502 Bad Gateway klaagtopic

18-02-2018 19:06 169 berichten
:furious:

:hamer:

(6)
miedo schreef:
25-02-2018 11:36
:rofl:

Ja, lach maar! Met dat soort shit hebben wij programmeurs dus elke dag te maken.

Zucht, had ik maar een vak geleerd. :calimero: :sigh:
Grrrr repareer dat kutforum :frusty:

Adem in, adem uit
Alle reacties Link kopieren
Nieuw dieptepunt bereikt: 7x moeten verversen om op een pagina te komen >:-(
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Effe proberen te posten ...

Dat lukt meestal ook niet meer :evil:
Het wordt wel steeds erger he? Ik moet nu echt wel een keer of 5 verversen.
Ik zie zo gauw niks op het bugtopic hierover (in elk geval niet in de OP), maar hoever zijn ze met het fixen hiervan? Is er al een prognose?
Horrible gateway! :swear:
Inderdaad, het wordt steeds erger, meerdere keren achter elkaar moeten verversen en sowieso elke keer wanneer je naar een andere pagina gaat. Bah
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Afbeelding
Ik ben het nu ook zat, in 30sec letterlijk 12 slechte hekwerken gehad (6) (6) :@
LoiseauVélo schreef:
25-02-2018 18:12
Ik zie zo gauw niks op het bugtopic hierover (in elk geval niet in de OP), maar hoever zijn ze met het fixen hiervan? Is er al een prognose?
Dat weet niemand.
Het probleem speelt al 1,5 week, ik geloof dat er één keer iets is gezegd op het modtopic ('we weten het ook niet + TD').
Maar hou dat optimisme vast! :biggrin:
Aarghhhh. Het lijkt ook alleen maar erger te worden. Frustrerend! :steam:
'Nginx' dat er onder staat, is precies het geluid dat ik maak als ik weer eens op een BG stuit...
Ik snap niet dat dit nog steeds niet is opgelost, het gaat van kwaad naar erger met dit forum, ze willen het precies dood laten bloeden...

Ik kom hier nu ook al veel minder.
6 keer pagina opnieuw laden om op dit topic te kunnen klagen dat het steeds erger wordt! (6)
En waarschijnlijk nog eens een keer of wat om dit te kunnen posten.
Het is wel erg dat dit in 2 weken niet eens op te lossen is zeg!
Dat begint bijna op desinteresse te lijken van de TD (of onkunde, maar dat vind ik nog erger als het je werk is) :thunder:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Sanseveria87 schreef:
25-02-2018 20:06
Ik snap niet dat dit nog steeds niet is opgelost, het gaat van kwaad naar erger met dit forum, ze willen het precies dood laten bloeden...

Ik kom hier nu ook al veel minder.
Zou dat echt zo zijn? Dan maak ik een nieuw forum o_o
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Ik heb me lang ingehouden, maar ben het echt spuugzat nu.
Wat is dit irritant zeg!
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
25-02-2018 20:07
Zou dat echt zo zijn? Dan maak ik een nieuw forum o_o
Is er al lang al.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Onbegrijpelijk dit. Het zal wel weer onderop het lijstje komen, morgenochtend.

Plaatsen lukte in 1, 2, 3, 4x
Afbeelding
nounou
Afbeelding
nounou
RikM schreef:
18-02-2018 20:24
Het zal straks weer weg zijn. Het is een netwerkfout, waarschijnlijk veroorzaakt door een misconfiguratie of een kleine storing.

Je moet het zo zien: een webpagina legt een weg af op het internet voordat het bij je browser aankomt. Onderweg passeert het meerdere tussenstations ("gateways"). Als één van die gateways moeilijk doet dan komt de pagina dus niet op zijn bestemming aan en dan krijg je die melding.
Dus in feite doet er een soort stationsmedewerkertje moeilijk? Kunnen ze die dan niet gewoon ontslaan?
Het is nu zo erg dat ik bij alles de melding krijg 😯reageren lukt niet dus klagen hier ook niet misschien 😠
kan niet meer mobiel forummen :thunder:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ja ik word ook helemaal gek van die gateway error. Soms denk ik van daaag Viva! :byee: maar het forum zit te erg in de internet routine :facepalm: XD :cry:
Ja ik word ook helemaal gek van die gateway error. Soms denk ik van daaag Viva! :byee: maar het forum zit te erg in de internet routine :facepalm: XD :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven