Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 februari 2018 om 14:41
maandag 26 februari 2018 om 14:45
maandag 26 februari 2018 om 14:47
Hij is inderdaad grappig, ik had je gewiste bericht gelezen.
En ik vond het ook schokkend en mínstens reden voor een Stevige Waarrrrrschuwing dat jij iets positiefs schreef.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 26 februari 2018 om 14:50
Uit onmacht. Ik vind het knap dat je zo geduldig blijft duiden wat je schrijft en moest erg lachen om je vraag of ze die cursus al besteld had.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 26 februari 2018 om 14:54
Ik had me nog kunnen voorstellen dat ze die post zou staffen, maar deze?????
Nou ja, hij was niet lief, dat klopt.
Mijn enige verdediging is dat zij ook niet lief is.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 26 februari 2018 om 14:55
maandag 26 februari 2018 om 15:00
Ik krijg bij haar eerder een beetje 'bible belt' associaties. Gewoon zo ontzettend overtuigd dat zij het goed doen en de (zondige) buitenwereld naar de hel en verdoemenis gaat.
maandag 26 februari 2018 om 15:04
Degene die het hardst ontkent......
Ik weet dat mijn mensenkennis soms te wensen overlaat, maar ik zou mezelf toch nog teleurstellend daarin vinden als jij zou hebben gestaft.
maandag 26 februari 2018 om 15:05
maandag 26 februari 2018 om 15:15
maandag 26 februari 2018 om 15:20
Ik vind "op de man" de meest waardeloze reden om iemand te staffen.
In het vuur van een discussie kunnen mensen wat minder diplomatiek uit de hoek komen, so what?
Als iemand echt iets rottigs schrijft, zijn er genoeg mensen die in de verdediging schieten voor de persoon die zich aangevallen voelt, bovendien is de de persoon die zich aangevallen voelt meestal best in staat om van zich af te bijten.
Het slaat elke discussie dood, zo'n stafje.
Ik pleit dan ook erg om de naam van degene die staft openbaar te maken.
Het geeft mensen die om de een of andere reden een hekel aan iemand hebben teveel kansen om die iemand monddood te maken.
anoniem_306783 wijzigde dit bericht op 26-02-2018 15:27
0.06% gewijzigd
maandag 26 februari 2018 om 15:25
Ja hoor 's, als jij zo nodig positief, leuk, grappig, gezellig en meer van zulks moet gaan zitten forummen gaat er gewoon ingegrepen worden natuurlijk.
Kom zeg, straks begint iedereen aan die ongein en wordt het nog écht positief, leuk, grappig, gezellig en meer. Dat kunnen we niet hebben hoor
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 26 februari 2018 om 15:28
Jeetje, jij hebt gelijk! Ik had nog niet gezien dat het negeervlak wit geworden is.AeonOfWinter schreef: ↑26-02-2018 15:25Hmmmm, de lees ook is bij mij ineens leeg, en het slechte hekwerk heb ik al even niet gezien. Zou er een verband zijn?![]()
Lijkt me trouwens heerlijk, als blijkt dat al die extra meuk weghalen de oplossing zou zijn tegen de bugs.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 26 februari 2018 om 15:28
Deels met je eens, maar ik heb ook weleens iemand gestaft voor 'op de man'.karin12345 schreef: ↑26-02-2018 15:20Ik vind "op de man" de meest waardeloze reden om iemand te staffen.
In het vuur van een discussie kunnen mensen wat minder diplomatiek uit de hoe komen, so what?
Als iemand echt iets rottigs schrijft, zijn er genoeg mensen die in de verdediging schieten voor de persoon die zich aangevallen voelt, bovendien is de de persoon die zich aangevallen voelt meestal best in staat om van zich af te bijten.
Het slaat elke discussie dood, zo'n stafje.
Ik pleit dan ook erg om de naam van degene die staft openbaar te maken.
Het geeft mensen die om de een of andere reden een hekel aan iemand hebben teveel kansen om die iemand monddood te maken.
Ik vind het lastig: er worden in het betreffende topic echt hele nare dingen gezegd over BAMs, maar aangezien dat in het algemeen verwoord wordt is het niet 'op de man', terwijl het regelmatig toch echt over mij gaat.
Wat ik deed was een sneer(tje) naar Noor. Ik vond em grappig, maar hij was wel tegen haar persoonlijk. Dus 'op de man'.
Dat zij onderhuids veel meer 'op de man' heeft gepost maakt het een beetje zuur.
maandag 26 februari 2018 om 15:32
Noor leest gewoon als een zoutkorel onder je nagel. Pijnlijk en irritant en je kunt er niks aan doen. Dit zal ook wel op de man zijn . Jammer dan.Solomio schreef: ↑26-02-2018 15:28Deels met je eens, maar ik heb ook weleens iemand gestaft voor 'op de man'.
Ik vind het lastig: er worden in het betreffende topic echt hele nare dingen gezegd over BAMs, maar aangezien dat in het algemeen verwoord wordt is het niet 'op de man', terwijl het regelmatig toch echt over mij gaat.
Wat ik deed was een sneer(tje) naar Noor. Ik vond em grappig, maar hij was wel tegen haar persoonlijk. Dus 'op de man'.
Dat zij onderhuids veel meer 'op de man' heeft gepost maakt het een beetje zuur.
maandag 26 februari 2018 om 15:33
Solomio schreef: ↑26-02-2018 15:28Deels met je eens, maar ik heb ook weleens iemand gestaft voor 'op de man'.
Het onderwerp ligt voor jou persoonlijk heel gevoelig.
Je voelt je dan wellicht sneller aangevallen, terwijl het misschien niets eens de bedoeling is van de desbetreffende poster.