Nu wel zo!

18-02-2018 08:52 68 berichten
Goedemorgen allemaal,

Wil even met jullie delen ben zo blij 😁
Dinsdag is mijn nod
Bovenste test is van 15/2
Middelste 16/2
En de onderste van vanmorgen
doemijdiemaardan schreef:
18-02-2018 09:46
Reageer dan gewoon niet |-)
Dat maak ik zelf wel uit.
http://nl.tinypic.com/r/2rfqxrs/9
Is deze ook niet positief dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie lichte streepjes maar NOD is dus aankomende dinsdag ipv afgelopen dinsdag?

Laatste foto is wel duidelijk!
Ennuh gefeliciteerd natuurlijk!
ducktales schreef:
18-02-2018 17:07
Ik zie lichte streepjes maar NOD is dus aankomende dinsdag ipv afgelopen dinsdag?

Laatste foto is wel duidelijk!
Ja is aankomende dinsdag
ducktales schreef:
18-02-2018 17:07
Ennuh gefeliciteerd natuurlijk!
Bedankt 🤗
Hoe erg ik het je ook gun, maar zulke testen heb ik ook gehad terwijl ik dus niet zwanger bleek te zijn. Uiteindelijk werd ik gewoon ongesteld. Ik zou jezelf nog even beschermen en goed realiseren dat er nog steeds een mogelijkheid is dat je niet zwanger bent. Doe na je NOD gewoon een digitale test dan weet je het echt zeker. Al duim ik voor je dat het gewoon een mooi licht zwangerstreepje is!
Die laatste vind ik inderdaad ook positief!
Ik zie op alle testen een plusje of 2e streep. Maar zoals gezegd test je erg vroeg. Ik zou woensdag nog eens testen. Dan zullen de lijntjes/plusjes waarschijnlijk duidelijker zijn, hoop ik.
Domninoz schreef:
18-02-2018 20:18
Ik zie op alle testen een plusje of 2e streep. Maar zoals gezegd test je erg vroeg. Ik zou woensdag nog eens testen. Dan zullen de lijntjes/plusjes waarschijnlijk duidelijker zijn, hoop ik.
Wist ook niet zo goed wanneer ik moest beginnen met testen ben erg onregelmatig maar als ik uitga van mijn langste cyclus 40 dagen is as dinsdag mijn nod, dus vandaar dat ik erg vroeg ben begonnen met testen omdat ik het niet wist hoelang deze cyclus weer eens zou duren :-?
http://nl.tinypic.com/r/nbq69g/9
Deze is van vanmorgen! Kon het niet laten morgen is mijn nod. Deze is wel al wat duidelijker dan gisteren
Sorry vind hem nog niet echt duidelijk. Waarom doe je morgen geen digitale test. Hoef je niet te twijfelen over het streepje.
Nala2013 schreef:
19-02-2018 08:27
Sorry vind hem nog niet echt duidelijk. Waarom doe je morgen geen digitale test. Hoef je niet te twijfelen over het streepje.
Eh die laatste is echt wel duidelijk positief hoor, da’s echt geen indroger meer. Een licht streepje is ook gewoon positief.

Gefeliciteerd TO!
En deze is ook duidelijk positief trouwens.
Volgens mij heb jij een beginnend mensje in je buik :) gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Maar als je zo graag veel testen doet, zou ik toch voor een goedkopere versie kiezen :P
Dank jullie wel🤗 best spanned allemaal en hopen dat het goed gaat
De drogist is blij met jou.
@Babypop, zo spannend! Ik snap het 'heel veel testen' helemaal. Je wil het zo graag zeker weten, en geduld is in dit geval erg lastig, totaal begrijpelijk.

Het lijkt er inderdaad op dat je zwanger bent! Whoehoe gefeliciteerd!
Voor je eigen gevoel zou ik morgenvroeg alsnog een digitale test doen. Dan weet je het helemaal zeker. En wel delen hè? :-)
lux. schreef:
19-02-2018 08:44
Eh die laatste is echt wel duidelijk positief hoor, da’s echt geen indroger meer. Een licht streepje is ook gewoon positief.

Gefeliciteerd TO!
Uit eigen ervaring is dat dus niet altijd zo. Daarom adviseer ik een digitale test. Om dat uit te sluiten. Ik ken maar al te goed de teleurstelling.
ik vind je streepje vrij licht maar goed er gebeurd iedergeval iets in je lijf. hopelijk word hij donkerder en groeit er een babytje in je buik :)
zou wel steeds dezelfde testen doen zodat je kan zien of hij oploopt
Nala2013 schreef:
19-02-2018 09:50
Uit eigen ervaring is dat dus niet altijd zo. Daarom adviseer ik een digitale test. Om dat uit te sluiten. Ik ken maar al te goed de teleurstelling.
Ik heb ook wel eens twijfelachtige streepjes gehad wat uiteindelijk niks was maar dat was echt niet zoals die laatste foto hoor. Dat die test nu positief is garandeert natuurlijk niet dat er ook een baby komt, maar dat geldt net zo goed voor een dikke knaller.
Gefeliciteerd Babypop! De foto's van de eerste testen leken voor mij dat je wel HGC aanmaakte.
Een voorspoedige zwangerschap toegewenst! :cheer2:

Hoelang was je bezig met zwanger worden?
I was reminded that my bloodtype is B positive.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven