Impulsief gehandeld

24-02-2018 10:39 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welk verhaal is onduidelijk?
😀
Ik heb een paar leuke reacties gekregen, zelfs de reacties die me een trap onder mijn kont geven waren ondersteundend. Waarvoor dank.

We gaan weer verder op de goede weg en laten dit issue'tje verder achterwege
Fijn weekend iedereen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-02-2018 16:30
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
87.90% gewijzigd
En dan nu in het Nederlands.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niks van
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar ik snap oprecht de helft van je bericht niet door je vreemde en niet-kloppende zinsconstructies. Hoe komt dat?

Maar, ja, uiteraard zijn er vele vrouwen je voorgegaan wat betreft boze berichten sturen naar een ex op een zwak moment. Niets om je voor te schamen. En nu weer lekker door met leven.
Wat een drama zeg. Kap het contact gewoon af en ga door met je leven. Misschien ontmoet je dan ooit iemand die wél voor je wil gaan.
Alle reacties Link kopieren
Als die berichten van gisteravond een beetje oo bovenstaand verhaal lijken zou ik me niet te veel zorgen. Waarschijnlijk snapt hij ook niet goed wat je probeerde te zeggen
Dus je hebt in een zwak moment je toch laten verleiden om je ex nog eens jouw waarheid te schrijven. Laat het je vooral opluchten.

Nu: gewoon door blijven adem halen en gisteren achter je laten. Voel je vooral niet dit mooie weekend k%t omdat je vrijdagavond iets gedaan hebt waar je spijt van hebt. Dat is het echt niet waard. Ga even naar buiten, geniet van de vorst en de blauwe hemel. Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Als het dan maar een ex blijft want die man is zelf geen relatiemateriaal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan normaal best Vlaams lezen( woon zelf in de grensstreek), maar met dit verhaal heb ik veel moeite. Zeer onduidelijk geschreven.

On topic: niet van wakker liggen en zijn nr wissen zodat je bij je volgende glas wijn niet weer iets gaat sturen.
Ik snap t niet t was geen relatie want hij wou geen relatie maar nu ben jij aan t lijntje gehouden?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft je niet aan het lijntje gehouden. Je hebt zelf de verkeerde keuzes gemaakt door te blijven plakken aan iemand die niet wil.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij heeft je niet aan het lijntje gehouden, je hebt je laten gebruiken door een man die met zijn gedachten nog bij een ander zit maar niet alleen wil/kan zijn.
Nee je bent niet de enige hoor. Soms word je verliefd op de verkeerde. Kan er over meepraten hoor.
Alle contactgegevens verwijderen en door. Je kan wat gebeurd is niet terugdraaien.
Alle reacties Link kopieren
Voortaan van de drank afblijven.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is waarschijnlijk omdat het verhaal in je hoofd wel duidelijk is maar om het zo ( kort) te formuleren, ik er wsl stukken uit laat.
Moest mijn vriendin dit lezen zou ze het direct begrijpen maar zij kent ook het hele verhaal uiteraard 😊
Ik heb hetzelf nog eens gelezen en ik vind daar precies niets mis mee.
Maar idd ik ben een Vlaamse dame. Mss daardoor ook een stuk "vreemde taal"
Desondanks bedankt voor de reacties
anoniem_364920 wijzigde dit bericht op 24-02-2018 11:22
0.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En laten lossen moest idd loslaten zijn.
Die fout zag ik ook.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
24-02-2018 11:11
Hij heeft je niet aan het lijntje gehouden. Je hebt zelf de verkeerde keuzes gemaakt door te blijven plakken aan iemand die niet wil.
Klopt, maar toch hoor je ook niet op zo'n manier met andermans gevoelens om te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Even zien of ik het begrijp: je voelt je dom en wil graag anderen horen die net zo dom zijn, zodat je tenminste dom bent in gezelschap?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Charlotta, ik heb dit zo vaak gehad. Niet te veel bij stilstaan is mijn tip.
Alle reacties Link kopieren
Charlotta, ik heb dit zo vaak gehad. Niet te veel bij stilstaan is mijn tip. Terugdraaien gaat niet en je hoeft je nooit te schamen voor emoties. Boeien wat zo'n figuur daarvan denkt.
Alle reacties Link kopieren
Charlotta, ik heb dit zo vaak gehad. Niet te veel bij stilstaan is mijn tip. Terugdraaien gaat niet en je hoeft je nooit te schamen voor emoties. Boeien wat zo'n figuur daarvan denkt.
Alle reacties Link kopieren
Charlotta, ik heb dit zo vaak gehad. Niet te veel bij stilstaan is mijn tip. Terugdraaien gaat niet en je hoeft je nooit te schamen voor emoties. Boeien wat zo'n figuur daarvan denkt.
Het is geen drama hoor. Je bent voor jezelf opgekomen. Moet je vaker doen als iemand na een periode van negeren je weer uit de kleren wil praten
Alle reacties Link kopieren
Dank je meiden.
De reacties troosten me alvast.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Ksenija
Ik had idd kort kunnen vragen hoe je omgaat met emoties waar je achteraf spijt van hebt.
Ik wou het verhaal beetje nuanceren
Wat wsl nog dommer was dan de wijn en de smssen 😊
Maar ook die stommiteit kan ik niet recht zetten aangezien je hier geen topic kan verwijderen.

Ach ja een stommiteit meer of minder dit weekend kan er nog wel bij
Morgen schijnt de zon weer
Dráma, je moet er maar zin in hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven