Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Alle reacties Link kopieren
oooh puzzelen! Wat een goed idee. Ik ben vandaag 41 weken zwanger en weet niet meer wat ik moet doen! Maar er ligt er nog een in de puzzelmat, een van Barcelona in van Haasteren stijl, die ga ik NU pakken :D!
Muizenbestrijding is langsgeweest. Als je 1 muis ziet, zijn het er altijd meer, maar ik bleek dus een heel muizendorp onder mijn keuken te herbergen. Er is weer nieuw gif neergezet. Vind het ergens best zielig voor de muizen, maar hygienisch is anders.
Suikerwafel, ben je het al zat om zwanger te zijn? BIj mijn dochter dacht ik na de veertigste week echt, en nu dien je geboren te worden, de tijd is om! Mijn zoon diende zich in week 39 aan en dat was heel wat beter te behappen vond ik.
Cateautje schreef:
23-02-2018 15:13
Oh, dat is nou ook wat, ik wilde net melden dat ik last heb van een zeer luidruchtige winderigheid, zoiets waar de buren schande van spreken.
Daar zit je lekker mee meid. :proud:
:whip:
Oooh muizen! In mn studentenhuis hadden we er 1 (hoop dat het er stiekem niet meer waren). Nu wonen we sinds kort in een jaren 30 huis en soms als ik loop hoor ik een piep, ben als de dood dat die beestjes hier ook zitten in de kruipruimte!

Sinds vandaag verveel ik me officieel! Mijn moeder was bij mn zus 41,3, dus hoop stiekem dat ik daar niet overheen ga, Verder heb ik een hele makkelijke zwangerschap zonder (al te veel) kwaaltjes, dat scheelt een hoop! Ik wil vooral graag thuis bevallen, maar die kans wordt elke dag een beetje kleiner, dat vind ik wel jammer. Maar inderdaad vanaf week 37 zit je al een beetje in de wachtmodus, en dat is vrij irritant! 39 weken is dan perfect!
dubbel
prada schreef:
23-02-2018 17:04
:hihi:
Toen ik een jaar of 3 was hadden we een muis in de kelder. Maman's voorraadkelder. En die vrat elke cake en vlaai die ze bakte aan. Gif hielp niet, vallen ook niet. Maman bakte daarom een cake met gif. Al het gebak en brood was aangevreten alleen die cake niet. Ik schijn geroepen te hebben dat die muis vast naar de Marseteit (universiteit) geweest was want hij was heeeel slim!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
prada schreef:
23-02-2018 17:04
:rofl:
Cateautje schreef:
23-02-2018 17:56
:rofl:
Dat watje met olie heeft goed geholpen, mijn oor blijft nu open. Nu maar wachten op het volgende euvel :rofl:
Oh Suikerwafel, heel veel sterkte met de laatste loodjes. Ik had erover heen gelezen.
Tssk, lig ik een lekker dutje te doen op de bank, gaat de telefoon, is het zo'n muts van het algemeen dagblad.
Word ik niet vrolijk van.
Cateautje schreef:
23-02-2018 19:18
Tssk, lig ik een lekker dutje te doen op de bank, gaat de telefoon, is het zo'n muts van het algemeen dagblad.
Word ik niet vrolijk van.
Haha dat had ik gisteren met de postcodeloterijflauwekul.
wordt de laatste tijd ook weer vaak gebeld door anonieme of onbekende nummers:(
Goedemorgen lieve Roepers

Allemaal plannen voor het weekend? Ik duik zometeen de keuken in om Chili con Carne te maken en daar vul ik dan wraps mee. Is mijn eten voor vanavond ook al lekker klaar. Beetje creme fraiche, beetje kaas hmmm
Ohhh dat klinkt lekker!

Ik sleep mezelf straks naar de sportschool, heb nog helemaal geen zin, maar heb altijd wel een voldaan gevoel als ik dan geweest ben.
En ik wil ons rommelkamertje helemaal opruimen, zodat ik daar ook kan gaan sauzen en gezellig maken.
Ik ga straks weer even de stad in, dik aangekleed!
Mag ik weer even meeroepen hoe fantastisch ik me voel? :-) Morgen mag ik mijn puppy eindelijk ophalen en ik kijk er zo naar uit. Mijn vorige hond is een half jaar geleden overleden heel plotseling.. Heerlijk dat ik straks weer dat geluid van tikkende pootjes op de vloer kan horen. :heart:
Wij gaan zo naar een (privé)-sauna en jacuzzi (van mijn zus/zwager).
Rest lekker rustig aan, misschien morgen naar het strand!

Fijn weekend!
Ohhhh leuk een puppy! Welk ras??
Zo verdrietig als huisdieren overlijden!

Ik ga toch niet naar de sportschool heb ik besloten, veel te koud om naar buiten te gaan :D
:thunder: Stap ik in de auto om naar Maman te gaan: lekke band. ANWB meneer kan het niet fixen, band blijkt nergens in voorraad en moet besteld worden. Dat kan maandag. Dan is hij er dinsdag, uiterlijk woensdag. Dus ik kan niet naar Maman en ik moet door deze kou op de fiets naar het werk. :cry:
Brownietaart, wel leuke puppiepost posten hier! Wat nu zijn we nieuwsgierig hier.

Oudblond, ik hoop dat je niet te ver hoeft te fietsen, of anders een beetje I de luwte, want het is tranentrekkend weer op de fiets en het wordt alleen maar kouder!
aviv_13 schreef:
24-02-2018 14:08
Brownietaart, wel leuke puppiepost posten hier! Wat nu zijn we nieuwsgierig hier.

Oudblond, ik hoop dat je niet te ver hoeft te fietsen, of anders een beetje I de luwte, want het is tranentrekkend weer op de fiets en het wordt alleen maar kouder!
16km. Eerst door de stad en dan een hele lange open weg. Bleh! Man roept dat ik een taxi moet nemen maar dat vind ik overdreven. Morgen maar even aan de buurmannen vragen of ik 1 van hun auto's kan lenen.
Ik heb een hele bakplaat havermoutkoekjes gebakken gisteren. Hmm lekker.

@ Prada: ik kom regelmatig even buurten hoor, lees ook vaak snel even mee maar de laatste paar maanden zijn er in mijn gezin wat moeilijke dingen gebeurd dus had ik nieg veel behoefte tot reageren of geklets.
Hoop dat ik af en toe ook mee mag blijven doen, ook al is het weinig..
Zo, de nieuwe verlichting hangt in het caviahok. Ik had eerst online ledstrips besteld, maar die waren veel te fel, alleen geschikt voor indirect licht. En rare kabels erbij. Nu heb ik van de Kruidvat ledstrips gekocht en dat was precies wat ik zocht. Om de kabel heb ik een knabbelbestendig hoesje gefabriceerd.

Mijn dochter heeft haar oog laten vallen op de felle ledstrips die ze goed in haar keuken kan gebruiken door onder haar keukenkastje te plakken, dus hoef ik niets terug te sturen.
Herfstappeltaart, het was toch eigenlijk een topic waarbij je even wat roept en weer weg bent? Dan ben je dus goed bezig. Dat wij hier nou zulke kletsmajoren zijn hier... ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven