Verliefd en onbereikbaar

28-02-2018 16:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag Iedereen,

Aangezien ik toch al enige tijd met een probleem zit, wil ik dit toch graag eens van andere horen.
Mijn directe omgeving kan ik niet alles vragen en ik ben erg benieuwd wat de rest mij adviseert.

Ik ben nu al enige tijd verliefd op iemand. Hij was mijn beste vriend. Hij vond mij ook leuk en
we hebben samen best al veel meegemaakt. We hebben nooit officieel iets gehad, maar daar leek het
wel op. Toen ik hem leerde kennen was hij bezet, dus ik kon niets doen met wat ik voelde eigenlijk. Na
een tijdje ging dat uit. Na een aantal superleuke maanden eigenlijk gewoon nog als vrienden, maar toch
ook als meer was hij opeens terug bij die vriendin die hij had toen ik hem leerde kennen. En wat blijkt,
hij moet met haar trouwen later, van zijn ouders. Het is een andere cultuur. Zijn ouders wonen niet hier,
maar toch houd hij veel van zijn ouders en vind het moeilijk hen telleur te stellen. Uiteindelijk had hij
mij dit eerder moeten vertellen, maar hij dacht dat hij zich wel kon verzetten tegen zijn ouders maar dit
kon niet. Nadat alles duidelijk werd, verbrak het contact, nu een paar maanden verder, gaan we
proberen toch aan onze vriendschap te werken, want buiten alles om, waren we echt een top team samen
We lagen goed op 1 lijn als vrienden al. Ik mis dat nu enorm. Het punt is alleen.. Ik weet dat hij nog
steeds iets voor mij voelt. En ik voel nog superveel voor hem. Beide hebben we het er niet over, maar ik merk het
aan alles. Maar ik ben wel bang dat het mij nooit meer gaat lukken. Hij is nu ook met die vriendin
natuurlijk.. en hij geeft wel om haar omdat hij haar al zooooo lang kent. Maar hij doet nu nog heel
erg wat zijn ouders willen, toch zie ik dat hij het niet gelukkig is. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan
moet, iemand advies?? Ik vind het moeilijk en praat er graag even over, gewoon ook omdat het oplucht en ik hier objectief advies kan krijgen :)
Ik denk dat je hem moet laten gaan. Teveel gedoe. Hij gaat vast doen wat zijn ouders willen.
Je weet zelf wel dat dit kansloos is en had hij hetzelfde gevoeld als jij was hij niet terug bij die vriendin.
Hij heeft voor haar gekozen, ook toen het uit was en jullie met elkaar omgingen, heeft hij wederom voor haar gekozen. Wat snap je daar niet aan.
Duidelijk genoeg toch lijkt mij?
Hij zegt zelf wat hij gaat doen. Dat is het fijne van mannen.

Jij moet gewoon door gaan met je leven en een andere partner gaan zoeken.
Duidelijk. Verder gaan met je leven, een topteam met een ander formeren. Zonde van je tijd dit.
Een echte vriend die het beste met je voorheeft speelt niet met je.
Verbreek het contact, op deze manier komen jullie nooit los van elkaar.
Hij kiest niet voor jou, dat doet zeer, ga door met je leven.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle contact verbreken en afkicken van hem. Met hem heb jij geen toekomst en je kunt nooit open staan voor een toekomst met een ander zolang hij nog in jouw systeem zit. Over een jaar of 10 zou je wel weer eens contact kunnen opnemen onder voorwaarde dat jullie dan beide gelukkig zijn met jullie partners.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
zijn de platonische vriendschappen te saai ofzo?
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven