Friendzone?

03-03-2018 21:07 9 berichten
Haay,

Sinds een paar maanden heb ik (meisje) contact met een meisje. We begonnen wat te appen en snappen zeg maar. Na een paar weken gingen we afspreken en dat was zeker voor herhaling vatbaar. Ze had zelfs toegegeven dat ze gevoelens voor mij had, alleen was ik er toen nog niet klaar voor. Later kreeg ik toch gevoelens voor haar, en hebben we ook gezoend. Maar sinds dat gebeurt is voelt het alsof ze mij buiten sluit. Ze doet best bot en zegt opeens dat ze niet toe aan een relatie is enzo, maar ondertussen appt ze wel weer met haar ex. (Ben normaal geen jaloers type) Het aparte is ook dat ze gister tegen een vriendin van haar had gezegd dat ze mij wel leuk vond, maar ze het uit het niet. Dus het is gewoon heel naar dat ik mij zo heb bloot gegeven en opeens voelt het alsof ze me laat vallen, want het was best een grote stap voor mij.Nou zegt een vriendin van mij dat ik niet meer moet reageren op haar omdat ze elke keer loopt te kloten met m'n gevoelens. Ik begin nu ook te twijfelen of ik voor me zelf moet gaan of toch door moet blijven gaan.

Iemand tips?...
Alle reacties Link kopieren
Iemand tips?...
Yes, next.
Voor jezelf gaan. Niet toe zijn aan een relatie betekent ongeveer "ik wil met jou geen relatie".
Graag of graag, dus laten gaan.
Je kan er niks aan doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je wilt toch geen relatie met iemand die zegt niet toe te zijn aan een relatie ?

Ook wil je je niet hoeven ergeren of jaloers /angstig voelendoordat zij met haar ex contact heeft, toch ?

Ze neemt jou en jouw gevoelens niet serieus.

Laat gaan.
Hm ik krijg het gevoel dat ze je test..toen zij aangaf gevoelens voor jou te hebben was jij nog niet klaar voor een relatie. En nu is het andersom..

Misschien kom je te dichtbij, misschien weet ze niet wat ze wilt..of misschien is ze afgeknapt na het zoenen.

In ieder geval is dit allemaal speculatie en daar heb je niks aan. Ik snap dat het naar voor je voelt maar ik zou wat afstand gaan nemen en haar los laten. Het is inderdaad graag of helemaal niet.
Maar wat heeft dit met de 'friendzone' te maken?

Ze wil geen relatie met je, zie ook niet dat ze alleen vrienden wil zijn en doet bot.

Die vriendin van je heeft gelijk: geen aandacht meer aanbesteden en verder kijken.
Jullie hebben gedate en jullie zijn het niet voor elkaar. Gewoon verder gaan met je leven dus, want de uitslag van dit experiment is bekend. Dit heeft niks met friendzone te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven