Wij roepen wederom een eind weg!

vrijdag 23 februari 2018 om 17:04
Oooh muizen! In mn studentenhuis hadden we er 1 (hoop dat het er stiekem niet meer waren). Nu wonen we sinds kort in een jaren 30 huis en soms als ik loop hoor ik een piep, ben als de dood dat die beestjes hier ook zitten in de kruipruimte!
Sinds vandaag verveel ik me officieel! Mijn moeder was bij mn zus 41,3, dus hoop stiekem dat ik daar niet overheen ga, Verder heb ik een hele makkelijke zwangerschap zonder (al te veel) kwaaltjes, dat scheelt een hoop! Ik wil vooral graag thuis bevallen, maar die kans wordt elke dag een beetje kleiner, dat vind ik wel jammer. Maar inderdaad vanaf week 37 zit je al een beetje in de wachtmodus, en dat is vrij irritant! 39 weken is dan perfect!
Sinds vandaag verveel ik me officieel! Mijn moeder was bij mn zus 41,3, dus hoop stiekem dat ik daar niet overheen ga, Verder heb ik een hele makkelijke zwangerschap zonder (al te veel) kwaaltjes, dat scheelt een hoop! Ik wil vooral graag thuis bevallen, maar die kans wordt elke dag een beetje kleiner, dat vind ik wel jammer. Maar inderdaad vanaf week 37 zit je al een beetje in de wachtmodus, en dat is vrij irritant! 39 weken is dan perfect!
vrijdag 23 februari 2018 om 17:53
Toen ik een jaar of 3 was hadden we een muis in de kelder. Maman's voorraadkelder. En die vrat elke cake en vlaai die ze bakte aan. Gif hielp niet, vallen ook niet. Maman bakte daarom een cake met gif. Al het gebak en brood was aangevreten alleen die cake niet. Ik schijn geroepen te hebben dat die muis vast naar de Marseteit (universiteit) geweest was want hij was heeeel slim!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 23 februari 2018 om 19:21
Haha dat had ik gisteren met de postcodeloterijflauwekul.
wordt de laatste tijd ook weer vaak gebeld door anonieme of onbekende nummers:(

zaterdag 24 februari 2018 om 10:36

zaterdag 24 februari 2018 om 11:33

zaterdag 24 februari 2018 om 12:28

zaterdag 24 februari 2018 om 14:24
16km. Eerst door de stad en dan een hele lange open weg. Bleh! Man roept dat ik een taxi moet nemen maar dat vind ik overdreven. Morgen maar even aan de buurmannen vragen of ik 1 van hun auto's kan lenen.

zaterdag 24 februari 2018 om 19:05
Ik heb een hele bakplaat havermoutkoekjes gebakken gisteren. Hmm lekker.
@ Prada: ik kom regelmatig even buurten hoor, lees ook vaak snel even mee maar de laatste paar maanden zijn er in mijn gezin wat moeilijke dingen gebeurd dus had ik nieg veel behoefte tot reageren of geklets.
Hoop dat ik af en toe ook mee mag blijven doen, ook al is het weinig..
@ Prada: ik kom regelmatig even buurten hoor, lees ook vaak snel even mee maar de laatste paar maanden zijn er in mijn gezin wat moeilijke dingen gebeurd dus had ik nieg veel behoefte tot reageren of geklets.
Hoop dat ik af en toe ook mee mag blijven doen, ook al is het weinig..

zaterdag 24 februari 2018 om 20:46
Zo, de nieuwe verlichting hangt in het caviahok. Ik had eerst online ledstrips besteld, maar die waren veel te fel, alleen geschikt voor indirect licht. En rare kabels erbij. Nu heb ik van de Kruidvat ledstrips gekocht en dat was precies wat ik zocht. Om de kabel heb ik een knabbelbestendig hoesje gefabriceerd.
Mijn dochter heeft haar oog laten vallen op de felle ledstrips die ze goed in haar keuken kan gebruiken door onder haar keukenkastje te plakken, dus hoef ik niets terug te sturen.
Mijn dochter heeft haar oog laten vallen op de felle ledstrips die ze goed in haar keuken kan gebruiken door onder haar keukenkastje te plakken, dus hoef ik niets terug te sturen.