..gewoon heel raar.
En je kunt wel denken, ach jammer, next..maar zo makkelijk werkt het bij de meesten niet. Of je bent een onverschillige kouwe kikker.
zaterdag 17 februari 2018 om 09:43
TO, ik vind je reacties hier eigenlijk helemaal niet zo overdreven. Als ik met iemand (die ik al kende) zo leuk appcontact had, en hij stuurt zelf een filmpje van zijn ouders, dan zou ik het ook niet zo makkelijk kunnen loslaten hoor.