Leuke klant

26-02-2018 22:35 41 berichten
Dag mensen,

Ik heb advies nodig over de volgende situatie;

Er komt een jongen 3 dagen per week boodschappen halen in de supermarkt waar ik werk maar toen ik deze jongen voor het eerst zag vond ik hem al helemaal geweldig. Mijn collega's denken dat hij mij ook ziet zitten omdat hij de hele tijd naar mij kijkt. Alleen heet probleem nu is dat hij altijd komt wanneer het druk is, dus je hebt geen tijd om een gesprekje aan te gaan en dat ik autisme heb 😂
Als ik ergens niet goed in ben is het praten met vreemden en al helemaal niet als ik die vlinders in mijn buik heb. Hoe kan ik subtiele hinds geven zonder dat half Nederland iets doorheeft (de klanten achter hem) en hoe moet ik verder handelen in deze situatie. Ik word wel elke keer vet rood en ga stotteren als hij aan mijn kassa komt. Vorige week moest hij er zelfs om lachen 😭

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Zorg dat je je telefoonnummer op een briefje hebt geschreven en als hij aan je kassa komt, geef je hem dat samen met de kassabon mee.
Schrijf je telefoonnummer op de kassabon.
Hahaa nu al mosterd.
Als hij altijd precies 3 dagen in de week boodschappen komt doen issie misschien ook autistisch of heeft iets ocd'erigs.

Heb je meteen iets om over te praten :idee:
:yes: ze vindt mij ook leuk!

Je kunt me gewoon pb'en hier!
Maar hoe kan ik nou zeker weten dat hij mij ook ziet zitten. Straks heeft hij een vriendin. Anders is het echt een grote afknapper als hij mijn nummer niet wilt 😂😭
Je kan nooit iets zeker weten, je nummer wil hij vast hebben.
Altijd goed voor het ego of hij er iets mee doet kom je pas achter als je het geeft.
En wat nou als hij nooit het bonnetje mee wilt?
Geef het mee met het wisselgeld...
Of schreeuw door de winkel: He je vergeet wat! :biggrin:
anoniem_364303 wijzigde dit bericht op 26-02-2018 23:06
6.90% gewijzigd
Vorige week moest hij er zelfs om lachen
Hoe weet jij dat nou! Misschien was hij alleen vrolijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
19nootje96 schreef:
26-02-2018 22:55
Dan zeg je dat hij dit keer het bonnentje wel moet meenemen en geef je een knipoog.
Misschien is dit niet de beste manier voor je. Laat hem maar aktie ondernemen.
Tampaxropeje schreef:
26-02-2018 22:58
Dan zeg je dat hij dit keer het bonnentje wel moet meenemen en geef je een knipoog.
En lik daarbij ostentatief langs je lippen. :yum:
anoniem345890123567 schreef:
26-02-2018 22:45
Als hij altijd precies 3 dagen in de week boodschappen komt doen issie misschien ook autistisch of heeft iets ocd'erigs.

Heb je meteen iets om over te praten :idee:
Of hij heeft gewoon geen auto en is voor een week boodschappen doen wel erg veel sjauwen,

Ook wij lopen zeker om de 2 dagen naar de winkel en soms als we iets vergeten zijn gaan we later op de dag nog een keer.
19nootje96 schreef:
26-02-2018 22:55
Gewoon niet vragen, maar zeggen na het afrekenen: met de ovenzegels en de bon (en je nummer dus), alsjeblieft en een fijne dag nog!
Vlinder1963 schreef:
26-02-2018 23:12
Of hij heeft gewoon geen auto en is voor een week boodschappen doen wel erg veel sjauwen,

Ook wij lopen zeker om de 2 dagen naar de winkel en soms als we iets vergeten zijn gaan we later op de dag nog een keer.
Daar ga je al, niet heel consequent...
Heel irritant mensen die zich niet aan de regels houden. :hyper:
Doet me denken aan een vriendin van me.
Zelf werkte ze in een restaurant en de leuke jongen was iemand die voor het klusbedrijf van zijn vader werkte. Na het afronden van de werkzaamheden geeft ze hem een kortingsbon voor twee personen: "Leuk voor jou en je vriendin" Hij: "Ik ben vrijgezel" vervolgens schreef ze haar telefoonnummer op en de rest is geschiedenis.
Ik durf hem niet eens aan te kijken. 🙈
19nootje96 schreef:
26-02-2018 23:33
Ik durf hem niet eens aan te kijken. 🙈
Hou je dan maar gewoon bij je werk. Dit gaat hem niet worden.
TO, als je wat wilt zul je iets moeten doen. De tip van de kassabon is toch heel goed? Als hij zegt dat hij geen bonnetje wil, zeg jij dat hij dat wel wil en druk je het in zijn hand.
Ik zou geen nummer geven eigenlijk. Maar als hij bij de kassa staat kun je wel zeggen "joh je komt altijd op een druk moment, op die en die tijd is het véél rustiger hoor Kun je prettiger boodschappen doen"
nina1966 schreef:
27-02-2018 00:32
Ik zou geen nummer geven eigenlijk. Maar als hij bij de kassa staat kun je wel zeggen "joh je komt altijd op een druk moment, op die en die tijd is het véél rustiger hoor Kun je prettiger boodschappen doen"
En dat maakt duidelijk dat TO met hem op date wil?
Fauna69 schreef:
26-02-2018 23:52
TO, als je wat wilt zul je iets moeten doen. De tip van de kassabon is toch heel goed? Als hij zegt dat hij geen bonnetje wil, zeg jij dat hij dat wel wil en druk je het in zijn hand.
Zou ik niet doen komt behoorlijk opdringerig over.
Ik zou dat bonnetje gewoon doen.
Ja en als hij er niks mee doet, dat risico loop je. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven