Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 februari 2018 om 16:39
Ja dat is helemaal waar natuurlijk
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 26 februari 2018 om 16:40
Heb je toevallig ook een vrouw met griep en 4 stuiterbalkinderen in de straat wonen?
maandag 26 februari 2018 om 16:40
Echt?
Maken mensen afkeurende opmerking tegen jouw kinderen?
Die hebben toch geen bal te maken met de keus die hun moeder ooit heeft gemaakt?
Heel onfatsoenlijk.
maandag 26 februari 2018 om 16:42
Skatje
Gaat het een beetje met je?
maandag 26 februari 2018 om 16:42
Nee joh, ze zijn veels te druk bezig met het gummen van offtopic posts op het Modtopic. Dan valt zo'n permabanneling niet op.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 26 februari 2018 om 16:44
Mss niet direct tegen de kinderen, maar tegen mij waar de kinderen bij zijn.karin12345 schreef: ↑26-02-2018 16:40Echt?
Die hebben toch geen bal te maken met de keus die hun moeder ooit heeft gemaakt?
Heel onfatsoenlijk.
Of in het algemeen, als ze niet weten dat mijn kinderen bam-kinderen zijn.
Als N00R per ongeluk ergens zou zijn waar mijn kinderen ook zijn kunnen ze daar zomaar wat van meekrijgen.
Wat een risico.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 26 februari 2018 om 16:44
Behoorlijk.karin12345 schreef: ↑26-02-2018 16:40Echt?
Heel onfatsoenlijk.
Dan vind je jezelf behoorlijk superieur als je zo oordeelt buiten je eigen tuintje om.
maandag 26 februari 2018 om 16:46
4 kinderen kan niet bij ons. Daar zijn onze woningen te klein voor.Ana_Isabel2 schreef: ↑26-02-2018 16:40Heb je toevallig ook een vrouw met griep en 4 stuiterbalkinderen in de straat wonen?
En griep doen we hier ook niet: allemaal linksgedraaide geitenwollensokkentypes, die hebben overal druppeltjes en korreltjes voor.
David Dunning
David Dunning
maandag 26 februari 2018 om 16:46
Dit vind ik oprecht heel naar om te lezen.Solomio schreef: ↑26-02-2018 16:44Mss niet direct tegen de kinderen, maar tegen mij waar de kinderen bij zijn.
Als N00R per ongeluk ergens zou zijn waar mijn kinderen ook zijn kunnen ze daar zomaar wat van meekrijgen.
Wat een risico.
maandag 26 februari 2018 om 16:48
Ahum.....wij gummen niet meer, wij verwijderen tegenwoordig. Dan nog alle stafjes, toiletbezoekjes, koffieuurtjes, ict gasten zoeken (die zijn steeds kwijt om de één of andere reden).....charlottew88 schreef: ↑26-02-2018 16:42Nee joh, ze zijn veels te druk bezig met het gummen van offtopic posts op het Modtopic. Dan valt zo'n permabanneling niet op.
Hoeveel tijd denk je dat er dan nog over is, hmm?!
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 26 februari 2018 om 16:50
Helaas voel ik me hier niet meer thuis. Verhuizen is de enige optie.
Wachttijd een jaartje of 8.
Ik wacht nu een jaar, dus ik kan jullie nog 7 jaar vermaken met mijn antroposofische homeopathische buurtjes.
David Dunning
David Dunning
maandag 26 februari 2018 om 16:51
Maak je niet druk.Solomio schreef: ↑26-02-2018 16:44Mss niet direct tegen de kinderen, maar tegen mij waar de kinderen bij zijn.
Wat een risico.
Op straatniveau hoor je niks van dat gebral vanaf de giraffe.
En liplezen lukt ook niet, die stralenkrans is oogverblindend fel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 26 februari 2018 om 16:52
Ik vind het inmiddels ook bijzonder twijfelachtig.charlottew88 schreef: ↑26-02-2018 16:50Ik geloof het topic van het meisje met het rode haar niet helemaal.
maandag 26 februari 2018 om 16:52
maandag 26 februari 2018 om 16:53
Hebben linksgedraaide geitenwollensokkentypes niet minstens 4 kinderen meer tegenwoordig?
Dank voor de update. Eindelijk een CM die wel duidelijk communiceertGrobbekuiken_ schreef: ↑26-02-2018 16:48Ahum.....wij gummen niet meer, wij verwijderen tegenwoordig. Dan nog alle stafjes, toiletbezoekjes, koffieuurtjes, ict gasten zoeken (die zijn steeds kwijt om de één of andere reden).....
Hoeveel tijd denk je dat er dan nog over is, hmm?!![]()
Nee joh, die houden het bewust bij één, anders moeten ze een grotere bakfiets aanschaffen.karin12345 schreef: ↑26-02-2018 16:53Hebben linksgedraaide geitenwollensokkentypes niet minstens 4 kinderen meer tegenwoordig?
David Dunning
David Dunning
maandag 26 februari 2018 om 16:54
maandag 26 februari 2018 om 16:54
Woongenot is toch wel een pré..
Hopelijk vind je snel wat.
maandag 26 februari 2018 om 16:55
Ik ook. Maar heb dat bij meer topics.
maandag 26 februari 2018 om 16:56
Ik zou een paar geitenwollen sokken nu best kunnen gebruiken eigenlijk...karin12345 schreef: ↑26-02-2018 16:53Hebben linksgedraaide geitenwollensokkentypes niet minstens 4 kinderen meer tegenwoordig?
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 26-02-2018 16:56
1.69% gewijzigd
maandag 26 februari 2018 om 16:56
Eens kijken wie van mijn buren ik daarin herken.charlottew88 schreef: ↑26-02-2018 16:50Ik geloof het topic van het meisje met het rode haar niet helemaal.
David Dunning
David Dunning
maandag 26 februari 2018 om 17:32
Je woont daar volgens mij al heel lang. Is je omgeving veranderd of ben jij in een andere fase gekomen?
En dat van die buren herkennen in forummers, heb ik ook.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras