Impulsief gehandeld
zaterdag 24 februari 2018 om 10:39
Welk verhaal is onduidelijk?

Ik heb een paar leuke reacties gekregen, zelfs de reacties die me een trap onder mijn kont geven waren ondersteundend. Waarvoor dank.
We gaan weer verder op de goede weg en laten dit issue'tje verder achterwege
Fijn weekend iedereen.
Ik heb een paar leuke reacties gekregen, zelfs de reacties die me een trap onder mijn kont geven waren ondersteundend. Waarvoor dank.
We gaan weer verder op de goede weg en laten dit issue'tje verder achterwege
Fijn weekend iedereen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-02-2018 16:30
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
87.90% gewijzigd
zaterdag 24 februari 2018 om 12:05
Hier schijnt de zon nú volop... stond net op mijn balkonnetje, uit de wind en met mn toet in de zonCharlotta schreef: ↑24-02-2018 11:55Dank je Ksenija
Ik had idd kort kunnen vragen hoe je omgaat met emoties waar je achteraf spijt van hebt.
Ik wou het verhaal beetje nuanceren
Wat wsl nog dommer was dan de wijn en de smssen
Maar ook die stommiteit kan ik niet recht zetten aangezien je hier geen topic kan verwijderen.
Ach ja een stommiteit meer of minder dit weekend kan er nog wel bij
Morgen schijnt de zon weer
zaterdag 24 februari 2018 om 12:32
Nee joh, dit is toch geen Vlaams? Vlamingen schrijven juist beter.Honingdropje2 schreef: ↑24-02-2018 11:06Ik kan normaal best Vlaams lezen( woon zelf in de grensstreek), maar met dit verhaal heb ik veel moeite. Zeer onduidelijk geschreven.
On topic: niet van wakker liggen en zijn nr wissen zodat je bij je volgende glas wijn niet weer iets gaat sturen.
To, ik vind het niet te lezen. Het is een combinatie van hersenspinsels en heel druk incompleet Nederlands schrijven. Het zou fijn zijn als je volzinnen gebruikt. We kunnen niet gedachten lezen.
zaterdag 24 februari 2018 om 12:35
Ik heb zo vaak dronken gesmst. In mijn jongere jaren
Niet te druk om maken. Het is een ex en het maakt niet zoveel uit wat hij er van vindt. Volgende keer niet je telefoon pakken in dronken bui. Is nooit een goed idee, er staan namelijk nog meer mensen in je adresboek. Niet iedereen is een onbelangrijke ex
Niet te druk om maken. Het is een ex en het maakt niet zoveel uit wat hij er van vindt. Volgende keer niet je telefoon pakken in dronken bui. Is nooit een goed idee, er staan namelijk nog meer mensen in je adresboek. Niet iedereen is een onbelangrijke ex
zaterdag 24 februari 2018 om 13:34
Ja hoor, to is Vlaams.
To je snapt zelf niet wat er onduidelijk is, maar in je OP stond bijv iets van " Dit was anderhalf jaar geleden" maar het is dan onduidelijk wat "Dit" is. Ik kan t niet letterlijk herhalen, want de OP is weg maar het waren zulke dingen die het verhaal onduidelijk maakten.
Verder niet negatief bedoeld maar als je zinvolle reacties wil, helpt het als je verhaal duidelijk is.