Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Ons ovenschoteltje was wel redelijk gelukt.
Als morgen een positief bericht brengt ga ik mezelf ook maar weer eens ertoe zetten om meer te bewegen om zodoende een paar overtollige kilootjes kwijt te raken.
In een tijd waarin ik lichamelijk weinig kan is het best lastig. Het probleem hier is dat we totaal geen snoeperds zijn, nooit koekjes, snoep e.d. in huis hebben en gezond eten. Maar gewoon te weinig bewegen.
Ok, ik ben heel sociaal en doe lekker mee. De weegschaal stond een kilo hoger na een weekje niet opletten...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er zo fucking, fucking klaar mee! Ik kan wel janken. Teringgeld altijd. Ik kan vandaag wéér geen boodschappen doen en dat geld van die declaratie komt ook maar niet. :'( Er stond vanmorgen eindelijk weer wat geld op de rekening en binnen een uur was het er alweer af door een andere incasso. :'(
Drackie schreef:
19-02-2018 12:57
Ik ben er zo fucking, fucking klaar mee! Ik kan wel janken. Teringgeld altijd. Ik kan vandaag wéér geen boodschappen doen en dat geld van die declaratie komt ook maar niet. :'( Er stond vanmorgen eindelijk weer wat geld op de rekening en binnen een uur was het er alweer af door een andere incasso. :'(
Je kan die incasso storneren en een paar dagen later overmaken zodat je in ieder geval boodschappen kunt doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat beetje geld kwam bij een gestorneerde incasso vandaan. Ik heb nu nog een incasso gestorneerd (eentje die nog onterecht was ook, had al een mail gekregen dat het een foutje was) maar het duurt dan altijd weer 1 of 2 dagen voordat het geld weer op je rekening staat. Dus sowieso vandaag geen boodschappen doen. En zo blijven de rekeningen zich wel opstapelen want dat geld (afgezien van die onterechte incasso) moet wel betaald worden en dat komt er volgende maand dan weer bij.
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, ik zat er even echt doorheen. :$ Nu gaat het wel weer en ik improviseer vanavond wel wat met het avondeten. Wel een slecht begin van mijn dieet (daarom had ik het vrijdag ook al uitgesteld), maar het is niet anders. Ik wil het dieet nu niet weer uitstellen, maar het zal wel wat puzzelen worden om binnen de punten te blijven.
Vervelend Drackie, kan je ook niet met spaargeld schuiven?
Geld is iets frustrerends als er problemen mee zijn.
Alle reacties Link kopieren
Als dat er was had dat gekund, maar we hebben geen spaargeld. :$ We kunnen op dit moment helemaal niets sparen vanwege het afbetalen van de leningen. Ik kijk zo uit naar de belastingteruggave. Met wat geluk (en misschien moeten we nog wat vakantiegeld bijleggen) kunnen we dan één van de twee leningen in 1x aflossen! :cheer2:
Wat een vervelende toestand Drackie. Hopelijk is er snel licht aan het einde van de tunnel.

Hier is eindelijk mijn kleedkamer en mijn kledingkasten klaar. Ik denk dat er zo door de weken heen wel 15 zakken zijn weggegaan en nog hangen mijn 2 Paxkasten van 3 meter nog helemaal vol en daarnaast nog 2 kledingrekken voor lange jurken en vesten. Maar ohhh wat heerlijk dat ik er weer overzicht over heb. Het lag allemaal wel netjes maar zo ontzettend vol. Trots op mezelf en hulpvriendin. :jump:
Ladies ladies, zijn jullie van de aardbodem gevallen? Het is op het hele forum doodstil, topics die al tijden lopen als een trein staan stil en topics die door eerstelingen worden geopend lopen als een trein, want ik ben niet de enige die zich verveelt.
Kom gezellig een praatje maken. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er gewoon hoor! Hallo! :hello: Ik heb alleen niet zoveel te melden. :proud:
Hallooooo, goed je te zien. :proud:
Goedemorgen lieve Roepers. Ik sta in de startblokken om naar de yoga te gaan. Daarna even bij een vriendin koffie drinken en ik denk dat ik de rest van de dag naar mijn fantastische kleedkamer ga kijken :jump:
Druk met werken, geen tijd om op het forum te zitten als ik tussen de studenten doorloop. Gelukkig wel tijd tijdens mijn pauze!
Gisterenavond was ik druk bezig met zingen in mijn zangkoor.
Cateautje schreef:
19-02-2018 23:02
Ladies ladies, zijn jullie van de aardbodem gevallen? Het is op het hele forum doodstil, topics die al tijden lopen als een trein staan stil en topics die door eerstelingen worden geopend lopen als een trein, want ik ben niet de enige die zich verveelt.
Kom gezellig een praatje maken. :)
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Pff, beeldje dat ik twintig jaar geleden van mijn nichtje kreeg van de kast laten vallen. :( Ik was er behoorlijk aan gehecht. Niet te repareren, want van speksteen dus het stuk wat eraf is, is gedeeltelijk gruis. Bah.
Ohh Drackie, het zit je ook niet mee de laatste tijd. Voor jou :hug:
Alle reacties Link kopieren
Lief, dankjewel. Ik voel me af en toe wel een zeur hier hoor. Er gebeuren ook echt wel leuke dingen en ik ben van nature een pessimist dus ik moet er echt aan denken om ook positieve dingen te schrijven.

Ik heb de eerste letters van mijn te schrijven boek op papier gezet. Ik vind dat zooo spannend, maar de schrijfcursus helpt me echt. Het is nog maar een heel klein stukje, maar het begin is er!
Leuk, waar gaat het boek over? Is het autobiografisch?
Mooi plaatje Viva-Account.
Alle reacties Link kopieren
Ja, autobiografisch. Ik zit alleen nog in dubio of ik het wil schrijven als roman of echt vanuit mezelf.

En in april komt er een boek uit over mijn moeder (dat heeft ze niet zelf geschreven). Best wel cool. Hoewel ik nog niet weet of ik de moed ga hebben om het te lezen.
Oh dat is wel gaaf. Heb jij dat ook geschreven?
Alle reacties Link kopieren
Haha nee hoor. Is geschreven door een schrijver waar ze bevriend mee is. Het gaat over mijn moeders verleden maar dat is nogal heftig, dus vandaar dat ik niet weet of ik het wel durf te lezen.
Hmm misschien wachten tot je in rustiger vaarwater zit en je wat rust hebt in je hoofd.

Aviv, is het trouwens nog gelukt met de bedrading?
Alle reacties Link kopieren
Nou, het klinkt alsof het allemaal ellende is hier, maar het valt eigenlijk wel mee hoor. Het viel man van de week al op dat ik, sinds ik gestopt ben met school, veel vrolijker ben. Alsof ik eindelijk berust in het feit dat het er gewoon niet in zit. En zo voelt het ook wel. Ik geniet elke dag intens van het uitslapen en als mijn week leeg is zorg ik dat dat niet zo is. Dan ga ik bijv. iets lekkers bakken, de stad in of ik bel iemand om wat mee te gaan drinken. En dat lukt ook best aardig. Zelfs boodschappen is al een uitstapje eigenlijk. Als ik in elk geval maar even buiten kom, dan voelt mijn dag al een stuk minder nutteloos. Ik heb nu twee dagen niks, en dat is ook prima, als het maar niet meer dan twee dagen is. Kan ik mooi aan mijn volgende schrijfopdracht gaan werken. De deadline is maandag. En ik moet nog een boek ophalen bij de bieb. Hier, alweer twee activiteiten. ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven