Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 6)

zondag 28 januari 2018 om 23:12
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
Hartje gezien!
*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1
Bevallen
Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove

Wachten op start | Diamond30, Gingerspice, Zizo, Puk32 |
Prikken & slikken | MevrouwStippel |
Wachten op cryo-tp | blauwerok, Doces |
In de wachtweken |
.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.

Naam (leeftijd(m/v) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
MevrouwStippel (37/40) |
man hersteloperatie gehad, icsi1: geen cryo's, icsi2: geen bevruchtingen | ICSI3+ MESA/TESE |
AMC | |||
-Sense- (36/41) |
2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2 mislukt, geen cryo's | ICSI2 | wacht op intake UZ Gent (oktober) | OLVG/UMC | |
Zizo (35/39) |
2014 | 2016 | matige zaadkwaliteit, 6x IUI, icsi1 mislukt,geen cryo's; icsi2.3 MA (10/9wk) | ICSI3 | herstellen curettage, oriënteren op ander zkh voor 3e poging | |
doces (29/31) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt, icsi2 5 cryo's | ICSI 2 | wachten op cryo-tp, 6e TP, van ICSI2 | - |
Diamond30 (32/38) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI, 2x IVF |
IVF3 | Pauze, vakantie en daarna overstappen naar een ander zkh | |
Labgeek1990 (26/31) |
2016 | 2017 | zeer slecht zaad, icsi1: 3x mk | ICSI1 | icsi1: nog 3 cryo's over (van 10)pauze | Amphia/Erasmus |
windmolen (33/39) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP | zelf proberen met stimulatie | ||
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar | ICSI1mislukt (3xTP) ICSI2 mislukt. | Even pauze nu, opties bekijken | EMC |
Gingerspice182 (30 & 27 (m) |
begin 2017 |
juni 2017 | Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 | ICSI1 mislukt (5x TP) | Wachten op start ICSI2 | OLVG in samenwerking met AMC |
sheela (40 / 43) |
2014 | jan 2016 | Onbegrepen, 4x IUI, IVF1 en IVF2 mislukt, geen cryo's; spontaan zwanger mk (6wk) | IVF3 | pauze | |
G-power1989 (29 / 30) |
jan 2016 | juli 2017 2e kindje | weinig zaadcellen, icsi1 (6x natuurlijke cyclus) mislukt | ICSI2 | icsi 2 | WZA/UMCG |
Yaradreamz (36/ 45) |
? | ? | hersteloperatie man, icsi1.3 mk, nog 2 cryo's | ICSI+MESA/TESE | herstellen van mk | EMC |
Puk32 (34/38) |
2015 | feb 2017 | Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk | IVF/ICSI 1 | onderzoeken mk's, wachten op start | MMC / Tilburg |
Vienna25 (33/32) |
eind 2014 | begin 2016 | Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders | ICSI 1 | Bezig met ICSI 1, eerste TP net gehad | Belgie |
Alaynee (28/?) |
Azoöspermie | ICSI 1+TESE | Bezig met ICSI 1, eerste TP gehad | DD | ||
mamamaria81 (37/40) |
Dichte eileider, pcos, hypo schildklier. Zoontje (Juni '14). | 10x IUI: 1 mk bij 9 wk, IVF 1.1: mk bij 7 wk, IVF 1.2 mislukt, IVF2 geen bevruchtingen | wachten op start IVF3 | ism UMCU | ||
Zot-83 (35/39) |
vervroegde overgang, zoon (mei '16) na 2x icsi & 1x icsi + ECD (2015); dochter geboren & overleden (jan '18) na icsi + ECD (2017) | ICSI+ECD | wachten op nieuwe poging | Alicante | ||
innerpeace (37) |
alleenstaande, 9x iui gehad, 5x mk | ICSI1 | wachten op aanvullend onderzoek mk, intake in Gent (okt) | Voorburg | ||
blauwerok (37/38) |
2017 | 2017 | ICSI met PGD wegens erfelijke ziekte, dochter (3) via normale weg | ICSI1+PGD | ||
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |
ZWANGER!

*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
99.17% gewijzigd

maandag 26 februari 2018 om 11:36
@zizo lekker de rust pakken. Gelukkig viel de punctie zelf mee. En ik hoop dat er een paar mooie bevrucht worden! Ik duim voor je.
Vandaag is mijn 2de wachtweek in gegaan. Pff wat gaan die dagen toch langzaam.
Gelukkig wel veel leuke dingen naast mijn werk vd week ingepland.
Ben alleen zo bang dat als ik toch ongesteld word dat dit gebeurd als ik aan het werk ben dit weekend. Wat dan!?
Vandaag is mijn 2de wachtweek in gegaan. Pff wat gaan die dagen toch langzaam.
Gelukkig wel veel leuke dingen naast mijn werk vd week ingepland.
Ben alleen zo bang dat als ik toch ongesteld word dat dit gebeurd als ik aan het werk ben dit weekend. Wat dan!?
maandag 26 februari 2018 om 12:28
Hier ff egopost:
Ben bang dat poging 2 ook voor mij voorbij is. Ik heb sinds een paar uurtjes last van bloedverlies..dus ik zie het somber in
. Wat een teleurstelling weer zeg, het is vandaag 2 weken na de punctie en mijn NOD zou pas donderdag/vrijdag zijn..pfff ik weet het even niet meer..
alleen maar vraagtekens nu..
Ben bang dat poging 2 ook voor mij voorbij is. Ik heb sinds een paar uurtjes last van bloedverlies..dus ik zie het somber in

Shine bright like a diamond
maandag 26 februari 2018 om 14:30
Ff snel een berichtje tussendoor op m'n werk.
Diamond, nee toch
. Is het veel bloedverlies? Twee weken na de punctie zou het helaas wel al een menstruatie kunnen zijn, vrees ik. Bedoel je met NOD in dit geval de datum waarop je mocht testen van het ziekenhuis? Wanneer brak het de vorige keer door? Anders misschien voor de zekerheid een test doen vanavond of morgen? Ik hoop erg dat het loos alarm is.. Dikke knuffel iig!! 
Zizo, oh meid, ik snap helemaal dat je teleurgesteld bent
. Met zoveel mooie grote follikels verwacht je idd toch meer. Ik voel erg met je mee
. Ik ga hard voor je duimen dat er nu iig meer gaan bevruchten en dat je wel een aantal mooie embryo's overhoudt!
Leonie, ben je bang dat je emotioneel instort als je onverwacht ongesteld wordt? Zou je je ziek kunnen melden en naar huis kunnen gaan als dat gebeurd (hangt een beetje van je werksituatie af, denk ik). Anders zou je kunnen overwegen om op een rustig moment thuis een vroege test te doen, zodat het iig niet onverwacht komt?
Animal, ik duim hard voor goed nieuws van jou straks!
Diamond, nee toch

Zizo, oh meid, ik snap helemaal dat je teleurgesteld bent

Leonie, ben je bang dat je emotioneel instort als je onverwacht ongesteld wordt? Zou je je ziek kunnen melden en naar huis kunnen gaan als dat gebeurd (hangt een beetje van je werksituatie af, denk ik). Anders zou je kunnen overwegen om op een rustig moment thuis een vroege test te doen, zodat het iig niet onverwacht komt?
Animal, ik duim hard voor goed nieuws van jou straks!
maandag 26 februari 2018 om 15:29
Windmolen dank je vind het lastig te zeggen hoeveel want er zit ook utro doorheen..Ja met NOD bedoel ik 2 weken na de TP. Ik heb even terug gekeken en de vorige keer was ik idd ook eerder ongi geworden, ook 4 a 5 dagen eerder dan ik zou moeten testen. Dus ben bang dat het idd de ms is die zich nu aandient. Ga idd nog wel testen over een paar dagen, jus in case.
maandag 26 februari 2018 om 15:34
Zizo, ik snap dat je op meer gehoopt hebt... Nu bijkomen...
Diamond, bah! Ik hoop dat het gewoon van het inbrengen van de utro zelf komt...
Baggal, voor 7 doen we het niet hoor! Er zijn er gewoon 10 gevonden!! Onvoorstelbaar! Nu worden het hele spannende dagen... morgen tel over aantal bevruchtingen... nu lekker filmpje kijken liggend op de bank.
Diamond, bah! Ik hoop dat het gewoon van het inbrengen van de utro zelf komt...
Baggal, voor 7 doen we het niet hoor! Er zijn er gewoon 10 gevonden!! Onvoorstelbaar! Nu worden het hele spannende dagen... morgen tel over aantal bevruchtingen... nu lekker filmpje kijken liggend op de bank.
maandag 26 februari 2018 om 16:44
Whaaaaaat?! Animal
you go girl!! Ik hoop zo dat hier het gouden ei bij zit! Zit helemaal blij te zijn hier in her kolfkamertje
!
Tja en dan kom ik ook even bij Zizo en Diamond...
! Ik kan me voorstellen dat je denkt dat het de ms is. Bloedverlies is niet altijd einde oefening, maar het is gewoon niet fijn.
Zizo: ondanks het wat teleurstellende aantal duim ik dat er goede bevruchtingen ontstaan.
Flip: succes morgen

Tja en dan kom ik ook even bij Zizo en Diamond...

Zizo: ondanks het wat teleurstellende aantal duim ik dat er goede bevruchtingen ontstaan.
Flip: succes morgen

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 26 februari 2018 om 18:27
Animal wat een goed nieuws! Zo fijn dat jouw punctie zo succesvol was! Nu rustig bijkomen. Ik hoop dat je veel bevruchtingen hebt.
Diamond wat verdrietig! Ga je nog testen?
Inmiddels ben ik "uitgeslapen". De dormicum is volgens mij eindelijk uitgewerkt. Ik kon mijn ogen gewoon niet open houden. Nu met dekentje op de bank. Helaas wel misselijk gevoel.
Ik ben al aan het googelen over Düsseldorf, Gent en Brussel. Of daar meer kansen zijn op meer eicellen.
Diamond wat verdrietig! Ga je nog testen?

Inmiddels ben ik "uitgeslapen". De dormicum is volgens mij eindelijk uitgewerkt. Ik kon mijn ogen gewoon niet open houden. Nu met dekentje op de bank. Helaas wel misselijk gevoel.
Ik ben al aan het googelen over Düsseldorf, Gent en Brussel. Of daar meer kansen zijn op meer eicellen.

maandag 26 februari 2018 om 19:20
G-powerWat een ontzettende teleurstelling zeg. Je hebt gelijk dat je het niet kan beschouwen als een 'normale' IVF poging maar het is natuurlijk wel een maand dat je weer moet wachten. Bah!
@Lagbeek: Nee, dat meen je niet
. Ik had zo'n goede hoop bij je ivm je klachten en ook wel dat je eerder zwanger bent geweest. Pff wat een teleurstelling zeg. Was dit je laatste cryo?
Veel sterkte.
@Zizo: Ach maar 5 eicellen... Snap dat je veel meer had gehoopt bij de 12 die ze hebben aangeprikt. Heeft dit dan te maken met de kwaliteit van je eicellen of waren ze te groot/klein? Wat een enorm spannende dagen nu, hoeveel bevruchtingen er zijn en wat de kwaliteit is.
Ik weet nog hoe teleurgesteld ik was na mijn laatste punctie, er waren 7 eicellen gevonden. Terwijl er rond de 14 waren geteld (wel ook 7 aangeprikt). Ik had de keer ervoor 16 dus had meer gehoopt. Voor mij stortte toen de wereld even in omdat ik toen weer besefte hoe zwaar het allemaal is en wat een afvalrace het is.
Hoop bij jou net zo'n vervolg zoals bij mij nu!
@Diamond: Ach nee, bloedverlies is altijd k*t. We weten natuurlijk dat het niks hoeft te zeggen maar snap heel goed dat je het als verloren ziet. Wat hoop ik het anders voor je.
@Flipje: Heel veel succes morgen, denk aan je!!
@Animal: Wauw, wat een mooie score!! Super blij voor jou!! Hoop op veel goed nieuws deze week voor jullie.
@Lagbeek: Nee, dat meen je niet

Veel sterkte.
@Zizo: Ach maar 5 eicellen... Snap dat je veel meer had gehoopt bij de 12 die ze hebben aangeprikt. Heeft dit dan te maken met de kwaliteit van je eicellen of waren ze te groot/klein? Wat een enorm spannende dagen nu, hoeveel bevruchtingen er zijn en wat de kwaliteit is.
Ik weet nog hoe teleurgesteld ik was na mijn laatste punctie, er waren 7 eicellen gevonden. Terwijl er rond de 14 waren geteld (wel ook 7 aangeprikt). Ik had de keer ervoor 16 dus had meer gehoopt. Voor mij stortte toen de wereld even in omdat ik toen weer besefte hoe zwaar het allemaal is en wat een afvalrace het is.
Hoop bij jou net zo'n vervolg zoals bij mij nu!
@Diamond: Ach nee, bloedverlies is altijd k*t. We weten natuurlijk dat het niks hoeft te zeggen maar snap heel goed dat je het als verloren ziet. Wat hoop ik het anders voor je.
@Flipje: Heel veel succes morgen, denk aan je!!
@Animal: Wauw, wat een mooie score!! Super blij voor jou!! Hoop op veel goed nieuws deze week voor jullie.

