Stamcafe XXXI
donderdag 22 februari 2018 om 15:33
zaterdag 24 februari 2018 om 12:31
Damn. Lekke autoband. ANWB meneer kon het niet repareren en dit type band is nergens op voorraad. Dus maandag bestellen en auto naar de garage zien te krijgen. Ik baal als een stekker want ik zou vandaag bij Maman zijn en dat moet ik dus afbellen. En door deze kou op de fiets naar het werk maakt me ook niet blij
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 24 februari 2018 om 13:56
Ik ook!!
Wij hebben de boodschappen in huis, straks maak ik een flinke schaal lasagne( goede bodem) en vanavond komt de visite. Niet iedereen die we uitgenodigd hebben komt want half Nederland ligt volgens mij ziek op bed.
zaterdag 24 februari 2018 om 15:07
Zo ik ben weer thuis, het zit erop.
Zoals verwacht erg emotioneel maar ook wel fijn om iedereen weer te zien.
Kind en zijn pa hebben elkaar gezien maar kind was behoorlijk afstandelijk, wel beleefd maar gaf aan pa eigenlijk niet meer te kennen dus wist niet waar hij het over moest hebben. We zullen zien of pa contact gaat opnemen.
Ik ben ook wel benieuwd Hunnie...
Kind en zijn pa hebben elkaar gezien maar kind was behoorlijk afstandelijk, wel beleefd maar gaf aan pa eigenlijk niet meer te kennen dus wist niet waar hij het over moest hebben. We zullen zien of pa contact gaat opnemen.
zaterdag 24 februari 2018 om 15:10
Goed gedaan Lilly. Heeft zoon nog van het concert kunnen genieten? Heb je een beetje verwentijd voor jezelf nu? En is man al weer op weg naar huis?Lillybit schreef: ↑24-02-2018 15:07Zo ik ben weer thuis, het zit erop.
zaterdag 24 februari 2018 om 15:13
Ja zoon was rond half 9 in Amsterdam en heeft zich suf genoten. Heeft een T-shirt en een tas gekocht.
Man is thuis en vertrekt morgenvroeg weer, normaal reist hij niet zoveel. Het komt net zo uit nu.
Vanavond gaan we lekker uit eten.
En ik was gisteren ook al geweest
zaterdag 24 februari 2018 om 15:23
Fijn voor zoon en jij gezellig met zus gegeten natuurlijk en vanavond weer. Doe je goed!
Ik baal dat ik niet naar Maman kon gaan en realiseer me dat ik van plan was om morgen boodschappen te doen voor de week, maar dat ga ik toch echt niet redden op de fiets.
Ik baal dat ik niet naar Maman kon gaan en realiseer me dat ik van plan was om morgen boodschappen te doen voor de week, maar dat ga ik toch echt niet redden op de fiets.
zaterdag 24 februari 2018 om 15:41
Fijn dat het erop zit Lilly! En fijn dat zoon ook genoten heeft op het concert.
Wij hadden eigenlijk als voornemen om even rustig aan te doen met ons geld dit jaar. Nou de stand staat al op een vakantie, dure festival en concert kaartjes een nieuwe tv en ik heb net een nieuwe telefoon besteld... gaat goed dus
Wij hadden eigenlijk als voornemen om even rustig aan te doen met ons geld dit jaar. Nou de stand staat al op een vakantie, dure festival en concert kaartjes een nieuwe tv en ik heb net een nieuwe telefoon besteld... gaat goed dus
zaterdag 24 februari 2018 om 15:47
Dat gaat zeker goeddolfje schreef: ↑24-02-2018 15:41Fijn dat het erop zit Lilly! En fijn dat zoon ook genoten heeft op het concert.
Wij hadden eigenlijk als voornemen om even rustig aan te doen met ons geld dit jaar. Nou de stand staat al op een vakantie, dure festival en concert kaartjes een nieuwe tv en ik heb net een nieuwe telefoon besteld... gaat goed dus![]()
Nou ja, waarschijnlijk leef je maar 1 keer en mocht je nog een keer terugkomen dan moet je het toch weer opnieuw verdienen.
Dus geniet er lekker van.
zaterdag 24 februari 2018 om 16:07
Ik heb er gewoon soms nog steeds moeite mee om geld uit te geven, ben dat van huis uit ook helemaal niet gewend. En man en ik zijn ook met heel weinig begonnen , toen moesten we echt voor dingen sparen. Ik ben vorig jaar ofzo meer gaan werken( al werk ik nog steeds parttime) en onze woonlasten zijn verlaagd dus we hebben het gewoon goed. Maar toch blijft het raar voelen.
zaterdag 24 februari 2018 om 16:15
Ik herken het helemaal Dolfje. Wij hebben het nu erg goed, maar dat is ooit ook anders geweest: ik werkte en man studeerde aan een private school. We woonden in BXL en man had een kamer in Amsterdam. Dat hakte er flink in! Het rare is dat ik heel makkelijk geld uitgeef aan anderen (cadeautjes, etentjes betalen e.d.) en vind dat man zichzelf best wat meer mag verwennen, maar als het voor mezelf isdolfje schreef: ↑24-02-2018 16:07Ik heb er gewoon soms nog steeds moeite mee om geld uit te geven, ben dat van huis uit ook helemaal niet gewend. En man en ik zijn ook met heel weinig begonnen , toen moesten we echt voor dingen sparen. Ik ben vorig jaar ofzo meer gaan werken( al werk ik nog steeds parttime) en onze woonlasten zijn verlaagd dus we hebben het gewoon goed. Maar toch blijft het raar voelen.
Lilly: morgen heeft Maman al veel bezoek. Ik vind het een beetje zonde om 400 km te rijden en dan in het kringetje te zitten. Hebben toch geen gelegenheid om even echt te praten. Maar auto huren voor een paar dagen ga ik doen als ik de buurauto niet kan lenen.
zaterdag 24 februari 2018 om 17:14
Fijn dat het goed gegaan is Lilly! Maar wel heftig zo’n dag. Geniet dus van het eten!
Wij moeten vanavond nog naar een feest 150 km verderop, van een neef die 50 wordt. En morgen naar een feest 150 km de andere kant op, een goede vriend is 40 geworden... best leuk, maar een beetje veel
Balen Blond! Hopen dat het maandag lukt bij de garage. En op de fiets is nu kkkkkkkoud inderdaad. Sterkte!
Wij moeten vanavond nog naar een feest 150 km verderop, van een neef die 50 wordt. En morgen naar een feest 150 km de andere kant op, een goede vriend is 40 geworden... best leuk, maar een beetje veel
Balen Blond! Hopen dat het maandag lukt bij de garage. En op de fiets is nu kkkkkkkoud inderdaad. Sterkte!
The owls are not what they seem