Trouwen in 2018/2019
vrijdag 5 januari 2018 om 14:12
Als vervolg op het vorige Trouwen topic, open ik een nieuw topic voor het jaar 2018/2019
Het lijkt me leuk om elkaar te volgen en elkaar om tips en adviezen te vragen
.
Ik zal een schema maken. Als je er ook in wilt dan hoor ik dit graag
.
Het lijkt me leuk om elkaar te volgen en elkaar om tips en adviezen te vragen

Ik zal een schema maken. Als je er ook in wilt dan hoor ik dit graag

Naam: | Leeftijd | Trouwdatum | Locatie |
---|---|---|---|
Aardbei_86 | 31 | April 2018 | Gelderland |
BoardBabe82 | 36 | April | Noord-Brabant |
Jaine91 | 26 | Mei/Juni | Noord-Holland |
Masatu | 25 | Juni 2018 | Zuid-Holland |
Iren12 | 27 | Juni 2018 | Utrecht |
Miets1994 | 24 | Juli 2018 | Overijssel |
Bailey26 | - | Augustus 2018 | Overijssel |
Perzina | 38 | Augustus 2018 | Zeeland |
Spasz | 33 | Augustus 2018 | Gelderland |
Ladenkastje | 30 | September 2018 | Zuid-Holland |
Sneazydwarf | 24 | September 2018 | Overijssel |
Minimoose | 33 | September 2018 | Friesland |
Kevers | .. | September 2018 | Gelderland |
Yakatani | +/- 40 | September 2018 | - |
Missmadame | 32 | September 2018 | Zuid-Holland |
Puntpaprika | 26 | Novemer 2018 | Zuid-Holland |
Lauren-89 | 27 | December 2018 | Groningen |
Sunshine1992 | 26 | Maart 2019 | Caribisch Eiland |
Zonneblooempje85 | 32 | Mei/Juni 2019 | Noord-Brabant |
Honinginnetje | 26 | Mei/Juni 2019 | Zuid-Holland |
N278 | 22 | Juni 2019 | Zuid-Holland |
Mariahhh | 27 | Half 2019 | Gelderland |
Amaryllisbol | 27 | 2019 | Utrecht |
anoniem_264465 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 19:31
66.24% gewijzigd

woensdag 14 februari 2018 om 09:17
Dat doet bij ons de Dj, iets in de trant van het laatste nummer.
Ook stopt het personeel (even) met serveren.
Wij kiezen er trouwens voor om alleen de mensen die op 't laatst weggaan gedag te zeggen. Dit omdat we anders waarschijnlijk de hele avond bezig zijn met handen schudden. Eerst de felicitaties en daarna de mensen die weggaan. Is misschien ook wel afhankelijk van de grote van de groep.
Bedankjes worden klaar gezet dus die kan iedereen meenemen als ze weggaan.
Time doesn't hear if you ask it to wait.
So own all your tears and just roll with the waves
woensdag 14 februari 2018 om 11:06
Wij nodigen ook gewoon alleen de mensen uit die wij er zelf echt bij willen hebben. Familie die belangrijk voor ons is en die we nog regelmatig spreken. Gelukkig snappen onze ouders dat helemaal, dus zij doen niet moeilijk over waarom "ome Jan en tante Ans" wel/niet uitgenodigd zijn. Ze laten het helemaal aan ons over. We hebben ook geen commentaar gehad van andere. En als dat wel zou komen, dan hebben wij gewoon pech.sneazydwarf schreef: ↑10-02-2018 11:38
Hoe gaan jullie trouwens om met de gastenlijst? Wij willen het vrij klein en intiem houden, maar de eerste 'waarom nodig je oom Henk niet uit' heb ik al te horen gekregen (ik spreek oom Henk echt nooit). Ik vind het ook lastig om te bepalen tussen dag/avond-gasten aangezien ik sommige mensen voor het feest wil uitnodigen, maar diegene ook wel de ceremonie wil zien...
woensdag 14 februari 2018 om 11:10
Je zou het barpersoneel kunnen vragen om aan te geven dat dit het laatste rondje drank is, of dat mensen nu hun laatste drankje kunnen bestellen en daarna stoppen met serveren? Ook zou ik alvast aangeven bij gasten dat jullie het niet te laat willen maken. Vaak vragen mensen weken/maanden van tevoren hoe het gaat met voorbereidingen en hoe de dag eruit gaat zien etc. Dan zou je het ook alvast kunnen noemen misschien.Perzina schreef: ↑14-02-2018 08:24Hoe geven jullie de gasten aan dat het tijd is om naar huis te gaan?
We hebben sterretjes, en op de kaart komt te staan ongeveer de eindtijd. Maar het lijkt me een wat ongemakkelijk moment.
We willen namelijk niet een eindeloos feestje, maar op tijd stoppen. Rond 21.00-21.30 uur. We dachten dus aan sterretjes, maar wat nog meer? Een minispeech van de bruidegom met dankwoord? Nog een afscheidsbubbeltje? (Of ander drankje), hoe pak je zoiets aan?
Weggaan zonder iets te zeggen willen we niet, we willen iedereen gedag zeggen en zelf als laatste gaan.
vrijdag 16 februari 2018 om 15:30
@Perzina: Ons feest 'mag' tot een uurtje of 1 / half 2 duren. Ik ga er eigenlijk vanuit dat de meeste mensen dan langzaam naar huis gaan, en de band stopt dan ook met spelen. Wij gaan dus voor een natuurlijk einde. Als je eerder wilt stoppen, dan zou ik wellicht de ceremoniemeester (heb je die?) inderdaad sterretjes laten uitdelen en aangeven dat je om 21.00 een slotnummer hebt.
@Bailey: is je jurk al binnen? Hij klinkt wel heel gaaf. Mogen we hem zien (linkje?)?
@Bailey: is je jurk al binnen? Hij klinkt wel heel gaaf. Mogen we hem zien (linkje?)?
zaterdag 17 februari 2018 om 08:51
Perzina, ik twijfel daar heel erg over; wil geen kapitaal aan een jurk uitgeven en zag toen een hele mooie jurk online bij JJShouse. Reviews zijn idd goed en de prijs is echt laag. Ben alleen bang dat de jurk in het echt enorm tegenvalt (goedkope stugge stof, rare pasvorm etc). Heb jij ervaring net die website, of ken je iemand die er een trouwjurk heeft gekocht?
zondag 18 februari 2018 om 13:09
Nog steeds niet binnen

Hier een linkje, liever niet kopiëren wil hem straks weer weghalen.
De jurk wordt nog wel iets aangepast en een andere kleur
We hebben ook een kaart gevonden.
Nu alleen nog nadenken over de tekst.
bailey26 wijzigde dit bericht op 18-02-2018 21:10
Reden: Link verwijderd
Reden: Link verwijderd
3.58% gewijzigd
zondag 18 februari 2018 om 14:24
@ Kever: Welkom, ik zal je in de lijst zetten
. Leuk dat je komt mee schrijven. Klinkt goed wat jullie gaan doen en hoe en wat.
Gastenlijst: Wij kiezen zelf wie we willen. Ik heb al wel van mijn moeder gehoord dat sommige graag naar de kerkdienst komen. Prima. Krijgen geen uitnodiging, maar als ze het leuk vinden om te komen dan vinden wij dat leuk en gezellig. Zijn mensen die ik nu niet meer spreek, maar vroeger wel regelmatig contact mee had
. Dus alleen maar lief en betrokken!
Kaarten: Trouwkaart moeten we nog ontwerpen, wel hebben we van de week de save the date kaarten ontvangen (binnen 3 dagen). We hebben een layout via internet gevonden en gekocht voor 6 euro, tekst aangepast en onze foto en klaar waren we. Lekker vlot ging dat
.
Geen idee wat betreft de trouwkaarten, wel komt er 1-2 foto's op van de pre-weddingshoot die we in mei hebben. We willen de kaarten in juni sturen. Idd vanwege de vakantieperiode en het door moeten geven of ze komen.
Einde van het feest: We zetten een eindtijd neer en gaan zelf iets eerder weg,15 a 30 minuten ervoor ofzo. Net hoe het loopt. We verwachten niet dat mensen heel lang blijven allemaal, we trouwen niet of vrijdag of zaterdag
.
Bailey: wat spannend wat betreft de jurk en wat vervelend ook dat dat maar duurt
. Hij ziet er wel mooi uit 
Bij ons is het nu wat rustiger. Druk met andere dingen.
En het kan ook. De belangrijke dingen zijn geregeld. Nog genoeg te doen, maar dat kan nog wel even wachten: bloemen, lingerie, dat soort.
Muziekteam is geregeld voor tijdens de kerkdienst en de getuigen (voor mij) zijn gevraagd
. Mijn zusjes
.
Verder geen spannende dingen. Alles is onder controle, I love it
Hoe gaat het bij jullie?

Gastenlijst: Wij kiezen zelf wie we willen. Ik heb al wel van mijn moeder gehoord dat sommige graag naar de kerkdienst komen. Prima. Krijgen geen uitnodiging, maar als ze het leuk vinden om te komen dan vinden wij dat leuk en gezellig. Zijn mensen die ik nu niet meer spreek, maar vroeger wel regelmatig contact mee had

Kaarten: Trouwkaart moeten we nog ontwerpen, wel hebben we van de week de save the date kaarten ontvangen (binnen 3 dagen). We hebben een layout via internet gevonden en gekocht voor 6 euro, tekst aangepast en onze foto en klaar waren we. Lekker vlot ging dat

Geen idee wat betreft de trouwkaarten, wel komt er 1-2 foto's op van de pre-weddingshoot die we in mei hebben. We willen de kaarten in juni sturen. Idd vanwege de vakantieperiode en het door moeten geven of ze komen.
Einde van het feest: We zetten een eindtijd neer en gaan zelf iets eerder weg,15 a 30 minuten ervoor ofzo. Net hoe het loopt. We verwachten niet dat mensen heel lang blijven allemaal, we trouwen niet of vrijdag of zaterdag

Bailey: wat spannend wat betreft de jurk en wat vervelend ook dat dat maar duurt

Bij ons is het nu wat rustiger. Druk met andere dingen.
En het kan ook. De belangrijke dingen zijn geregeld. Nog genoeg te doen, maar dat kan nog wel even wachten: bloemen, lingerie, dat soort.
Muziekteam is geregeld voor tijdens de kerkdienst en de getuigen (voor mij) zijn gevraagd

Verder geen spannende dingen. Alles is onder controle, I love it

Hoe gaat het bij jullie?
zondag 18 februari 2018 om 15:33
Leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat!
Ik heb ook mijn jurk gevonden, was echt heel erg leuk om allerlei jurken te mogen passen. Had al veel op internet gesnuffeld en het is er ook wel eentje geworden zoals ik het in mijn hoofd had. Het wordt nu wel steeds echter.
Verder zijn we een beetje bezig met kleine dingen, bijvoorbeeld idee voor de bedankjes en naar een feest- en ballonnenwinkeltje hier in de buurt geweest om mooie kleuren ballonnen te zoeken. We willen een aantal ballonnen in groepjes met helium hebben voor op de locatie (waar we zowel gaan eten als feest vieren).
Over een maand hebben we afgesproken om met de ceremoniemeesters de dag door te nemen. En mijn vriend gaat ook over paar weken kijken voor zijn pak!
Ik heb ook mijn jurk gevonden, was echt heel erg leuk om allerlei jurken te mogen passen. Had al veel op internet gesnuffeld en het is er ook wel eentje geworden zoals ik het in mijn hoofd had. Het wordt nu wel steeds echter.
Verder zijn we een beetje bezig met kleine dingen, bijvoorbeeld idee voor de bedankjes en naar een feest- en ballonnenwinkeltje hier in de buurt geweest om mooie kleuren ballonnen te zoeken. We willen een aantal ballonnen in groepjes met helium hebben voor op de locatie (waar we zowel gaan eten als feest vieren).
Over een maand hebben we afgesproken om met de ceremoniemeesters de dag door te nemen. En mijn vriend gaat ook over paar weken kijken voor zijn pak!
maandag 19 februari 2018 om 06:58
Hoi allemaal!
Leuk al die voorbereidingen!
Gister zijn onze ringen binnen gekomen!! Ze zijn zo mooi precies zoals we gedacht hadden.
Verder staat nu de tijd van de ceremonie vast en hebben we een restaurant gekozen voor ons diner. Het verdere avondprogramma inmiddels ook gereserveerd dus dat zijn grote dingen die nu dus allemaal vast liggen.
Nu een beetje bezig met de inhoud van onze welkomstasjes omdat we dus in het buitenland trouwen. Heb via marktplaats voor iedereen reisboekjes op de kop getikt van het gebied waar we naar toe gaan. Verder een beetje op aliexpress rond gezocht voor wat leuke dingetjes.
Leuk al die voorbereidingen!
Gister zijn onze ringen binnen gekomen!! Ze zijn zo mooi precies zoals we gedacht hadden.
Verder staat nu de tijd van de ceremonie vast en hebben we een restaurant gekozen voor ons diner. Het verdere avondprogramma inmiddels ook gereserveerd dus dat zijn grote dingen die nu dus allemaal vast liggen.
Nu een beetje bezig met de inhoud van onze welkomstasjes omdat we dus in het buitenland trouwen. Heb via marktplaats voor iedereen reisboekjes op de kop getikt van het gebied waar we naar toe gaan. Verder een beetje op aliexpress rond gezocht voor wat leuke dingetjes.

maandag 19 februari 2018 om 09:03
Nee ook niet. Maar heb heel veel reviews gelezen, vele zijn met foto’s erbij. En belangrijker, veel youtube filmpjes gezien waarin mensen hun bestelde jurk binnen krijgen en hun ervaring delen. Ik heb er dus wel vertrouwen in. Ik ga ‘m daar bestellen, twijfel alleen nog over welke.flamingo35 schreef: ↑17-02-2018 08:51Perzina, ik twijfel daar heel erg over; wil geen kapitaal aan een jurk uitgeven en zag toen een hele mooie jurk online bij JJShouse. Reviews zijn idd goed en de prijs is echt laag. Ben alleen bang dat de jurk in het echt enorm tegenvalt (goedkope stugge stof, rare pasvorm etc). Heb jij ervaring net die website, of ken je iemand die er een trouwjurk heeft gekocht?
maandag 19 februari 2018 om 15:12
Ik heb vandaag mijn jurk uitgezocht met moeder en (aanstaand) schoonmoeder!
Dat was bij Anastasi bruidsatelier. Ik had wat foto's meegenomen van wat ik graag wilde hebben en aan de hand daarvan allerlei jurk-onderdelen gepast, verschillende kleuren ervoor gehouden, verschillende applicaties, etc. Leuk om te ervaren en het wordt nu dus echt een unieke jurk op maat. Hij kost €850. Eind april mag ik hem op komen halen.
Een jurk online bestellen zoals bij JJhouse lijkt mij echt doodeng en zou ik zelf niet zo snel doen. Maar goed, als je hem op tijd genoeg besteld kan je hem altijd nog laten vermaken of via een andere winkel een andere kopen.
Volgende week hebben we een afspraak voor onze trouwkaart. Een vriendin maakt pastelkrijttekeningen voor kaarten als hobby en vond het erg leuk om onze kaart ook te mogen tekenen.
Wat betreft het einde van het feest: de band stopt op een gegeven moment met spelen (rond 22 uur), dat is het einde voor de mensen die niet blijven overnachten. Met de mensen die wel overnachten zijn we van plan naar de kampvuurplaats te gaan en nog een beetje te chillen rond het vuur.
Bedankjes hebben we eigenlijk nog niet over nagedacht of we dat willen, en zo ja, wat dan. Sturen jullie naast de bedankjes ook nog een bedankkaart met bijvoorbeeld een foto van de bruiloft achteraf? Of zien jullie de bedankjes meer als vervanger daarvoor?
Overigens: het huis kopen is niet gelukt, er was een andere koper die hoger had geboden. Volgende keer beter!

Een jurk online bestellen zoals bij JJhouse lijkt mij echt doodeng en zou ik zelf niet zo snel doen. Maar goed, als je hem op tijd genoeg besteld kan je hem altijd nog laten vermaken of via een andere winkel een andere kopen.
Volgende week hebben we een afspraak voor onze trouwkaart. Een vriendin maakt pastelkrijttekeningen voor kaarten als hobby en vond het erg leuk om onze kaart ook te mogen tekenen.
Wat betreft het einde van het feest: de band stopt op een gegeven moment met spelen (rond 22 uur), dat is het einde voor de mensen die niet blijven overnachten. Met de mensen die wel overnachten zijn we van plan naar de kampvuurplaats te gaan en nog een beetje te chillen rond het vuur.
Bedankjes hebben we eigenlijk nog niet over nagedacht of we dat willen, en zo ja, wat dan. Sturen jullie naast de bedankjes ook nog een bedankkaart met bijvoorbeeld een foto van de bruiloft achteraf? Of zien jullie de bedankjes meer als vervanger daarvoor?
Overigens: het huis kopen is niet gelukt, er was een andere koper die hoger had geboden. Volgende keer beter!
maandag 19 februari 2018 om 16:19
Iedereen is goed bezig zeg.
@ Bailey Een jurk kopen via internet zou ik ook eng vinden. Maargoed, ik koop sowieso al vrij weinig kleding via internet omdat ik vaak twijfel over de maten enzo. Ben benieuw wat je ervaringen zijn als de jurk binnen is.
Wij hebben vorige week de kaarten laten versturen door onze CM. Hij blijkt er nog een briefje bij in te hebben gedaan met een verzoekje. Ben benieuwd haha. Ook zijn we naar onze locatie gegaan om wat dingen te bespreken oa het diner. Dus daar zijn ook de grootste dingen geregeld. Ben al twee keer geweest om mijn jurk te passen. Nu worden er nog wat kleine aanpassingen gedaan. Ook hebben we binnenkort een afspraak met onze BABS en ga ik proef make-up en haar laten doen. Doen jullie zelf je make-up of laat je het doen? Ik twijfelde er eerst wel over, maar heb toch besloten om het te laten doen. Ik merk dat ik er die dag toch echt een keertje wat mooier uit wil zien dan normaal, het is toch echt een speciale dag die je (als het goed is) maar 1x doet.
Ik denk dat ik woensdag maar even ga kijken voor mijn bruidsboeket. Kiezen jullie die zelf uit of laat je het je partner doen? Mijn moeder vertelde mij laatst dat "officieel" de partner de bloemen uitzoekt, ophaalt en dat hij die aan de bruid geeft op het moment dat hij haar op komt halen. Hoe doen jullie dit? Doen jullie ook corsages?
Pff.... de grote dingen zijn geregeld en gingen makkelijk, maar het zijn echt de kleinere dingen waar ik niet uit kom. Corsages ja/nee, word je wegegeven door eventueel vader of iemand anders of loop je meteen met je partner, doe je nog een groot bloemstuk ter decoratie, welke muziek draai je als je binnenkomt. Naja nog veel onduidelijk haha,
@ Bailey Een jurk kopen via internet zou ik ook eng vinden. Maargoed, ik koop sowieso al vrij weinig kleding via internet omdat ik vaak twijfel over de maten enzo. Ben benieuw wat je ervaringen zijn als de jurk binnen is.
Wij hebben vorige week de kaarten laten versturen door onze CM. Hij blijkt er nog een briefje bij in te hebben gedaan met een verzoekje. Ben benieuwd haha. Ook zijn we naar onze locatie gegaan om wat dingen te bespreken oa het diner. Dus daar zijn ook de grootste dingen geregeld. Ben al twee keer geweest om mijn jurk te passen. Nu worden er nog wat kleine aanpassingen gedaan. Ook hebben we binnenkort een afspraak met onze BABS en ga ik proef make-up en haar laten doen. Doen jullie zelf je make-up of laat je het doen? Ik twijfelde er eerst wel over, maar heb toch besloten om het te laten doen. Ik merk dat ik er die dag toch echt een keertje wat mooier uit wil zien dan normaal, het is toch echt een speciale dag die je (als het goed is) maar 1x doet.
Ik denk dat ik woensdag maar even ga kijken voor mijn bruidsboeket. Kiezen jullie die zelf uit of laat je het je partner doen? Mijn moeder vertelde mij laatst dat "officieel" de partner de bloemen uitzoekt, ophaalt en dat hij die aan de bruid geeft op het moment dat hij haar op komt halen. Hoe doen jullie dit? Doen jullie ook corsages?
Pff.... de grote dingen zijn geregeld en gingen makkelijk, maar het zijn echt de kleinere dingen waar ik niet uit kom. Corsages ja/nee, word je wegegeven door eventueel vader of iemand anders of loop je meteen met je partner, doe je nog een groot bloemstuk ter decoratie, welke muziek draai je als je binnenkomt. Naja nog veel onduidelijk haha,
maandag 19 februari 2018 om 16:34
Ik ga over 2 weken trouwjurken passen! Ik ben heel benieuwd!
Trouwauto hebben we ook geregeld.
Corsages gaan wij niet doen. En ik denk dat wij samen gewoon een boeket gaan uitzoeken/regelen.
Hoe de binnenkomst weet ik ook niet helemaal.
Net als op de dag zelf hoe het 's ochtends gaat. Ik vind het op zich wel leuk als hij voor 1 nachtje bij zijn ouders slaapt, en dat hij mij de volgende dag komt halen met de auto.
Hij zei zelf: ik slaap gewoon thuis hoor.
Dus nog even overleggen hoe we het doen haha.
Trouwauto hebben we ook geregeld.
Corsages gaan wij niet doen. En ik denk dat wij samen gewoon een boeket gaan uitzoeken/regelen.
Hoe de binnenkomst weet ik ook niet helemaal.
Net als op de dag zelf hoe het 's ochtends gaat. Ik vind het op zich wel leuk als hij voor 1 nachtje bij zijn ouders slaapt, en dat hij mij de volgende dag komt halen met de auto.
Hij zei zelf: ik slaap gewoon thuis hoor.
Dus nog even overleggen hoe we het doen haha.
maandag 19 februari 2018 om 16:47
Corsage: Weet ik nog niet, ik neig naar alleen ouders, zusjes
Trouwboeket: Samen, maar hij heeft het ''laatste woord'', puur omdat hij er meer kijk op heeft, hahaha.
Weggeven: ik denk dat we tijdens de ceremonie samen naar voren gaan. Geen idee met welk nummer. Tijdens de kerkdienst zal mijn vader met me mee lopen naar voren en zal mijn man
hahaha voorin op me wachten.
Waar slapen: we hebben nu een LAT relatie dus ieder nog ons eigen huis. Dus slapen we gewoon in ons eigen bed
Make-up/Haar: Ik laat het doen, door wie geen idee. Mijn haar door mijn eigen kapster, maar qua make-up geen idee. Tijd zat om dat nog te onderzoeken
Trouwauto: Hebben we niet. We trouwen op 1 locatie. Vonden het zonde om te huren voor het ophalen en rijden naar de locatie. Gebruiken nu de auto van zijn ouders, haha.
Trouwboeket: Samen, maar hij heeft het ''laatste woord'', puur omdat hij er meer kijk op heeft, hahaha.
Weggeven: ik denk dat we tijdens de ceremonie samen naar voren gaan. Geen idee met welk nummer. Tijdens de kerkdienst zal mijn vader met me mee lopen naar voren en zal mijn man

Waar slapen: we hebben nu een LAT relatie dus ieder nog ons eigen huis. Dus slapen we gewoon in ons eigen bed

Make-up/Haar: Ik laat het doen, door wie geen idee. Mijn haar door mijn eigen kapster, maar qua make-up geen idee. Tijd zat om dat nog te onderzoeken

Trouwauto: Hebben we niet. We trouwen op 1 locatie. Vonden het zonde om te huren voor het ophalen en rijden naar de locatie. Gebruiken nu de auto van zijn ouders, haha.
maandag 19 februari 2018 om 16:51
Bruidsboeket: poeh, nog niet over nagedacht. Bij het trouwjurk uitzoeken begon ze er al over dat het boeket wel bij de jurk moet passen etc. Ik weet eigenlijk ook nog niet of ik dat überhaupt wel wil, ik heb niet zoveel met bloemen.
Corsages hoef ik in ieder geval niet.
Haar & make-up: dit wilde ik laten doen bij een kapper vlakbij de locatie. Ik dacht er gewoon zelf heen te gaan, maar iemand anders vertelde mij dat de kapper maar naar mij toe moest komen. Nog niet besloten.
Binnenkomst: we wilden in ieder geval later aankomen dan de gasten, maar hoe of wat precies.. daar denken nog wel eens over na
Er zijn inderdaad veel kleine dingetjes nog te regelen/bedenken!
@twilight: je wist nog niet zeker wanneer je ging trouwen toch? Wanneer is het uiteindelijk geworden? (of heb ik dat even gemist in de vorige berichtjes
)
Corsages hoef ik in ieder geval niet.
Haar & make-up: dit wilde ik laten doen bij een kapper vlakbij de locatie. Ik dacht er gewoon zelf heen te gaan, maar iemand anders vertelde mij dat de kapper maar naar mij toe moest komen. Nog niet besloten.
Binnenkomst: we wilden in ieder geval later aankomen dan de gasten, maar hoe of wat precies.. daar denken nog wel eens over na

Er zijn inderdaad veel kleine dingetjes nog te regelen/bedenken!
@twilight: je wist nog niet zeker wanneer je ging trouwen toch? Wanneer is het uiteindelijk geworden? (of heb ik dat even gemist in de vorige berichtjes

maandag 19 februari 2018 om 16:56
Het gaat eind september worden. Regelen gaat tot nu toe al goed. Maar ik bedenk steeds weer nieuwe regel dingen. Misschien maar eens op zoek naar een checklist.
Make up heb ik ook al iemand voor gevonden. Haar wil ik gewoon mijn eigen kapper vragen. Dat moet wel goed komen.
De ceremonie en het feest zijn op 2 verschillende locaties, dus ik vind een gave auto dan wel leuk om te hebben.
Make up heb ik ook al iemand voor gevonden. Haar wil ik gewoon mijn eigen kapper vragen. Dat moet wel goed komen.
De ceremonie en het feest zijn op 2 verschillende locaties, dus ik vind een gave auto dan wel leuk om te hebben.
maandag 19 februari 2018 om 16:56
Het gaat eind september worden. Regelen gaat tot nu toe al goed. Maar ik bedenk steeds weer nieuwe regel dingen. Misschien maar eens op zoek naar een checklist.
maandag 19 februari 2018 om 19:41
maandag 19 februari 2018 om 19:55
Wij doen niet aan corsages, wel een bruidsboeket. Deze ga ik zelf uitzoeken. Als meneer dat moet regelen wordt het zo'n bloemkoolboeket
. Wel overleggen we welke kleur/bloemen.
We willen ook graag een bloemstuk voor de auto.
Binnenkomst doen we denk ik samen. We gaan voor die tijd foto's maken dus weten dan al van elkaar hoe we er uit zien.
Dag van te voren ga ik naar mijn ouders en slaap daar ook. Mijn moeder kan me dan helpen met het aandoen van de jurk. Makeup en haar worden daar ook gedaan.
Wat betreft de kaarten, wij hebben dezelfde kaart voor de daggasten en avondgasten. We passen hier de tekst voor aan.

Binnenkomst doen we denk ik samen. We gaan voor die tijd foto's maken dus weten dan al van elkaar hoe we er uit zien.
Dag van te voren ga ik naar mijn ouders en slaap daar ook. Mijn moeder kan me dan helpen met het aandoen van de jurk. Makeup en haar worden daar ook gedaan.
Wat betreft de kaarten, wij hebben dezelfde kaart voor de daggasten en avondgasten. We passen hier de tekst voor aan.
maandag 19 februari 2018 om 20:51
Dit is ook hoe ik het ga doen denk ik. Trouwauto hebben wij ook niet gehuurd. Te veel geld voor 1x rijden want wij hebben ook alles op 1 locatie. We gebruiken een mooie auto van een familielid. Dus die gaan we mooi aankleden.Bailey26 schreef: ↑19-02-2018 19:55Wij doen niet aan corsages, wel een bruidsboeket. Deze ga ik zelf uitzoeken. Als meneer dat moet regelen wordt het zo'n bloemkoolboeket. Wel overleggen we welke kleur/bloemen.
Kaarten zou ik inderdaad de tekst gewoon aanpassen.
maandag 19 februari 2018 om 21:27
We vinden het wel heel lastig om een tekst voor de daggasten te verzinnen.
We hebben na het ja-woord de borrel, diner en feest op een locatie. Weten alleen niet zo goed hoe we dit duidelijk kunnen verwoorden.
We hebben na het ja-woord de borrel, diner en feest op een locatie. Weten alleen niet zo goed hoe we dit duidelijk kunnen verwoorden.