maandag 26 februari 2018 om 20:02
Ahhh Zizo. Ik snap je teleurstelling. Wat jammer zeg. Ik ga toch duimen voor wonderlijk veel bevruchtingen. Heel spannend nu.
Diamond ahhh nee zeg. Ik begrijp dat je nog maar weinig hoop hebt. Verdorie zeg, dikke knuffel voor jou.
Animal wow wat fijn. Nu nog zo'n succesrate qua bevruchtingen als de vorige keer. Ik duim voor je!
Flipje succes met de terugplaatsing. En dan vooruit tellen naar mei. Ik kan me zo voorstellen dat je al die weken van spanning niet meer door wil.
Diamond ahhh nee zeg. Ik begrijp dat je nog maar weinig hoop hebt. Verdorie zeg, dikke knuffel voor jou.
Animal wow wat fijn. Nu nog zo'n succesrate qua bevruchtingen als de vorige keer. Ik duim voor je!
Flipje succes met de terugplaatsing. En dan vooruit tellen naar mei. Ik kan me zo voorstellen dat je al die weken van spanning niet meer door wil.

maandag 26 februari 2018 om 20:39
@windmolen. Ja daar ben ik wel een beetje bang voor! En ik kan me niet ziek melden! Ik werk in de thuiszorg als verpleegkundige dus ik heb gewoon een hele route die ik moet afwerken. En jammer genoeg ben ik de enige vpk die die route kan doen dat weekend.
@flipje. Succes morgen, ik zal aan je denken.
@animal. Wat een mooi aantal zeg!
@flipje. Succes morgen, ik zal aan je denken.
@animal. Wat een mooi aantal zeg!
maandag 26 februari 2018 om 22:02
@Labgeek, knuffel voor jou!! Had echt gehoopt dat de misselijkheid van iets anders kwam. Sterkte!
@Miekje, succes op het wachtbankje! Hopelijk is dit een plakker.
@Zizo, fijn dat de punctie er op zit. Maar wat een teleurstellend aantal voor je, zeker gezien het feit dat er best veel zijn aangeprikt. Ga duimen voor een mooie bevruchting, maar het liefst nog meerdere bevruchtingen.
@Orchidee, welkom
@Windmolen, succes alvast aankomende donderdag. Ga duimen voor een mooie ontdooiing.
@Baggal, zeker staat het dan in een ander perspectief, maar maakt het helaas niet minder erg, ondanks dat ik er realistisch tegenover sta dat het bij 50 a 60% van de behandelingen niet tot een terugplaatsing gaat komen.
@Animal, wat fijn! 10 stuks. Spannend nog even wachten op telefoontje. Ook duim ik voor jou.
@Diamond, oh nee he
Bloedverlies in kl*ten. Ga je voor de zekerheid nog testen of heeft het al echt doorgezet? Knuffel voor jou.
@Boulu, ja helaas nog weer wachten.. je gaat echt van moment naar moment leven in zo'n traject.. moment van menstruatie, moment van eerste echo's, moment van punctie, moment van terugplaatsing, en dan moment van testdatum. Waarvan de laatste het meest spannende van allemaal natuurlijk. Hoop dat het straks allemaal dubbel en dwars waard is geweest.
@Flipje, succes morgen!
@Miekje, succes op het wachtbankje! Hopelijk is dit een plakker.
@Zizo, fijn dat de punctie er op zit. Maar wat een teleurstellend aantal voor je, zeker gezien het feit dat er best veel zijn aangeprikt. Ga duimen voor een mooie bevruchting, maar het liefst nog meerdere bevruchtingen.
@Orchidee, welkom

@Windmolen, succes alvast aankomende donderdag. Ga duimen voor een mooie ontdooiing.
@Baggal, zeker staat het dan in een ander perspectief, maar maakt het helaas niet minder erg, ondanks dat ik er realistisch tegenover sta dat het bij 50 a 60% van de behandelingen niet tot een terugplaatsing gaat komen.
@Animal, wat fijn! 10 stuks. Spannend nog even wachten op telefoontje. Ook duim ik voor jou.
@Diamond, oh nee he

@Boulu, ja helaas nog weer wachten.. je gaat echt van moment naar moment leven in zo'n traject.. moment van menstruatie, moment van eerste echo's, moment van punctie, moment van terugplaatsing, en dan moment van testdatum. Waarvan de laatste het meest spannende van allemaal natuurlijk. Hoop dat het straks allemaal dubbel en dwars waard is geweest.
@Flipje, succes morgen!
dinsdag 27 februari 2018 om 00:06
Animal was t bij jou in de stad -12? Inmiddels weer thuus overigens. Fijn dat punctie goed is gegaan en voor jou ook zizo. Heel herkenbaar die teleurstellubg qua aantal. Mijn arts kon als enige verklaring mijn leeftijd geven als oorzaak voor mindere kwaliteit. Benieuwd of jij in je zoektocht nog andere info vindt.
Diamond dat is shit zeg. Je zit zeker al 2 weken na pregnyl ik werd steeds zo'n 2 weken na pregnyl ongesteld geloof ik . Zal mijn kalender er morgen eens op naslaan.
Hier behalve zware borsten verder geen klachten. Hoewel de hele dag op pad en dan tussendoor ff die utro regelen was niet ideaal en door de kou was de inbrenghuls vaak ook ijskoud brr geen vreugd (witte muizenkeutels in je muizenvreugd...als we utro op z'n juf anks gaan beschrijven lol. ok bedtijd voor mij, te flauw)
Anyway slaap lekker
Diamond dat is shit zeg. Je zit zeker al 2 weken na pregnyl ik werd steeds zo'n 2 weken na pregnyl ongesteld geloof ik . Zal mijn kalender er morgen eens op naslaan.
Hier behalve zware borsten verder geen klachten. Hoewel de hele dag op pad en dan tussendoor ff die utro regelen was niet ideaal en door de kou was de inbrenghuls vaak ook ijskoud brr geen vreugd (witte muizenkeutels in je muizenvreugd...als we utro op z'n juf anks gaan beschrijven lol. ok bedtijd voor mij, te flauw)
Anyway slaap lekker
dinsdag 27 februari 2018 om 07:42
Diamond oh nee!! Hopelijk is het vals alarm, wanneer ga je een testje wagen?
Zizo ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent, bij mij waren er ook 12 follikels aangeprikt en kwamen er ook (weer) maar 6 eicellen uit. Ik hoop dat je een mooi aantal bevruchtingen hebt.
Windmolen veel succes donderdag, spannend weer hè!
Haha miekje ik moet lachen om je beschrijving over de muizenkeutels. Veel succes op het wachtbankje.
En dan nog een update van mij, ik zit vandaag precies 7 dagen na de terugplaatsing van mijn blastocyste. Ik had gisteren ineens heel erg het gevoel dat ik zwanger was en ik heb met middagurine positief getest! Vanochtend een clearblue gedaan: 1-2 weken zwanger!! Spannende tijden nu.
Ik denk aan jullie!
Zizo ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent, bij mij waren er ook 12 follikels aangeprikt en kwamen er ook (weer) maar 6 eicellen uit. Ik hoop dat je een mooi aantal bevruchtingen hebt.
Windmolen veel succes donderdag, spannend weer hè!
Haha miekje ik moet lachen om je beschrijving over de muizenkeutels. Veel succes op het wachtbankje.
En dan nog een update van mij, ik zit vandaag precies 7 dagen na de terugplaatsing van mijn blastocyste. Ik had gisteren ineens heel erg het gevoel dat ik zwanger was en ik heb met middagurine positief getest! Vanochtend een clearblue gedaan: 1-2 weken zwanger!! Spannende tijden nu.
Ik denk aan jullie!
dinsdag 27 februari 2018 om 08:56
Bedankt voor jullie lieve reacties
, maar helaas afgelopen nacht is het echt goed doorgebroken en nu voel ik mij ook echt ongesteld. Mssn dat ik einde vd week nog ga testen, maar ik weet het niet zeker.
Dus dat was poging 2 in een snel vaart.
Ja klopt het was idd al meer dan 2 weken na ovirtrelle Miekje.
Zizo voor jou ook een dikke knuffel, gaat het alweer wat beter? Ik hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt!

Dus dat was poging 2 in een snel vaart.

Ja klopt het was idd al meer dan 2 weken na ovirtrelle Miekje.
Zizo voor jou ook een dikke knuffel, gaat het alweer wat beter? Ik hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt!
dinsdag 27 februari 2018 om 09:19
Diamond, verdorie
Animal, wow! Wat een goede score! Fijne uitgangspositie zo zeg. Nu ga ik heeeeeel hard duimen op een goed vervolg. Het is je ontzettend gegund.
Flipje denk aan je vandaag. Hoop dat vandaag het begin is van iets prachtigs.
Hier gaat het beter. De grootste dip lijkt voorbij.
Wij gaan waarschijnlijk over een paar maanden nog 1 poging doen die we zelf moeten financieren. De komende tijd eerst even rustig herstellen en informatie inwinnen en dan nemen we een definitieve beslissing. Mijn man is er heel stellig in dat hij het nog een keer wil proberen, ik ben nog niet helemaal overtuigd. En dit is iets wat we alleen gaan doen als we er allebei 100% achter staan.
We gaan ons nu eerst bezig houden met andere dingen en ik gun mijn lijf de tijd om helemaal te herstellen en dan zien we verder.

Animal, wow! Wat een goede score! Fijne uitgangspositie zo zeg. Nu ga ik heeeeeel hard duimen op een goed vervolg. Het is je ontzettend gegund.
Flipje denk aan je vandaag. Hoop dat vandaag het begin is van iets prachtigs.
Hier gaat het beter. De grootste dip lijkt voorbij.
Wij gaan waarschijnlijk over een paar maanden nog 1 poging doen die we zelf moeten financieren. De komende tijd eerst even rustig herstellen en informatie inwinnen en dan nemen we een definitieve beslissing. Mijn man is er heel stellig in dat hij het nog een keer wil proberen, ik ben nog niet helemaal overtuigd. En dit is iets wat we alleen gaan doen als we er allebei 100% achter staan.
We gaan ons nu eerst bezig houden met andere dingen en ik gun mijn lijf de tijd om helemaal te herstellen en dan zien we verder.
dinsdag 27 februari 2018 om 10:16
Wat een lieve reacties allemaal! Dankjewel!
Duufje ik vind jou zo ontzettend moedig! Na alles wat jij en jouw man hebben meegemaakt. Heel wijs onder komende maanden rustig alles uit te zoeken en te overdenken. Heel veel sterkte
Diamond ach nee. Het is dus echt duidelijk einde van deze poging. Wat verdrietig! Het is ook zo'n hard traject.
Rucio wat mooi dat het bij jou gelukt is! Gefeliciteerd!
Zo zie weer dat geluk en verdriet door elkaar lopen hier.
Boulu dankjewel. Ik had 12 grote follikels en nog een aantal kleinere. In totaal zo'n 20 die aangeprikt zijn. Vandaar dat ik zo teleurgesteld ben. Ik had een stuk of 10 verwacht.
Animal hoe gaat het nu met jou? Ben je weer bijgekomen van de narcose?
Haha Miekje witte muizenkeutels. Ik ben er gisteren ook mee begonnen. Wat heerlijk dat jullie er even tussenuit zijn geweest. Dan gaan de wachtweken hopelijk extra snel.
Flipje ik duim heel hard voor je! Spannende dag!
Hier in de rust. Ik mag niks doen ivm kans op nieuwe torsie. Ik slaap op mijn rug, vervelend want ik ben een zijslaper, en moet rustig bewegen. Ik lig afwisselend op bank of bed. Gelukkig heb ik Netflix, tijdschriften en boeken (en het forum, Haha).
Morgen krijg ik te horen of we een terugplaatsing hebben. Zo spannend! Ik zou zo graag vanuit huis met een webcam of zo mee willen kijken naar de bevruchting en groei van de eicellen.

Duufje ik vind jou zo ontzettend moedig! Na alles wat jij en jouw man hebben meegemaakt. Heel wijs onder komende maanden rustig alles uit te zoeken en te overdenken. Heel veel sterkte

Diamond ach nee. Het is dus echt duidelijk einde van deze poging. Wat verdrietig! Het is ook zo'n hard traject.

Rucio wat mooi dat het bij jou gelukt is! Gefeliciteerd!

