Sonja en Astrid Holleeder
maandag 19 februari 2018 om 16:45
Ik erger me kapot aan hoe Astrid en Sonja Holleeder zichzelf nu als slachtoffers wegzetten. En dan nog een boek uitbrengen en cashen. Laten ze de inkomsten schenken aan een goed doel (bijvoorbeeld een stichting tegen mensenhandel in de prosititutie), maar dat doen ze niet. Inmiddels strijkt Astrid circa 2.000.000 aan royalties van de verkoop van haar eerste boek. Er is nu een tweede boek. Zal haar dochter RTL-Boulevard presentatrice Miljuschka Witzenhausen erven. Zit bloed aan. Ondertussen zichzelf maar zielig neerzetten, maar wel vergeten dat Astrid jarenlang Willem's vertrouweling is geweest en via hem Bram Moszkowicz als haar beroepsbegeleider had. Sonja was zelf ook getrouwd met grote crimineel en het brein achter Heinekenontvoering (Cor van Hout, later o.a. mafiabaas en sexexploitant met schrikregime op de Wallen). Ze hebben al die jaren goed geleefd van het criminele geld, hebben hun kinderen in het buitenland laten studeren, ieder gezin heeft zijn eigen dure woonpanden en nu zichzelf als slachtoffers wegzetten.
Ook nog uitgekookt vragen om een verhoor achter gesloten deuren, zogenaamd om die fijne broer van hun niet te hoeven aankijken, maar dat kan ook gewoon afgeschermd. De reden dat ze het achter gesloten deuren willen (verzoek is gelukkig afgewezen), is omdat ze boter op hun hoofd hebben, ook al doen ze nu voor het Nederlandse volk alsof dat niet zo is.
Ze wisten jaren lang van de vele afpersingen en aanslagen af, maar hielden hun mond. Astrid adviseerde zelf ook nog bij die praktijken, hoe de wet te omzeilen. Het is toch van de pot gerukt dat ons strafrechtssyteem dit soort medeplichten getuigenbescherming biedt en ze daarmee vrij uit laat gaan.
Zum Kotsen.
Ook nog uitgekookt vragen om een verhoor achter gesloten deuren, zogenaamd om die fijne broer van hun niet te hoeven aankijken, maar dat kan ook gewoon afgeschermd. De reden dat ze het achter gesloten deuren willen (verzoek is gelukkig afgewezen), is omdat ze boter op hun hoofd hebben, ook al doen ze nu voor het Nederlandse volk alsof dat niet zo is.
Ze wisten jaren lang van de vele afpersingen en aanslagen af, maar hielden hun mond. Astrid adviseerde zelf ook nog bij die praktijken, hoe de wet te omzeilen. Het is toch van de pot gerukt dat ons strafrechtssyteem dit soort medeplichten getuigenbescherming biedt en ze daarmee vrij uit laat gaan.
Zum Kotsen.
donderdag 22 februari 2018 om 22:10
donderdag 22 februari 2018 om 22:11
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 22 februari 2018 om 22:16
De tapes die het OM vandaag hebben laten horen en besproken zijn geven op zijn minst een beeld van een behoorlijke psychopaat, zowel als het gaat om de bedreigingen naar zijn zussen als naar anderen. Je bent sowieso per definitie bepaald niet lekker in je hoofd als je via een 11 jarig meisje haar vader bedreigt en op de zitting ook nog es beweert dat niet zo erg is omdat ze dat wel gewend zal zijn.
Dat die zussen en ex bang voor hem zijn geweest geloof ik direct.
https://mobile.twitter.com/SaskiaBelleman
donderdag 22 februari 2018 om 22:36
Omdat dat nou dingen zijn die eenmaal gebeuren.minnimouse schreef: ↑22-02-2018 22:08De roddel gaat dat hij het deed met Sonja, maar ik zie nergens bewijs. Waarom zou hij dat doen? Cor was zijn vriend.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
donderdag 22 februari 2018 om 22:41
Dat is een roddel die Willem Holleeder de wereld in heeft geholpen, hij beweerde vandaag ook dat hij daarom bij Peter de Vries was langsgegaan toen hij hem bedreigd heeft. Onderbouwing heb ik iig niet gezien.minnimouse schreef: ↑22-02-2018 22:08De roddel gaat dat hij het deed met Sonja, maar ik zie nergens bewijs. Waarom zou hij dat doen? Cor was zijn vriend.
donderdag 22 februari 2018 om 23:23
donderdag 22 februari 2018 om 23:30
Heb ik ook gelezen, weet niet of het waar is. Cor had een andere vriendin (iemand die voor Peter R. werkte). In sommige milieus rouleren de vrouwen.minnimouse schreef: ↑22-02-2018 22:08De roddel gaat dat hij het deed met Sonja, maar ik zie nergens bewijs. Waarom zou hij dat doen? Cor was zijn vriend.
donderdag 22 februari 2018 om 23:35
Ja beter toch? Uiteindelijk ergerde jij je aan mensen die je niet kent en waarvan bijna elke buitenstaander denkt: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Laat ze lekker samen 'matten', ik lees het hier wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 22 februari 2018 om 23:47
Ik vind dat ook eng klinken. In sommige families en kringen praten mensen echt zo met elkaar. Vervloeken, schelden met ziektes, bedreigingen verwensingen, en vrouwen zijn standaard hoeren. Sterker nog, vaak komt er dan ook mishandeling bij kijken. Van wat ik heb gelezen heeft hij ze nooit met een vinger aangeraakt.Ariellle schreef: ↑22-02-2018 22:16De tapes die het OM vandaag hebben laten horen en besproken zijn geven op zijn minst een beeld van een behoorlijke psychopaat, zowel als het gaat om de bedreigingen naar zijn zussen als naar anderen. Je bent sowieso per definitie bepaald niet lekker in je hoofd als je via een 11 jarig meisje haar vader bedreigt en op de zitting ook nog es beweert dat niet zo erg is omdat ze dat wel gewend zal zijn.
Dat zij op de tapes zelf niet zo praten kan ook zijn omdat ze zelf de opnames maakten. Een echt betrouwbaar beeld krijg je daardoor niet.
vrijdag 23 februari 2018 om 00:20
Ik ergerde mij aan het gegeven dat de zussen bedacht hebben hoe ze de bevolking mee konden nemen in dit circus om er zelf beter van te worden en dat de media daar zonder kritisch te zijn een podium voor geeft. Heel manipulatief het kuddegedrag van de bevolking triggeren met behulp van de media die nog weinig principes lijken te hebben.
Dat de staat hieraan meewerkt, met ze onderhandelt, zo ontzettend veel tijd en geld aan kwijt is terwijl zoveel echte slachtoffers geen stem hebben. Het is meer dat je je zorgen maakt om de verloedering van de maatschappij.
Gelukkig zijn er steeds meer kritische geluiden in de media te lezen over het schouwspel.
vrijdag 23 februari 2018 om 07:46
Die ontbreekt niet. Hij ontgaat jou alleen.Tampaxropeje schreef: ↑22-02-2018 17:52De logica van jouw eerste zin ontbreekt. Kan je het toelichten?
Je snapt niet veel van de discussie. Ze wilde nooit op foto’s. Niet nu pas.
Als onbekende zus zou het bericht niet verder komen als een rouwadvertentie en zou er niemand om malen.
Nu als getuige echter kan je krantenkoppen verwachten en weet iedereen welke kant op te kijken als haar wat overkomt.
Nou boeien. Ik ook niet.
vrijdag 23 februari 2018 om 08:00
gewoon omdat het kanminnimouse schreef: ↑22-02-2018 22:08De roddel gaat dat hij het deed met Sonja, maar ik zie nergens bewijs. Waarom zou hij dat doen? Cor was zijn vriend.
vrijdag 23 februari 2018 om 09:26
Jouw logica..... als haar iets overkomt dan weet justitie welke kant op te kijken (naar Willem) omdat ze nu de media heeft opgezocht. Zonder voorpagina artikel in de media zou justitie geen idee hebben dat Willem daar dan mogelijk achter zit.Judy_Hopps schreef: ↑23-02-2018 07:46Die ontbreekt niet. Hij ontgaat jou alleen.
Als onbekende zus zou het bericht niet verder komen als een rouwadvertentie en zou er niemand om malen.
Nu als getuige echter kan je krantenkoppen verwachten en weet iedereen welke kant op te kijken als haar wat overkomt.
Nou boeien. Ik ook niet.
vrijdag 23 februari 2018 om 12:28
Nee, maar hij heeft de schijn tegen. Net als Holleeder.Hij doet het met zoveel vrouwen.Verder maakt het me niet uit. Dit is voor mij vermaak.
vrijdag 23 februari 2018 om 13:52
vrijdag 23 februari 2018 om 14:10
Hoezo heeft hij de schijn tegen? Omdat Holleeder zegt dat Peter R. het met Sonja doet??
En als je een open relatie hebt wil dat niet zeggen dat je met jan en alleman het bed induikt
vrijdag 23 februari 2018 om 16:00
De onderste steen moet boven komen. Goed zo!!
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1712339 ... -holleeder
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1712339 ... -holleeder