Impulsief gehandeld
zaterdag 24 februari 2018 om 10:39
Welk verhaal is onduidelijk?

Ik heb een paar leuke reacties gekregen, zelfs de reacties die me een trap onder mijn kont geven waren ondersteundend. Waarvoor dank.
We gaan weer verder op de goede weg en laten dit issue'tje verder achterwege
Fijn weekend iedereen.
Ik heb een paar leuke reacties gekregen, zelfs de reacties die me een trap onder mijn kont geven waren ondersteundend. Waarvoor dank.
We gaan weer verder op de goede weg en laten dit issue'tje verder achterwege
Fijn weekend iedereen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-02-2018 16:30
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
87.90% gewijzigd
zaterdag 24 februari 2018 om 10:47
Sorry, maar ik snap oprecht de helft van je bericht niet door je vreemde en niet-kloppende zinsconstructies. Hoe komt dat?
Maar, ja, uiteraard zijn er vele vrouwen je voorgegaan wat betreft boze berichten sturen naar een ex op een zwak moment. Niets om je voor te schamen. En nu weer lekker door met leven.
Maar, ja, uiteraard zijn er vele vrouwen je voorgegaan wat betreft boze berichten sturen naar een ex op een zwak moment. Niets om je voor te schamen. En nu weer lekker door met leven.
zaterdag 24 februari 2018 om 10:51
Dus je hebt in een zwak moment je toch laten verleiden om je ex nog eens jouw waarheid te schrijven. Laat het je vooral opluchten.
Nu: gewoon door blijven adem halen en gisteren achter je laten. Voel je vooral niet dit mooie weekend k%t omdat je vrijdagavond iets gedaan hebt waar je spijt van hebt. Dat is het echt niet waard. Ga even naar buiten, geniet van de vorst en de blauwe hemel. Geniet!
Nu: gewoon door blijven adem halen en gisteren achter je laten. Voel je vooral niet dit mooie weekend k%t omdat je vrijdagavond iets gedaan hebt waar je spijt van hebt. Dat is het echt niet waard. Ga even naar buiten, geniet van de vorst en de blauwe hemel. Geniet!
zaterdag 24 februari 2018 om 11:06
zaterdag 24 februari 2018 om 11:11
zaterdag 24 februari 2018 om 11:15
Hij heeft je niet aan het lijntje gehouden, je hebt je laten gebruiken door een man die met zijn gedachten nog bij een ander zit maar niet alleen wil/kan zijn.
Nee je bent niet de enige hoor. Soms word je verliefd op de verkeerde. Kan er over meepraten hoor.
Alle contactgegevens verwijderen en door. Je kan wat gebeurd is niet terugdraaien.
Nee je bent niet de enige hoor. Soms word je verliefd op de verkeerde. Kan er over meepraten hoor.
Alle contactgegevens verwijderen en door. Je kan wat gebeurd is niet terugdraaien.
zaterdag 24 februari 2018 om 11:16
Ja dat is waarschijnlijk omdat het verhaal in je hoofd wel duidelijk is maar om het zo ( kort) te formuleren, ik er wsl stukken uit laat.
Moest mijn vriendin dit lezen zou ze het direct begrijpen maar zij kent ook het hele verhaal uiteraard
Ik heb hetzelf nog eens gelezen en ik vind daar precies niets mis mee.
Maar idd ik ben een Vlaamse dame. Mss daardoor ook een stuk "vreemde taal"
Desondanks bedankt voor de reacties
Moest mijn vriendin dit lezen zou ze het direct begrijpen maar zij kent ook het hele verhaal uiteraard
Ik heb hetzelf nog eens gelezen en ik vind daar precies niets mis mee.
Maar idd ik ben een Vlaamse dame. Mss daardoor ook een stuk "vreemde taal"
Desondanks bedankt voor de reacties
anoniem_364920 wijzigde dit bericht op 24-02-2018 11:22
0.81% gewijzigd
zaterdag 24 februari 2018 om 11:20
Klopt, maar toch hoor je ook niet op zo'n manier met andermans gevoelens om te gaan.viva-amber schreef: ↑24-02-2018 11:11Hij heeft je niet aan het lijntje gehouden. Je hebt zelf de verkeerde keuzes gemaakt door te blijven plakken aan iemand die niet wil.
zaterdag 24 februari 2018 om 11:20
zaterdag 24 februari 2018 om 11:55
Dank je Ksenija
Ik had idd kort kunnen vragen hoe je omgaat met emoties waar je achteraf spijt van hebt.
Ik wou het verhaal beetje nuanceren
Wat wsl nog dommer was dan de wijn en de smssen
Maar ook die stommiteit kan ik niet recht zetten aangezien je hier geen topic kan verwijderen.
Ach ja een stommiteit meer of minder dit weekend kan er nog wel bij
Morgen schijnt de zon weer
Ik had idd kort kunnen vragen hoe je omgaat met emoties waar je achteraf spijt van hebt.
Ik wou het verhaal beetje nuanceren
Wat wsl nog dommer was dan de wijn en de smssen
Maar ook die stommiteit kan ik niet recht zetten aangezien je hier geen topic kan verwijderen.
Ach ja een stommiteit meer of minder dit weekend kan er nog wel bij
Morgen schijnt de zon weer