Boulu dankjewel. Ik had 12 grote follikels en nog een aantal kleinere. In totaal zo'n 20 die aangeprikt zijn. Vandaar dat ik zo teleurgesteld ben. Ik had een stuk of 10 verwacht.
Animal hoe gaat het nu met jou? Ben je weer bijgekomen van de narcose?
Haha Miekje witte muizenkeutels. Ik ben er gisteren ook mee begonnen. Wat heerlijk dat jullie er even tussenuit zijn geweest. Dan gaan de wachtweken hopelijk extra snel.
Flipje ik duim heel hard voor je! Spannende dag!

Hier in de rust. Ik mag niks doen ivm kans op nieuwe torsie. Ik slaap op mijn rug, vervelend want ik ben een zijslaper, en moet rustig bewegen. Ik lig afwisselend op bank of bed. Gelukkig heb ik Netflix, tijdschriften en boeken (en het forum, Haha).
Morgen krijg ik te horen of we een terugplaatsing hebben. Zo spannend! Ik zou zo graag vanuit huis met een webcam of zo mee willen kijken naar de bevruchting en groei van de eicellen.
dinsdag 27 februari 2018 om 10:27
Ik heb even terug gelezen, want ik was niet meer bij.
Orchidee heel veel succes en welkom!
Zoals meerdere al zeiden, je hebt idd een lang traject dat heb ik tot nu toe ook altijd gedaan. De 1e keer moest ik maar 2 weken slikken, maar de afgelopen keer 3 a 4 weken. Dus 9 maart is nog op tijd.
G-power jeetje meid wat een teleurstelling, dikke knuffel en een heel veel sterkte.
Windmolen ik duim voor je dat je donderdag goed nieuws krijgt.
Leonie heel veel succes in de 2e wachtweek, ik weet hoe slopend het kan zijn, voor mij was het dit keer al aan het begin vd 2e wachtweek bekend. Maar de spanningen zijn herkenbaar.
Animal wow wat een mooi aantal!
Ik duim voor je vandaag krijg je het nieuws, wat spannend! BTW zou je mij ook een schema van de kosten kunnen sturen in een PB. Ik denk dat de volgende stap voor ons gaat zijn dat we een intake gaan aanvragen in het Radboud en Düsseldorf maar moeten het nog met manlief erover hebben. Eerst sowieso een evaluatie in ons eigen ziekenhuis want wil wel kunnen begrijpen hoe het komt dat er maar 1 eicel gevonden is.
Zizo ik zie net dat ik mij vergiste in het mijn vorige bericht, had het verkeerd gelezen. Weet je al wanneer je bericht krijgt is het over 3 dagen? Ik duim heel hard voor een mooi aantal bevruchtingen.
Ook heel herkenbaar je gevoel, je wilt gewoon proberen te begrijpen hoe het allemaal in elkaar zit met het aantal eicellen.
Flipje heel veel succes vandaag! Mijn gedachte zijn vandaag bij jou.
Duufje Goed om te horen dat het beter met je gaat.
Heel veel succes met de beslissing die jullie gaan nemen, neem je tijd daarvoor, want wat je zegt je moet er allebei een goed gevoel over hebben.
Hier aan de ene kant ga ik heel goed om met deze teleurstelling, ondanks dat mijn hoop hierop zo goed was, maar mssn is het nog niet echt aangekomen en duurt het een paar dagen dit keer..
Orchidee heel veel succes en welkom!

G-power jeetje meid wat een teleurstelling, dikke knuffel en een heel veel sterkte.

Windmolen ik duim voor je dat je donderdag goed nieuws krijgt.

Leonie heel veel succes in de 2e wachtweek, ik weet hoe slopend het kan zijn, voor mij was het dit keer al aan het begin vd 2e wachtweek bekend. Maar de spanningen zijn herkenbaar.

Animal wow wat een mooi aantal!

Zizo ik zie net dat ik mij vergiste in het mijn vorige bericht, had het verkeerd gelezen. Weet je al wanneer je bericht krijgt is het over 3 dagen? Ik duim heel hard voor een mooi aantal bevruchtingen.

Flipje heel veel succes vandaag! Mijn gedachte zijn vandaag bij jou.

Duufje Goed om te horen dat het beter met je gaat.

Hier aan de ene kant ga ik heel goed om met deze teleurstelling, ondanks dat mijn hoop hierop zo goed was, maar mssn is het nog niet echt aangekomen en duurt het een paar dagen dit keer..