Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds spannend dus, maar klinkt matig positief (als in, dat je niet hoef te gaan forceren bedoel ik natuurlijk). Sterkte nog!
Drackie schreef:
12-02-2018 23:37
Nog steeds spannend dus, maar klinkt matig positief (als in, dat je niet hoef te gaan forceren bedoel ik natuurlijk). Sterkte nog!
Zolang ik in loondienst ben, blijft die onzekerheid er wel. Het is afwachten hoe de werkgever gaat reageren, mits de rapportage in mijn voordeel is. Gelukkig zijn ze vooralsnog opgehouden met mij te stalken.
En weer lig ik snachts wakker.
Notabene nog wel van een probleem dat mijn probleem niet is. Nl mijn broer heeft weer aangepapt met zijn rusteloze ex.
@ Lise, alsnog fijn dat je geen druk voelde bij de arts zelf.
@Oh Miedo, daar heb je geen invloed op maar wat naar dat jij er van wakker ligt.

I'm off, op naar de yoga :jump:
Veel plezier met de yoga Prada, ik kom trouwens vanavond de grens over om een spelletje te gaan doen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Omg ik ben echt blij. Man heeft overleg gehad met zijn baas (die overigens zelf ook niet blij was met die verrekening zo plotseling want hij heeft dat dus niet zelf gedaan en is er achteraan gegaan dat zoiets niet weer zomaar gebeurt) maar als het goed is (baas ging dat nog even checken voor de zekerheid) is nu alles in één keer verrekend. Dan hebben we volgende maand dus weer een relatief normale maand (afgezien van het feit dat er wat rekeningen naar volgende maand zijn doorgeschoven). En man krijgt nog €300,- van een declaratie (met wat geluk hebben we dat vrijdag) dus nu kan ik eindelijk weer een beetje ademhalen. :jump:
Wat naar Miedo.

Lekker geyogaat Prada?

Wat voor spelletje ga je doen Nlies?

Wat fijn voor jullie Drackie!

Hier een lekkere doch koude ochtend in de zon gehad.
Nog geen idee Lise, is een club waar ik nog niet eerder was, en ze hebben genoeg spellen om te kiezen
Leuk Nlies, ik denk op de W?

Yoga was weer heerlijk, heel intensief maar wel lekker.

Drackie, fijn dat het opgelost is en dat je weer wat adem kunt halen.

Lise, het was zeker koud vanmorgen.
ja Prada, klopt
Ik kom even koffie drinken en uitpuffen.
Ook een kopje? Schep maar, ik heb genoeg!
Afbeelding
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
prada schreef:
13-02-2018 14:40
Leuk Nlies, ik denk op de W?

Yoga was weer heerlijk, heel intensief maar wel lekker.

Drackie, fijn dat het opgelost is en dat je weer wat adem kunt halen.

Lise, het was zeker koud vanmorgen.
Verschrikkelijk ja. Uit de wind en in de zon was het wel lekker, dan leek het net voorjaar.
Ik ging wandelend naar een vergadering een kilometer verderop. Daar kwam ik helemaal verkleumd aan en door de wind gingen mijn ogen zo tranen dat het leek alsof ik doooooodongelukkig was. Ik was blij dat ik mijn make up nog snel even kon fatsoeneren voor de bijeenkomst; mascara tot op mijn kin :-o
Ik heb zin om morgen weer iets lekkers te bakken, maar er is niks lekkers dat binnen mijn dieet past en iets bakken en niet mogen eten is ook niks aan.
Hihi, dat ken ik Oudblond, maar dan op de fiets. Als ik aankom, heb ik eerst wat zakdoekjes nodig om mijn neus tot bedaren te brengen. Ik fiets, maar mijn neus loopt!

Tja Drackie, ik hou ook zo van bakken, maar een taart bakken en dan aan mijn dieet denken terwijl het zo lekker ruikt in huis... Mijn "dieet" is niet streng, maar taart hoort er echt niet in thuis.
Haha nee hè. En je hebt wel van die gezonde baksels maar die vind ik meestal ook echt niet lekker. Mijn dieet is wel streng en ik heb een heel slecht weekend gehad, maar ik zou toch eigenlijk ook wel graag man verrassen met iets lekkers voor Valentijn. Ik heb alleen totaal geen zelfbeheersing dus dan ga ik zelf ook teveel eten. :facepalm:
Gewoon doen Drackie, het volgende vreetfestijn is pas weer met pasen. Of je doet mee met 40 dagen vasten na de carnaval.

Ik ga naar bed, morgenvroeg cadeau-dochter ophalen voor het ziekenhuis. Cateauuu :shout: ik ga er een fijne dag van maken. Het zit nu in mijn systeem. Moet altijd even wennen aan onverwachte niet geplande zaken.

Slaap lekker Roeperts :sheep:
prada schreef:
13-02-2018 22:50
Gewoon doen Drackie, het volgende vreetfestijn is pas weer met pasen. Of je doet mee met 40 dagen vasten na de carnaval.

Ik ga naar bed, morgenvroeg cadeau-dochter ophalen voor het ziekenhuis. Cateauuu :shout: ik ga er een fijne dag van maken. Het zit nu in mijn systeem. Moet altijd even wennen aan onverwachte niet geplande zaken.

:bigkiss:
Drackie schreef:
13-02-2018 22:06
Ik heb zin om morgen weer iets lekkers te bakken, maar er is niks lekkers dat binnen mijn dieet past en iets bakken en niet mogen eten is ook niks aan.
Je kan ook een lekkere hartige taart bakken als avondeten. Zelf het deeg maken, insmeren met eimengsel vullen met aangestoofde groenten, bakken, af laten koelen en vlak voor jullie gaan eten (eventueel) kaas erover en nog even warmte en grill geven. Dat is ook bakken! Salade erbij, hartjes papiertjes uitstrooien op tafel en jullie hebben een gezonde en leuke valentijn.
Wij doen niet aan Valentijn. Man checkte net nog even: 'Als ik morgen bloemen meeneem dan krijg ik die eerst op mijn kop en moet ik vertellen dat ik wat uitgevreten heb?' Ja schat. "oh gelukkig dat ik geen bloemen besteld heb, want ik heb niets uitgevreten'. Meer Valentijn kan ik me niet wensen :D
prada schreef:
13-02-2018 22:50

Ja lekker Prada, de 40-dagentijd begint morgen dus daar heb ik ook niks aan. :rofl:

Slaap lekker!
Oudblond schreef:
13-02-2018 23:10
Je kan ook een lekkere hartige taart bakken als avondeten. Zelf het deeg maken, insmeren met eimengsel vullen met aangestoofde groenten, bakken, af laten koelen en vlak voor jullie gaan eten (eventueel) kaas erover en nog even warmte en grill geven. Dat is ook bakken! Salade erbij, hartjes papiertjes uitstrooien op tafel en jullie hebben een gezonde en leuke valentijn.
Wij doen niet aan Valentijn. Man checkte net nog even: 'Als ik morgen bloemen meeneem dan krijg ik die eerst op mijn kop en moet ik vertellen dat ik wat uitgevreten heb?' Ja schat. "oh gelukkig dat ik geen bloemen besteld heb, want ik heb niets uitgevreten'. Meer Valentijn kan ik me niet wensen :D
Dat klinkt ook goed. Dank voor het idee! Ik ga er nog even over denken.

Ik grijp elke gelegenheid aan om iets te vieren dus ik vind Valentijn een uitstekende reden voor een feestje. :proud: Maar we doen er ook niet echt aan. Als ik het niet doe is het ook prima.
Ik ga het toch maar niet doen. Het is gewoon niet zo'n goed idee met mijn dieet. Ik had vandaag pas de eerste goede dag weer na het weekend en vrijdag ga ik ook al taart bakken en zaterdag heb ik een bruiloft (met taart dus), dus ook niet heel gezonde dagen. En ik wil gewoon dat mijn jurk voor de bruiloft mooi zit. :proud: Dus ik doe verstandig. Er zijn nog genoeg momenten om lekker te bakken, over 2,5 week ook al een taart-bak-afspraak met een vriendin, dus morgen niet! Ik kan misschien wel mac 'n cheese maken, man is daar gek op en ik maak het niet vaak. Zelf houd ik daar toch niet van dus geen verleiding voor mij. :proud:
Ohhh ik vind koekjes en taart bakken ook leuk! Ik doe het alleen ook nooit, want inderdaad afvallen.....

Valentijn: ik geloof dat ik heel romantisch het vieze bestek in een hartjes vorm neerleg. Hier schat je mag de afwas van gisteren nog even doen :) haha
Haha Twilight, die is goed :-D

Wij doen niet heel veel meer aan Valentijnsdag. Twee jaar geleden is mijn oma overleden dus daar staan we even bij stil.
Ik vind het altijd heel fijn als mijn man een boeket bloemen meeneemt, maar of hij daar elk jaar aan denkt...
Ik bak heel veel (minstens 1x in de week) en dan nodig ik allemaal mensen (lees mijn ouders en broers/zussen) uit om het op te eten. Of ik neem het mee naar mijn zus.
Zelf hoef ik niet, of 1 hapje.

Want ik houd niet van zoet.

Bakken is puur bezigheidstherapie, even niet meer in mijn hoofd zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven