Wij roepen wederom een eind weg!
dinsdag 27 februari 2018 om 19:30
Gelukkig.
Hoe was jullie dag?
Mijn hoofd voelt al een stuk beter vandaag. Ik heb niet veel gedaan, maar mijn huis is wel weer aardig aan kant. De poezen moeten morgenochtend naar de dierenarts. Ze hebben ineens allemaal last van ontstoken ogen (behalve de oudste).
Verder heb ik niks te melden eigenlijk. Lekker een relaxt avondje op de bank.

Mijn hoofd voelt al een stuk beter vandaag. Ik heb niet veel gedaan, maar mijn huis is wel weer aardig aan kant. De poezen moeten morgenochtend naar de dierenarts. Ze hebben ineens allemaal last van ontstoken ogen (behalve de oudste).

dinsdag 27 februari 2018 om 20:45
Lekker hey, dat sporten. Ik moet zeggen dat ik ging omdat het moest maar ik ga het steeds leuker vinden. Vooral door de yoga merk ik hoe lenig ik aan het worden ben. Vrijdags doe ik alleen wat apparaten.herfstappeltaart schreef: ↑27-02-2018 15:02Hoezo?
Heerlijk gesport vanmorgen. Verzet de geest en is ook nog goed voor mijn spieren. En..het verdrijft de kou uit mijn lijf.
Fijne dag allemaal!

woensdag 28 februari 2018 om 07:15
Ja ik ga samen met een vriendin en wij stimuleren elkaar om te gaan. Ik heb ook vaak geen zin maar omdat ik weet dat er op me gerekend wordt ga ik toch en achteraf ben ik altijd weer blij dat ik geweest ben.

donderdag 1 maart 2018 om 18:33
Zo wat een harde wind was dat naar mijn werk toe, ik had 'm pal tegen en moest mijn best doen om 9 km/u te rijden! Morgen heb ik geen afspraken op mijn werk, ik heb mijn laptop mee naar huis genomen, dan hoef ik niet meer die kant op. Maar nog wel naar fitness, maar dat is een andere kant op en niet over een hoge, windvangende brug.

donderdag 1 maart 2018 om 18:56
Lekker taco's Drackie. Was je naar Pia Douwes geweest dat je zo genoten hebt? Ik heb twee sandwiches met visssticks op.
Aviv, fijn dat je thuis kunt werken morgen. Ik ga morgen ook naar de fitness maar wel met de auto want het is te ver om te fietsen. En te koud ook nu, dat trekken mijn longen niet.
Aviv, fijn dat je thuis kunt werken morgen. Ik ga morgen ook naar de fitness maar wel met de auto want het is te ver om te fietsen. En te koud ook nu, dat trekken mijn longen niet.

donderdag 1 maart 2018 om 20:21
Ik had zondag dus erwtensoep gemaakt, maar omdat dochter niet mee-at bleef er een portie over. Omdat ik dochter de volgende dag nog zou zien, heb ik haar gevraagd of ik het voor haar mee moest nemen en dat vond ze wel lekker, dus in een bakje gedaan en aan haar gegeven. Maar bij het afkoelen was het kennelijk gestold en dikker geworden, want 's avonds kreeg ik een appje van dochter met een foto waar de lepel rechtop in de soep staat met het bijschrift: mam, ik weet dat je van stevige soep houdt, maar deze soep kan ik in plakjes snijden!
Gelukkig smaakte de soep verdund wel.
Gelukkig smaakte de soep verdund wel.

vrijdag 2 maart 2018 om 13:46
Ohh wat ben ik blij dat ik de komende dagen de deur niet meer uit hoef. Ben nu een half uur thuis en mijn vingers tintelen nog, ondanks dat ik de cv aan had laten staan.
Mooi mijn rondje gedaan, sportschool, visboer, de boodschappen en de toko. Daarna nog even naar dochter en de kleine en nu ga ik denk ik even een dutje doen, lekker warm onder de dekens naar de radio luisteren.
Kijken jullie uit want ik hoorde net dat het ook nog eens gaat ijzelen op sommige plekken.
Mooi mijn rondje gedaan, sportschool, visboer, de boodschappen en de toko. Daarna nog even naar dochter en de kleine en nu ga ik denk ik even een dutje doen, lekker warm onder de dekens naar de radio luisteren.
Kijken jullie uit want ik hoorde net dat het ook nog eens gaat ijzelen op sommige plekken.

vrijdag 2 maart 2018 om 19:32

vrijdag 2 maart 2018 om 19:39
Lekker Drackie en leuk dat je eters krijgt. Altijd gezellig. Ohh ik ben zo vreselijk moe, echt een uitputtende moeheid al een uur of 2 terwijl ik toch vanmiddag een dutje heb gedaan.
Het kan komen omdat ik iets verkeerds gegeten heb maar ik heb niets bijzonders op, ik heb zelfs te weinig gegeten. Vitamines denk ik dat dat wel goed zit. Ik heb er de laatste weken wel vaker last van. Misschien dat mijn hoofd toch meer wil dan mijn lichaam met dit weer aankan. Pffffff, nog maar even hangen want anders lig ik vannacht weer wakker.
Het kan komen omdat ik iets verkeerds gegeten heb maar ik heb niets bijzonders op, ik heb zelfs te weinig gegeten. Vitamines denk ik dat dat wel goed zit. Ik heb er de laatste weken wel vaker last van. Misschien dat mijn hoofd toch meer wil dan mijn lichaam met dit weer aankan. Pffffff, nog maar even hangen want anders lig ik vannacht weer wakker.
vrijdag 2 maart 2018 om 23:28
Komt het niet juist omdat je te weinig gegeten hebt Prada? Als ik moe ben, helpt het soms om wat te eten in elk geval.
Ik heb uitslag in mijn nek en het JEUKT. Waarschijnlijk van een kettinkje, ik vrees dat er nikkel in zit en daar reageer ik niet zo goed op. Ik ga zo maar eens kijken of ik die zalf tegen eczeem nog heb.
En daarna ga ik lekker slapen. Welterusten!
Ik heb uitslag in mijn nek en het JEUKT. Waarschijnlijk van een kettinkje, ik vrees dat er nikkel in zit en daar reageer ik niet zo goed op. Ik ga zo maar eens kijken of ik die zalf tegen eczeem nog heb.
En daarna ga ik lekker slapen. Welterusten!