Wij roepen wederom een eind weg!

maandag 12 februari 2018 om 23:41
Zolang ik in loondienst ben, blijft die onzekerheid er wel. Het is afwachten hoe de werkgever gaat reageren, mits de rapportage in mijn voordeel is. Gelukkig zijn ze vooralsnog opgehouden met mij te stalken.

dinsdag 13 februari 2018 om 13:35
Omg ik ben echt blij. Man heeft overleg gehad met zijn baas (die overigens zelf ook niet blij was met die verrekening zo plotseling want hij heeft dat dus niet zelf gedaan en is er achteraan gegaan dat zoiets niet weer zomaar gebeurt) maar als het goed is (baas ging dat nog even checken voor de zekerheid) is nu alles in één keer verrekend. Dan hebben we volgende maand dus weer een relatief normale maand (afgezien van het feit dat er wat rekeningen naar volgende maand zijn doorgeschoven). En man krijgt nog €300,- van een declaratie (met wat geluk hebben we dat vrijdag) dus nu kan ik eindelijk weer een beetje ademhalen.

dinsdag 13 februari 2018 om 14:58
Verschrikkelijk ja. Uit de wind en in de zon was het wel lekker, dan leek het net voorjaar.
dinsdag 13 februari 2018 om 15:06
Ik ging wandelend naar een vergadering een kilometer verderop. Daar kwam ik helemaal verkleumd aan en door de wind gingen mijn ogen zo tranen dat het leek alsof ik doooooodongelukkig was. Ik was blij dat ik mijn make up nog snel even kon fatsoeneren voor de bijeenkomst; mascara tot op mijn kin

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 13 februari 2018 om 22:21
Hihi, dat ken ik Oudblond, maar dan op de fiets. Als ik aankom, heb ik eerst wat zakdoekjes nodig om mijn neus tot bedaren te brengen. Ik fiets, maar mijn neus loopt!
Tja Drackie, ik hou ook zo van bakken, maar een taart bakken en dan aan mijn dieet denken terwijl het zo lekker ruikt in huis... Mijn "dieet" is niet streng, maar taart hoort er echt niet in thuis.
Tja Drackie, ik hou ook zo van bakken, maar een taart bakken en dan aan mijn dieet denken terwijl het zo lekker ruikt in huis... Mijn "dieet" is niet streng, maar taart hoort er echt niet in thuis.
dinsdag 13 februari 2018 om 22:24
Haha nee hè. En je hebt wel van die gezonde baksels maar die vind ik meestal ook echt niet lekker. Mijn dieet is wel streng en ik heb een heel slecht weekend gehad, maar ik zou toch eigenlijk ook wel graag man verrassen met iets lekkers voor Valentijn. Ik heb alleen totaal geen zelfbeheersing dus dan ga ik zelf ook teveel eten.

dinsdag 13 februari 2018 om 22:50
Gewoon doen Drackie, het volgende vreetfestijn is pas weer met pasen. Of je doet mee met 40 dagen vasten na de carnaval.
Ik ga naar bed, morgenvroeg cadeau-dochter ophalen voor het ziekenhuis. Cateauuu
ik ga er een fijne dag van maken. Het zit nu in mijn systeem. Moet altijd even wennen aan onverwachte niet geplande zaken.
Slaap lekker Roeperts
Ik ga naar bed, morgenvroeg cadeau-dochter ophalen voor het ziekenhuis. Cateauuu

Slaap lekker Roeperts

dinsdag 13 februari 2018 om 22:56
prada schreef: ↑13-02-2018 22:50Gewoon doen Drackie, het volgende vreetfestijn is pas weer met pasen. Of je doet mee met 40 dagen vasten na de carnaval.
Ik ga naar bed, morgenvroeg cadeau-dochter ophalen voor het ziekenhuis. Cateauuuik ga er een fijne dag van maken. Het zit nu in mijn systeem. Moet altijd even wennen aan onverwachte niet geplande zaken.
Slaap lekker Roeperts![]()

dinsdag 13 februari 2018 om 23:10
Je kan ook een lekkere hartige taart bakken als avondeten. Zelf het deeg maken, insmeren met eimengsel vullen met aangestoofde groenten, bakken, af laten koelen en vlak voor jullie gaan eten (eventueel) kaas erover en nog even warmte en grill geven. Dat is ook bakken! Salade erbij, hartjes papiertjes uitstrooien op tafel en jullie hebben een gezonde en leuke valentijn.
Wij doen niet aan Valentijn. Man checkte net nog even: 'Als ik morgen bloemen meeneem dan krijg ik die eerst op mijn kop en moet ik vertellen dat ik wat uitgevreten heb?' Ja schat. "oh gelukkig dat ik geen bloemen besteld heb, want ik heb niets uitgevreten'. Meer Valentijn kan ik me niet wensen

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 13 februari 2018 om 23:25
Ja lekker Prada, de 40-dagentijd begint morgen dus daar heb ik ook niks aan.prada schreef: ↑13-02-2018 22:50Gewoon doen Drackie, het volgende vreetfestijn is pas weer met pasen. Of je doet mee met 40 dagen vasten na de carnaval.
Ik ga naar bed, morgenvroeg cadeau-dochter ophalen voor het ziekenhuis. Cateauuuik ga er een fijne dag van maken. Het zit nu in mijn systeem. Moet altijd even wennen aan onverwachte niet geplande zaken.
Slaap lekker Roeperts![]()

Slaap lekker!
dinsdag 13 februari 2018 om 23:27
Dat klinkt ook goed. Dank voor het idee! Ik ga er nog even over denken.Oudblond schreef: ↑13-02-2018 23:10Je kan ook een lekkere hartige taart bakken als avondeten. Zelf het deeg maken, insmeren met eimengsel vullen met aangestoofde groenten, bakken, af laten koelen en vlak voor jullie gaan eten (eventueel) kaas erover en nog even warmte en grill geven. Dat is ook bakken! Salade erbij, hartjes papiertjes uitstrooien op tafel en jullie hebben een gezonde en leuke valentijn.
Wij doen niet aan Valentijn. Man checkte net nog even: 'Als ik morgen bloemen meeneem dan krijg ik die eerst op mijn kop en moet ik vertellen dat ik wat uitgevreten heb?' Ja schat. "oh gelukkig dat ik geen bloemen besteld heb, want ik heb niets uitgevreten'. Meer Valentijn kan ik me niet wensen![]()
Ik grijp elke gelegenheid aan om iets te vieren dus ik vind Valentijn een uitstekende reden voor een feestje.

dinsdag 13 februari 2018 om 23:46
Ik ga het toch maar niet doen. Het is gewoon niet zo'n goed idee met mijn dieet. Ik had vandaag pas de eerste goede dag weer na het weekend en vrijdag ga ik ook al taart bakken en zaterdag heb ik een bruiloft (met taart dus), dus ook niet heel gezonde dagen. En ik wil gewoon dat mijn jurk voor de bruiloft mooi zit.
Dus ik doe verstandig. Er zijn nog genoeg momenten om lekker te bakken, over 2,5 week ook al een taart-bak-afspraak met een vriendin, dus morgen niet! Ik kan misschien wel mac 'n cheese maken, man is daar gek op en ik maak het niet vaak. Zelf houd ik daar toch niet van dus geen verleiding voor mij.

woensdag 14 februari 2018 om 07:32

woensdag 14 februari 2018 om 10:27