Wij roepen wederom een eind weg!

zaterdag 3 maart 2018 om 09:59
Zou goed kunnen Drackie. Maar het kan ook komen door dat ieniemini plakje cake dat ik gegeten had bij dochter. Daarna totaal geen honger meer maar wel heel moe. Symptoom van een dumping. Ben om 21.00 uur naar bed gegaan, het ging echt niet meer.
Aviv, veel plezier op de beurs.
Hier ook wit Nlies Het is voorjaarsvakantie maar het is veel kouder dan in de kerstvakantie
Aviv, veel plezier op de beurs.
Hier ook wit Nlies Het is voorjaarsvakantie maar het is veel kouder dan in de kerstvakantie

zaterdag 3 maart 2018 om 11:57
Dankje Aviv. Ik ben vanmorgen opgestaan en een was in de machine gedaan. Koffie gedronken en toen maar weer terug. Geen doen.
Nu mijn vitamines ingenomen (ik moet extra bijnemen ivm de operatie) en wat fruit en yoghurt gegeten. De ramen even tegen elkaar opengezet en nu maar hopen dat het de rest van de dag goed blijft gaan.
Ik ben er gewoon bang van geworden, wat een extreme moeheid was dat zeg. Niet te doen. Ik heb het wel een keer eerder gehad maar dat was niet zo erg als deze keer. Vooral omdat ik nog wat dingetjes wilde doen baalde ik ontzettend.
Nu mijn vitamines ingenomen (ik moet extra bijnemen ivm de operatie) en wat fruit en yoghurt gegeten. De ramen even tegen elkaar opengezet en nu maar hopen dat het de rest van de dag goed blijft gaan.
Ik ben er gewoon bang van geworden, wat een extreme moeheid was dat zeg. Niet te doen. Ik heb het wel een keer eerder gehad maar dat was niet zo erg als deze keer. Vooral omdat ik nog wat dingetjes wilde doen baalde ik ontzettend.
zaterdag 3 maart 2018 om 12:18
Hier gelukkig geen sneeuw.
Ik moet vanmiddag nodig mijn huis poetsen, zodat het op orde is als ons bezoek komt. Echt zin heb ik niet, maar toch lekker als het weer gedaan is. En man is thuis, dus ik hoef het niet alleen te doen. Met vriendin ga ik vanmiddag rolo brownies bakken, lekker! En meestal doen we nog een bordspelletje. Vind ik ook zo leuk, want man houdt daar niet van. En man gaat ondertussen met vriend (vriend en vriendin zijn een getrouwd stel) gamen. Wordt vast een gezellige dag! Maar eerst poetsen... hmpf.
Ik moet vanmiddag nodig mijn huis poetsen, zodat het op orde is als ons bezoek komt. Echt zin heb ik niet, maar toch lekker als het weer gedaan is. En man is thuis, dus ik hoef het niet alleen te doen. Met vriendin ga ik vanmiddag rolo brownies bakken, lekker! En meestal doen we nog een bordspelletje. Vind ik ook zo leuk, want man houdt daar niet van. En man gaat ondertussen met vriend (vriend en vriendin zijn een getrouwd stel) gamen. Wordt vast een gezellige dag! Maar eerst poetsen... hmpf.

zaterdag 3 maart 2018 om 13:00
Ik heb gisteren de huiskamer schoongemaakt. Daar stond namelijk de kerstboom-met-kluit nog te groeien. Hij liep helemaal uit en vond 'm zielig om de kou en harde wind naar buiten te zetten. Maar gisteren bleek de boom onder de beestjes te zitten die uitvlogen en die lagen met z'n allen in het raamkozijn dood te gaan. Toch maar naar buiten gedaan en vanmorgen lag er heel schilderachtig sneeuw op.

zaterdag 3 maart 2018 om 20:50
Avond maisjes. Iedereen een goede dag gehad? Ik ben 4x terug naar bed geweest. Het ging wel beter dan gisteren. Ik was die exteme moeheid net een stapje voor.
Ik denk dat er misschien een griep zit die niet doorkomt omdat ik de griepspuit heb gehad, weet niet of dat kan eigenlijk. Mijn oren ploppen ook nog steeds dicht.
Maar wat ben ik blij dat ik die allesomvattende moeheid niet meer had.
Iets meer gegeten maar totaal geen eetlust. Straks wat walnoten, wat zwarte olijven en minipaprika met kaas als avondsnack.Zomaar een klein schaaltje maar dan heb ik toch weer wat binnen.
Ik denk dat er misschien een griep zit die niet doorkomt omdat ik de griepspuit heb gehad, weet niet of dat kan eigenlijk. Mijn oren ploppen ook nog steeds dicht.
Maar wat ben ik blij dat ik die allesomvattende moeheid niet meer had.
Iets meer gegeten maar totaal geen eetlust. Straks wat walnoten, wat zwarte olijven en minipaprika met kaas als avondsnack.Zomaar een klein schaaltje maar dan heb ik toch weer wat binnen.
zaterdag 3 maart 2018 om 21:51
Vervelend Prada, die vermoeidheid.
Goede dag gehad, maar ik heb het zo afschuwelijk koud! Ik heb het gevoel dat ik nooit meer warm ga worden. Was wel gezellig met vriendin, en wat was mijn stoofvlees lekker zeg! Gelukkig nog genoeg over dat de vriezer in gaat.
Morgen schrijfcursus. Wel zin in, maar geen zin om de deur uit te gaan met deze kou. Gelukkig wordt het morgen wat minder koud.
Goede dag gehad, maar ik heb het zo afschuwelijk koud! Ik heb het gevoel dat ik nooit meer warm ga worden. Was wel gezellig met vriendin, en wat was mijn stoofvlees lekker zeg! Gelukkig nog genoeg over dat de vriezer in gaat.
Morgen schrijfcursus. Wel zin in, maar geen zin om de deur uit te gaan met deze kou. Gelukkig wordt het morgen wat minder koud.

zondag 4 maart 2018 om 16:29
Dat dacht ik ook, 9 km, wat ver! Maar omdat het lekker weer was vandaag zij in man en ik een eindje gaan wandelen. Omdat het zo heerlijk was, maar een extra ommetje gemaakt en toen we weer thuis waren, stond de teller op 8.5. Met boodschappen te voet erbij kom ik ook op 9. Maar dat doe ik echt niet elke dag.

zondag 4 maart 2018 om 17:07
Goed van je hooraviv_13 schreef: ↑04-03-2018 16:29Dat dacht ik ook, 9 km, wat ver! Maar omdat het lekker weer was vandaag zij in man en ik een eindje gaan wandelen. Omdat het zo heerlijk was, maar een extra ommetje gemaakt en toen we weer thuis waren, stond de teller op 8.5. Met boodschappen te voet erbij kom ik ook op 9. Maar dat doe ik echt niet elke dag.