Ex flirt met me
maandag 5 maart 2018 om 13:20
Ik heb een poosje met een jongen gehad en dat is nu mijn ex. Hij weet dat ik het er moeilijk mee heb
Hij heeft nu een nieuwe vriendin, maar naar mijn mening flirt hij nog steeds met me.
We hebben al meerdere malen contact proberen te maken, in het begin gaat dat goed, maar na verloop van tijd loopt dit uit in ruzie.
Ik ben nogal jaloers aangelegd en kan het niet hebben dat hij een nieuwe vriendin heeft, ook al meerdere malen jaloerse opmerkingen gemaakt, maar toch zoekt hij me steeds weer op. De ene dag schelden we elkaar verrot en de volgende dag doen we alsof er niks gebeurt is bij wijze van spreken
Als hij echt verliefd op die ander is en gek wordt van mijn jaloerse gedrag kan hij mij ook blokkeren,dit doet hij maar een poosje en vervolgens komt hij weer vrolijk terug.
Ook als we elkaar tegen komen blijft het niet bij alleen hoi, maar heeft hij het over de tijd dat we nog iets hadden. Als hij me niet ziet, maar wel in de buurt is belt hij gewoon aan. M'n verstand weet dat ik hier niet op in moet gaan, maar ik doe het wel. En vervolgens voel ik me weer rot.
Vandaag moest hij op de plek zijn waar ik werk en toen ik naar huis ging bleek hij op me te staan wachten. Iemand met gezond verstand gaat er niet op in en fietst hard weg, ik niet. Ik woon vlakbij mijn werk, dus hij liep mee.
Thuis aangekomen vroeg hij of ik hem nog leuk vond en toen ik bleef ontkennen kreeg ik een speelse ''aai over de bol'' en zei hij dingen als ''je zou het vast niet erg vinden als het uitging''
Vinden jullie dit flirten of verbeeld ik het me?
Hij heeft nu een nieuwe vriendin, maar naar mijn mening flirt hij nog steeds met me.
We hebben al meerdere malen contact proberen te maken, in het begin gaat dat goed, maar na verloop van tijd loopt dit uit in ruzie.
Ik ben nogal jaloers aangelegd en kan het niet hebben dat hij een nieuwe vriendin heeft, ook al meerdere malen jaloerse opmerkingen gemaakt, maar toch zoekt hij me steeds weer op. De ene dag schelden we elkaar verrot en de volgende dag doen we alsof er niks gebeurt is bij wijze van spreken
Als hij echt verliefd op die ander is en gek wordt van mijn jaloerse gedrag kan hij mij ook blokkeren,dit doet hij maar een poosje en vervolgens komt hij weer vrolijk terug.
Ook als we elkaar tegen komen blijft het niet bij alleen hoi, maar heeft hij het over de tijd dat we nog iets hadden. Als hij me niet ziet, maar wel in de buurt is belt hij gewoon aan. M'n verstand weet dat ik hier niet op in moet gaan, maar ik doe het wel. En vervolgens voel ik me weer rot.
Vandaag moest hij op de plek zijn waar ik werk en toen ik naar huis ging bleek hij op me te staan wachten. Iemand met gezond verstand gaat er niet op in en fietst hard weg, ik niet. Ik woon vlakbij mijn werk, dus hij liep mee.
Thuis aangekomen vroeg hij of ik hem nog leuk vond en toen ik bleef ontkennen kreeg ik een speelse ''aai over de bol'' en zei hij dingen als ''je zou het vast niet erg vinden als het uitging''
Vinden jullie dit flirten of verbeeld ik het me?
maandag 5 maart 2018 om 13:36
Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan he
Misschien heeft het 1 wel met het andere te maken. Als je met iets zit of je eenmaal geïrriteerd bent ga je je sneller aan andere dingen ook irriteren
maandag 5 maart 2018 om 13:45
Geen tijd en energie meer aan verspillen.
Het is uit, en niet zonder reden : jullie weten elkaar gek te maken.
Dus zeg je de eerst volgende keer dat hij jou opzoekt dat je er niet van gediend bent en wenst hem verder nog een leuk leven, zonder jou. En o ja: laat me met rust zou ik er ook even bij zeggen.
Als hij je dan nog opzoekt is dat overduidelijk stalken.
Het is uit, en niet zonder reden : jullie weten elkaar gek te maken.
Dus zeg je de eerst volgende keer dat hij jou opzoekt dat je er niet van gediend bent en wenst hem verder nog een leuk leven, zonder jou. En o ja: laat me met rust zou ik er ook even bij zeggen.
Als hij je dan nog opzoekt is dat overduidelijk stalken.
maandag 5 maart 2018 om 13:50
je kunt geirriteerd raken, dat kan gebeuren... maar jij maakt er daarna een punt van (opent er topics over)
jij bent een dramaqueen. Geeft niet hoor, maar besef het je wel
Dan snap je ook waarom mensen op jou reageren, zoals ze op je reageren
maandag 5 maart 2018 om 14:21
Hij is stapelgek op jou. Hij gebruikt die ander om over jou heen te komen, maar hij kan jou niet missen. Hij heeft nog liever ruzie met je dan dat hij je niet ziet. Je bent nog steeds zijn droomvrouw, zijn grootste en liefste liefde.
Sometimes reality is too complex for oral communication. But legend embodies it in a form which enables it to spread.
maandag 5 maart 2018 om 14:37
Nee hoor. Hij is gewoon stapelgek .wanderlily schreef: ↑05-03-2018 14:21Hij is stapelgek op jou. Hij gebruikt die ander om over jou heen te komen, maar hij kan jou niet missen. Hij heeft nog liever ruzie met je dan dat hij je niet ziet. Je bent nog steeds zijn droomvrouw, zijn grootste en liefste liefde.
Contact maken om er vervolgens knallende ruzie mee te maken?
Dat is geen flirten , ook niet zijn zogenaamde grootste en liefste droomvrouw terugwinnen.
Dat is gewoon stapelgek .
maandag 5 maart 2018 om 14:43
Hij neemt alleen maar contact met haar om omdat hij ruzie met haar wil maken ????? Whaoah dat is gek !
Sometimes reality is too complex for oral communication. But legend embodies it in a form which enables it to spread.
maandag 5 maart 2018 om 15:02
Ja, stapelgekwanderlily schreef: ↑05-03-2018 14:43Hij neemt alleen maar contact met haar om omdat hij ruzie met haar wil maken ????? Whaoah dat is gek !
maandag 5 maart 2018 om 15:15
als je toch dingen gaat kweken, ga meteen ook voor een ruggengraat en eigenwaardeviva-amber schreef: ↑05-03-2018 14:08Ik snap dat het heel moeilijk is maar gezond verstand ontwikkelen is de enige optie. Je hebt er je hele leven wat aan.
Lorem Ipsum