Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Oh Prada, wat heb je me aangedaan...Door jou heb ik Kwekkeboomkroketten gekocht voor in de oven en nu staat de oven al voor de vierde keer aan om er eentje te bakken, wel in drie dagen tijd, maar toch, het blijft een grote billenverhaal.
Ze zijn zo lekker dat ik ze voorlopig niet meer haal, want de verleiding is veel te groot.

Ik tob ook met m'n heupen en eigenlijk zou ik dagelijks een kilometer of 7 moeten lopen om er van af te komen, maar mis de fut. Ik beloof mezelf steeds als het beter weer is, maar het was fantastisch de laatste dagen, dus dat was een excuus, duidelijk.
Ik moet ermee opschieten anders wordt het een leeftijdsdingetje.
Haha, echt lekker Cateau. De goulashkroketten en de bamihapjes zijn ook verrukkelijk.
Ik krijg er lekkere trek van haha
Kan ik me voorstellen Lise. Ik haal ze voorlopig niet meer in huis. Ik zit nu aan de kip in zoetzure saus met rijst, lekker mager.
Hier een soepje geloof ik. Mijn man staat in de keuken.
prada schreef:
17-02-2018 17:30
Haha, echt lekker Cateau. De goulashkroketten en de bamihapjes zijn ook verrukkelijk.
Oh ja joh? Nou uhh, krijg zelf maar een enorme togus, ik haal ze mooi niet in huis.

:proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik eet chili con carne met rijst. Lekker.
Over vier weken en drie dagen is het lente!!! :proud:

De tijd gaat lekker snel.
prada schreef:
17-02-2018 17:30
Jij bent ook echt erg! Cateautje nog een beetje lekker maken met nog meer lekkere dingen! Ik zou willen dat ik er van zou houden, maar helaas vind ik kroketten en bamihappen niet weg te happen. Kaas- en garnaalkroketjes daarentegen :heart: Oh shoot, sorry Cateau!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Cateautje schreef:
17-02-2018 20:06
Over vier weken en drie dagen is het lente!!! :proud:

De tijd gaat lekker snel.
Wat heeeerlijk! :cheer2:

Ik ben cake aan het bakken. :proud: Hierna is het over met bakken hoor, ik groei dicht en maandag begin ik met weight watchers. Een paar dagen uitgesteld, vrijdag was niet zo’n handige dag om te starten, maar maandag is d-day.
Wat is het hier stil. Komt zeker omdat het forum stom doet. Echt irritant, die bad gateway.

Ik had vanmiddag schrijfcursus en het ging best goed! Een beetje jammer is alleen dat ik van die 2,5 km heen en terug nu zoveel pijn in mijn stuitje heb dat ik amper kan zitten. :nut:

Vanavond eten we pannenkoeken! En jullie?
Thaise curry!
Witlof ham/kaas met puree.
Luiewijvermaaltijd: bezorgpizza- en pasta! Heeft man straks als hij thuiskomt ook nog een halve pizza en een portie pasta.
De katjes hebben de kolder in hun kop! Ze springen al de hele dag rond (en dat mag je letterlijk nemen) en als ik ook maar een kast, koelkast of vriezer open maak zit er eentje in---> zou het door het zonnetje van vandaag komen?
Haha Blondje, die hebben de lente al in hun bol.

Afbeelding

En dan zo onschuldig naar je kijken :love:
Dubbel
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 18-02-2018 20:01
96.30% gewijzigd
Ik denk het ook Prada! En inderdaad dan die kopjes als je ze betrapt :heart: Het plaatje dat jij post: zo waren ze toen we ze kregen. Intussen zijn ze flinke katten (6kg per stuk) met staarten die even 'dik' zijn als man zijn bovenbenen! En toch nog kittens, maar al wel in de puberteit, dat is duidelijk! Ik geniet elke dag van ze, zo fijn dat ze bij ons wonen! Eind maart worden ze 1: Goede reden voor een feestje!
oudblond wijzigde dit bericht op 18-02-2018 20:01
0.00% gewijzigd
Lief!

Konijnen hier zijn steeds nestjes aan het maken met stro en eigen haar.
Ook echt lente hier! :heart:
Mmm, lekker allemaal. De pannenkoeken smaakte ook goed. Nu zit ik lekker op de bank en liggen zowel poes als man op mijn schoot te slapen. Mijn poezenbeesten hebben trouwens nog niet de lente in hun kop. Ze zijn gewoon nog even lui als altijd. ;-D
Hawelry schreef:
18-02-2018 19:44
Lief!

Konijnen hier zijn steeds nestjes aan het maken met stro en eigen haar.
Ook echt lente hier! :heart:
Wij kammen elke dag met een fijn kammetje. Uit Maine Coons komt zoveel haar! Vriendin is kunstenares en 'vilt' o.a. dus wij verzamelen al dat haar voor haar. Man hoopt ooit een 'voetenbankje-ei' uit gevilt kattenhaar van onze mannetjes te krijgen. :D
Vandaag nageltjes geknipt bij mijn cavia's en mijn CH Teddies die een flinke vacht hebben, uitgedund. En antiparisiet gegeven, want ze liepen weer te krabben en ik zag inderdaad een hooiluis rondmarcheren in de vacht van één van de cavia's. In alle jaren dat ik cavia's heb, heb ik dat hooguit 3x eerder hoeven doen, maar de vorige keer was twee maanden geleden, hoe ze die nou telkens weer te pakken krijgen? Gelukkig kan het vrij weinig kwaad, op extra gekrab na, en is het ook weer makkelijk te bestrijden

Jammer dat het weekend weer voorbij is. Ik heb leuk werk, maar waarom gaat de tijd zo snel als ik vrij heb?
Weekend lijkt voorbij te vliegen! Heb net mijn kleren voor de werkdag van morgen klaar gelegd. En wil eigenlijk gaan slapen maar blijf in dubio omdat man over een uurtje thuis komt van werk. Stom gevoel.
Potjanduppie! Ik zie weer een muis lopen! Vorig jaar om deze tijd kwamen ze ook mijn huis binnen en heeft de muizendokter alle gaten gedicht. Ik heb dus een jaar geen muis gezien en nu zie ik er weer één rondsjouwen. Ze vinden het zeker te koud buiten of het gatendichtmaakspul dat ze bij de bij de muizenbestrijding gebruiken gaat slechts één jaar mee.
En dit is de tweede muizenbestrijding die ik in de arm genomen had, de eerste lukte het niet mijn huis muisvrij te maken.

En eigenlijk vind ik muizen grappige beestjes, maar helaas te vies en onhygienisch om vrij in mijn huis rond te lopen. En nu moet ik ze bestrijden c.q, doodmaken, zielig...
Stom en zielig. Ik had als kind wite muisjes als huisdier. Maar een plaag is niet gewenst. Vervelend Aviv. Kat in huis halen een optie? Her hadden we last van zilvervisjes. Producten, bijhouden... het hielp allemaal niet, Sinds deze katjes hier wonen geen insect meer gezien.
Jemig, ik werd net ineens zo beroerd van de buikpijn. :nut: Ik weet gelijk weer waarom ik niet zo slecht moet eten. Dit weekend was echt belachelijk slecht en ik heb er echt spijt van. Morgen weer verder met afvallen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven