Trouwen in 2018/2019

05-01-2018 14:12 688 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het vorige Trouwen topic, open ik een nieuw topic voor het jaar 2018/2019

Het lijkt me leuk om elkaar te volgen en elkaar om tips en adviezen te vragen :).

Ik zal een schema maken. Als je er ook in wilt dan hoor ik dit graag :).


Naam:LeeftijdTrouwdatumLocatie
Aardbei_8631April 2018Gelderland
BoardBabe8236AprilNoord-Brabant
Jaine9126Mei/JuniNoord-Holland
Masatu25Juni 2018Zuid-Holland
Iren1227Juni 2018Utrecht
Miets199424Juli 2018Overijssel
Bailey26-Augustus 2018Overijssel
Perzina38Augustus 2018Zeeland
Spasz33Augustus 2018Gelderland
Ladenkastje30September 2018Zuid-Holland
Sneazydwarf24September 2018Overijssel
Minimoose33September 2018Friesland
Kevers..September 2018Gelderland
Yakatani+/- 40September 2018-
Missmadame32September 2018Zuid-Holland
Puntpaprika26Novemer 2018Zuid-Holland
Lauren-8927December 2018Groningen
Sunshine199226Maart 2019Caribisch Eiland
Zonneblooempje8532Mei/Juni 2019Noord-Brabant
Honinginnetje26Mei/Juni 2019Zuid-Holland
N27822Juni 2019Zuid-Holland
Mariahhh27Half 2019Gelderland
Amaryllisbol272019Utrecht
anoniem_264465 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 19:31
66.24% gewijzigd
kleineschnitzel schreef:
13-06-2019 09:02
Yay! Ik ben getrouwd! Het was een prachtige dag, groot feest, iedereen die we er graag bij wilden hebben, was er. Heer-lijk!

De hele dag ging perfect, alles ging volgens schema. De cliché's zijn echt waar; het gaat supersnel voorbij dus GENIET. Echt, ik kan je niets anders aanraden.

Wat ik wel achteraf wat 'balen' vond is dat we geen suite of luxe ontbijt voor onszelf geregeld hadden. We kwamen 's nachts thuis en dan is alles ineens weer zo 'normaal'. Een hele rare gewaarwording en een beetje een 'gat' waar je dan in valt. 's ochtends weer ontbijten met je boterhammetje pindakaas vond ik toch wel wat jammer. 's avonds zijn we uit eten geweest met z'n tweeën en de volgende dag vertrokken we op huwelijksreis, dus dat was opzich helemaal prima. Ik heb zó intens genoten en baal stiekem een beetje dat 't nu voorbij is.. ;)
Klinkt als een heerlijke dag!
Alle reacties Link kopieren
Het was fantastisch inderdaad!

Alles van te voren uitgedacht, ontzettend veel complimenten gehad dat het zo fantastisch geregeld was. Op de dag zelf veel gehad aan de ceremoniemeesters. Op de dag zelf hoefde niets meer geregeld te worden, dat was heerlijk, voor alle partijen!

Wel had de Babs het ontzettend moeilijk bij ons. Ze kwam niet uit haar woorden, heeft zich tig keer versproken, mijn naam tig keer verkeerd uitgesproken (terwijl mijn achternaam een heel normale naam is, voornaam is ook niet ingewikkeld ofzo..). Dus we hadden geen spijt dat we de ceremonie niet hebben laten filmen.. Wel had ik achteraf gezien de kerkdienst wel op film willen hebben, al vind ik de herinneringen in mijn hoofd (en straks op de foto's) belangrijker.

We wachten nu gespannen af op het resultaat van de fotograaf, ben zo benieuwd! :photo:
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er ook bruiden voor 2020 hier? Ik ga in maart trouwen en heb er zo'n zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ik trouw op 28-09-‘19 :-] wat voor schoenen hebben jullie gedragen onder je jurk? Ik ben zelf 1.55 en zou graag hakken willen dragen alleen kan ik niet ‘urenlang’ op hakken dragen. Ik kwam dit tegen op internet:https://www.asos.com/nl/lost-ink/lost-i ... lost%20ink Is dit raar om onder je bruidsjurk aan te doen?
Alle reacties Link kopieren
jangela schreef:
13-07-2019 08:31
Ik trouw op 28-09-‘19 :-] wat voor schoenen hebben jullie gedragen onder je jurk? Ik ben zelf 1.55 en zou graag hakken willen dragen alleen kan ik niet ‘urenlang’ op hakken dragen. Ik kwam dit tegen op internet:https://www.asos.com/nl/lost-ink/lost-i ... lost%20ink Is dit raar om onder je bruidsjurk aan te doen?
Ballerina's en allstars. Moest platte schoenen onder jurk en kan bovendien niet lopen op hakken. I.v.m. knieblessure overweeg ik de ballerina's zelfs achterwege te laten. Maar heb wel verlekkerd staan kijken naar de schoenen van top vintage en latinschoenen (leek me op een of andere manier makkelijker lopen dan andere hakken)
Alle reacties Link kopieren
jangela schreef:
13-07-2019 08:31
Ik trouw op 28-09-‘19 :-] Ik kwam dit tegen op internet:https://www.asos.com/nl/lost-ink/lost-i ... lost%20ink Is dit raar om onder je bruidsjurk aan te doen?
Ik heb inmiddels bruiden voorbij zien komen op de Martens, allstars, cowboy boots. Zie nog maar weinig traditionele trouwschoenen. Zou het gewoon doen als je ze mooi vind en erop kunt lopen.
Alle reacties Link kopieren
jangela schreef:
13-07-2019 08:31
Ik trouw op 28-09-‘19 :-] wat voor schoenen hebben jullie gedragen onder je jurk? Ik ben zelf 1.55 en zou graag hakken willen dragen alleen kan ik niet ‘urenlang’ op hakken dragen. Ik kwam dit tegen op internet:https://www.asos.com/nl/lost-ink/lost-i ... lost%20ink Is dit raar om onder je bruidsjurk aan te doen?
Wat leuk, dat is al bijna!

Als je lekker op die schoenen loopt, zou ik het gewoon doen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bruidsschoenen met hak voor de ceremonie, en witte Disney Vans (sneakers) voor de rest van de dag. Niemand die het ziet overigens onder mijn lange jurk :)

Ik trouw 21 september en het gaat nu toch snel hoor! De stress begint ook wel toe te slaan... ik ben continu bang iets te vergeten, maar volgens alle checklists hebben we alles dik in orde.
jangela schreef:
13-07-2019 08:31
Ik trouw op 28-09-‘19 :-] wat voor schoenen hebben jullie gedragen onder je jurk? Ik ben zelf 1.55 en zou graag hakken willen dragen alleen kan ik niet ‘urenlang’ op hakken dragen. Ik kwam dit tegen op internet:https://www.asos.com/nl/lost-ink/lost-i ... lost%20ink Is dit raar om onder je bruidsjurk aan te doen?
Wij trouwen op sneakers (Vans). Gewoon witte onder de jurk/pak en dochter onder haar jurk. Wij dragen nooit hakken, dus waarom op onze bruiloft wel :)
En...alles kan tegenwoordig, als je je er maar fijn bij voelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel voor hakken gekozen, vind dat ik zelf net een iets mooiere houding aanneem als ik hakken draag. Ze zijn wel 6,5 cm, dus niet zo hoog als ik eigenlijk mooi vind. Maar hier kan ik wel de hele dag op lopen. Voor de zekerheid heb ik ook platte schoenen. Je moet vooral doen waar je je zelf dijn bij voelt, niemand gaat op schoenen letten. :)
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons gaat het aftellen nu ook echt beginnen. Nog 2 maanden tot de grote dag. Ik geloof dat we alles nu geregeld hebben. Volgende week mijn tweede pas afspraak, alles voor de bedankjes en gasten is binnen, morgen even voor zitten om wat moois van te maken. Jurk, pak, bloemen: check.
Mijn vriend is bezig met het regelen voor trouw vervoer, dat maakt mij niet zo veel uit.
Begin het nu ook wel een beetje spannend te vinden hoe dichterbij het komt.
Life is always rocky when you're a gem.
Hallo dames ,

Ik kom even uit meeleesmodus.

Over een week ga ik trouwen en alles is verder geregeld .
Nu zit ik alleen met iets waar ik niet aan uit kom .

Mijn aanstaande komt mij en de kinderen thuis ophalen .
Nu heeft de ceremoniemeester geregeld dat iedereen voor het gebouw ons opwacht .
Maar dan heeft iedereen ons dus al gezien en vind ik het een beetje raar dat als de gasten op hun plaats zitten , ik met de kinderen nog op een muziekje binnen komen lopen .

Hoe doen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Het is al even geleden, maar ook ik ben inmiddels getrouwd. Het heeft in juni plaatsgevonden en het was even spannend, want de weersvoorspellingen waren slecht. Wonder boven wonder werd het stralend mooi weer maar ik heb wel even een week in de zenuwen gezeten hahaha.

Het was echt een fantastische dag!! Ik voelde zoveel liefde van familie en vrienden en we hebben zoveel mooie momenten meegemaakt.. ik kan er nog emotioneel van worden. Ik gun jullie allemaal net zo'n prachtige dag, echt waar, als het eenmaal zover is weet je wat ik bedoel.

Na de bruiloft is het heerlijk nagenieten van de foto's en films, lieve berichten/kaarten en verhalen van dingen die zijn gebeurd en die je pas achteraf hoort. Dus ook al is het eenmaal achter de rug.. je kan er nog lang van nagenieten.

Veel geluk voor alle toekomstige bruidsparen :rose: :heart:
honinginnetje wijzigde dit bericht op 06-11-2020 22:33
Reden: Te herkenbaar
35.53% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven