Nu wel zo!
zondag 18 februari 2018 om 14:17
Dat maak ik zelf wel uit.
zondag 18 februari 2018 om 19:36
Hoe erg ik het je ook gun, maar zulke testen heb ik ook gehad terwijl ik dus niet zwanger bleek te zijn. Uiteindelijk werd ik gewoon ongesteld. Ik zou jezelf nog even beschermen en goed realiseren dat er nog steeds een mogelijkheid is dat je niet zwanger bent. Doe na je NOD gewoon een digitale test dan weet je het echt zeker. Al duim ik voor je dat het gewoon een mooi licht zwangerstreepje is!
zondag 18 februari 2018 om 21:11
Wist ook niet zo goed wanneer ik moest beginnen met testen ben erg onregelmatig maar als ik uitga van mijn langste cyclus 40 dagen is as dinsdag mijn nod, dus vandaar dat ik erg vroeg ben begonnen met testen omdat ik het niet wist hoelang deze cyclus weer eens zou duren
maandag 19 februari 2018 om 08:44
Eh die laatste is echt wel duidelijk positief hoor, da’s echt geen indroger meer. Een licht streepje is ook gewoon positief.
Gefeliciteerd TO!
maandag 19 februari 2018 om 08:45
En deze is ook duidelijk positief trouwens.
maandag 19 februari 2018 om 09:13
@Babypop, zo spannend! Ik snap het 'heel veel testen' helemaal. Je wil het zo graag zeker weten, en geduld is in dit geval erg lastig, totaal begrijpelijk.
Het lijkt er inderdaad op dat je zwanger bent! Whoehoe gefeliciteerd!
Voor je eigen gevoel zou ik morgenvroeg alsnog een digitale test doen. Dan weet je het helemaal zeker. En wel delen hè?
Het lijkt er inderdaad op dat je zwanger bent! Whoehoe gefeliciteerd!
Voor je eigen gevoel zou ik morgenvroeg alsnog een digitale test doen. Dan weet je het helemaal zeker. En wel delen hè?
maandag 19 februari 2018 om 09:50
Uit eigen ervaring is dat dus niet altijd zo. Daarom adviseer ik een digitale test. Om dat uit te sluiten. Ik ken maar al te goed de teleurstelling.
maandag 19 februari 2018 om 10:24
Ik heb ook wel eens twijfelachtige streepjes gehad wat uiteindelijk niks was maar dat was echt niet zoals die laatste foto hoor. Dat die test nu positief is garandeert natuurlijk niet dat er ook een baby komt, maar dat geldt net zo goed voor een dikke knaller.