Telefoon uit

14-02-2018 22:41 335 berichten
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2019 17:50
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
75.10% gewijzigd
Die jongen denkt misschien “ik kom vrijdagavond laat terug, dan hebben we zaterdag even contact over wat we zondag gaan doen.”
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:20
81.82% gewijzigd
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:20
86.95% gewijzigd
Vivavandaag schreef:
17-02-2018 10:12
Ha, ha, dan zou hij (terecht) bang van me worden.
Dan weet je zeker dat je nooit meer wat van hem zult horen ben ik bang xD
Vivavandaag schreef:
17-02-2018 10:15
Ik twijfel nog hoor. Ik ben erg benieuwd en wil eigenlijk ook wel laten weten wat ik ervan vind. Aan de andere kant ben ik bang dat ik er dan juist nog meer mee bezig blijf...
Maar als je het laat weten ben je het wel kwijt en kun je het echt loslaten.
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:45
85.95% gewijzigd
Of hij heeft je berichtje echt nog niet ontvangen en er is niets aan de hand.
Het argument dat jullie ouders elkaar kennen en jullie een gemeenschappelijke vriendin hebben betekent natuurlijk niet dat hij niet nog ergens een vriendinnetje/scharreltje heeft zitten. Kan best zijn dat zij daar niet vanaf weten.

Je hebt alleen maar theorieën lopen verzinnen die het zouden rechtvaardigen dat hij geen contact heeft opgenomen terwijl je geen idee hebt wat zijn kant van het verhaal is. Je hebt jezelf echt helemaal gek lopen maken en waarvoor? Het is niet voor niets je ex. Leuk dat jullie leuk contact hadden maar behalve wat sociaal wenselijk gedrag is hij jou toch niets verschuldigd.
Amant schreef:
14-02-2018 22:59
Ik zou niet mijn adem inhouden tot zondag, in ieder geval.

Gewoon blijven ademen.
:rofl: :applause:

TO: misschien he, heeft die gast ook nog een echt leven? Hoe schandalig ook, het komt voor.
Of hij kwam een gorilla tegen die hem bewusteloos heeft gemept, of heeft ie een orgie van 3 dagen, je weet het niet.

Excuses voor flauwe ondertoon, maar ik zou me niet druk maken.
Je leven hangt toch niet van hem af?
Waarom was het ook al weer je ex?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
phoebe24 schreef:
17-02-2018 10:28
:rofl: :applause:

TO: misschien he, heeft die gast ook nog een echt leven? Hoe schandalig ook, het komt voor.
Of hij kwam een gorilla tegen die hem bewusteloos heeft gemept, of heeft ie een orgie van 3 dagen, je weet het niet.

Excuses voor flauwe ondertoon, maar ik zou me niet druk maken.
Je leven hangt toch niet van hem af?

Dat zegt ze toch ook nergens? Wat voegt dit nou toe aan alles wat er al gezegd is?
Vivavandaag schreef:
17-02-2018 10:15
Ik twijfel nog hoor. Ik ben erg benieuwd en wil eigenlijk ook wel laten weten wat ik ervan vind. Aan de andere kant ben ik bang dat ik er dan juist nog meer mee bezig blijf...
Dan heb je in ieder geval voldaan aan wat je zelf schrijft, netter zijn naar iemand anders toe dan dat diegene naar jou toe is.
Dank! Ik vind het idd zo jammer dat mensen zo met elkaar omgaan, want ik ga er toch vanuit dat het een keuze is en geen overmacht. En zeker gezien onze geschiedenis.
Ik begin overigens steeds meer je richting in te gaan. Stel nou dat die vriend je ineens belt met een heel verhaal: telefoon gejat, vast in de rimboe, geen bereik, geen data in het buitenland etc etc.
Jij hebt allang in je hoofd zitten dat het nergens meer toe gaat leiden. Dus laat het maar los
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
dubbel
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:56
92.58% gewijzigd
Ben je in het dagelijkse leven altijd zo'n hypertje als je hier in dit topic schrijft?
Dan heb ik echt medelijden met je.
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:58
79.75% gewijzigd
dubbel ook niet nodig
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 17-02-2018 10:43
85.92% gewijzigd
Misschien kreeg ie op valentijnsdag een aanbod van een andere (ex)scharrel?
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:57
81.11% gewijzigd
Vivavandaag schreef:
17-02-2018 10:43
Wat bedoel je daarmee? Ik heb veel energie. Je hoeft geen medelijden met me te hebben, ik ben, naast wat geobsedeerd over deze situatie, erg gelukkig :shame:
Maar als je hierdoor geobsedeerd raakt dan overkomt je het vast vaker dat je ergens zo op blijft door gaan dat het een obsessie word?
Wat geobsedeerd? Ik vind dit echt niet normaal hoor.
lise1985 schreef:
17-02-2018 10:45
Wat geobsedeerd? Ik vind dit echt niet normaal hoor.
En dan begrijp ik wel dat die date er geen enkele zin meer in heeft.
Wacht even hoor...
Je hebt 1 berichtje gestuurd wat niet aankomt? En verder niks meer?

Dat kan dus ook gewoon een bug van WhatsApp zijn hè.
Dan komt het ineens aan als je het volgende bericht stuurt.

Hij denkt misschien wel precies hetzelfde als wat jij nu allemaal denkt.

Stuur gewoon even: 'mijn bericht komt niet aan?'

Alle heisa misschien voor niks...
8102 schreef:
17-02-2018 10:44
Maar als je hierdoor geobsedeerd raakt dan overkomt je het vast vaker dat je ergens zo op blijft door gaan dat het een obsessie word?

Wat nou geobsedeerd? Ik vind deze reactie helemaal niet gek hoor. Als bij mij iemand zo verdwijnt, zoek ik er ook een verklaring voor. Weinig mensen die alleen hun schouders ophalen en de boel vergeten denk ik.

Heeft TO ook allang uitgelegd, maar ja, het topic gaat door he.
MarindaH schreef:
17-02-2018 11:22
Wat nou geobsedeerd? Ik vind deze reactie helemaal niet gek hoor. Als bij mij iemand zo verdwijnt, zoek ik er ook een verklaring voor. Weinig mensen die alleen hun schouders ophalen en de boel vergeten denk ik.

Heeft TO ook allang uitgelegd, maar ja, het topic gaat door he.
Dit....
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:56
89.47% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven