Gezondheid alle pijlers

Tampons met lipbalsem

05-03-2018 22:40 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik vroeg me iets af... Bij mij lukt het nooit om een tampon goed in te doen want het glijdt gewoon niet goed genoeg. Dus deed ik een beetje lippenbalsem op de tampon zodat hij beter zou glijden. Het werkte eigenlijk echt gewoon perfect maar ik wou nog even na vragen aan jullie of dit ongezond of schadelijk is of dat het geen kwaad kan. (Ik weet het ik spoor niet helemaal dat k dit verzin maar ja. En trouwens ik heb niks aan gehaat hierover dus mensen die haat willen gooien doe dat f lekker ergens anders, dankjewel.) alvast bedankt. C:
Je merkt het vanzelf of je ergens last van krijgt.
Wat een gezellige eerste post.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als het gaat jeuken of branden weet je dat je het niet meer moet doen.
Het lijkt mij niet echt verstandig en wrs is een maatje kleiner zonder rommel in te brengen.
Waarom geen glijmiddel op waterbasis dan? Dat is bedoeld voor je vagina.
Als het gaat prikken dan zal het niet goed zijn.
Al eens gedacht aan een maat kleiner of een pot vaseline?
Lijkt het je een goed idee om morgen aambeienzalf als lippenstift te dragen?
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 06-03-2018 01:10
0.00% gewijzigd
Tijgerbalsem kan ook nog.
Breng je em wel op de juiste manier in?
Frizz schreef:
05-03-2018 22:53
Breng je em wel op de juiste manier in?
Oja, wel verticaal en niet horizontaal TO.
Ooit gehoord van tampons met inbrenghuls?

Dat is een dubbel kokertje van glad karton of kunststof. Die breng je in en daarna schuif je ze in elkaar. Huls haal je weg, tampon blijft achter op de goede plek.

Nog in de aanbieding ook nu.

https://www.kruidvat.nl/tampax-compak-p ... /p/3421398
Je moet er sambal op smeren.
"gehaat hierover"
"mensen die haat willen gooien"

???

Misschien moet je de betekenis en het gebruik van de woorden haat en haten eens opzoeken?

Als je bedoelt dat je geen kritiek wilt, dan moet je niet posten op een openbaar forum.

Dat gezegd hebbende, lippenbalsem inbrengen in je vagina is natuurlijk een heel slecht idee.

Een tampon is alleen bedoeld voor tijdens de menstruatie. Over het algemeen zal het bloed er dan ook voor zorgen dat de tampon makkelijker naar binnen glijdt. Als het zo droog (bloedverlies heel licht?) is dat ie er niet in gaat (ook een kleine maat niet) is het waarschijnlijk verstandiger geen tampon te gebruiken.
Iets van glijmiddel zou voor je vagina dan weer geen probleem zijn, maar daar is een tampon niet voor gemaakt, die moet het menstruatiebloed op kunnen nemen, dus dat zou ik ook niet aanraden.
Ik geef deze post +5 haatpunten.

Als het te droog is gebruik je te grote tampons voor je bloeding, of kun je beter een inlegkruisje gebruiken. Wanneer je een tampon moet forceren, en tot maatregelen moet komen van lippenbalsem, is de tampon meer absorberend dan je daadwerkelijk bloed. Je kunt door dit forceren een schimmelinfectie krijgen omdat je je balans in je vagina verstoord.
Oh ik herken het wel hoor. Helemaal met (te snel) wisselen van tampons.
Dan is het stroef en pijnlijk.
Een kwartiertje zonder tampon zou het oplossen (maar ook kans op doorlekken)

Inbrenghulzen lossen dat op.
SallySpectra schreef:
05-03-2018 23:02
Je moet er sambal op smeren.
Of tijgerbalsem, dat is kleurloos

beetje mosterd erbij :lightbulb:
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 05-03-2018 23:36
12.96% gewijzigd
Lipbalsem zou ik nooit doen. Dat is vragen om een verstoring van je pH waarde en/of schimmelinfectie.
Tampax met plastic inbrenghuls. Die zijn er speciaal voor ontworpen.
http://www.intermobiel.com/getfile.php/ ... /1327/file
Aan een aantal van de "dames": wat zijn jullie vreselijk onaardig. Om treurig van te worden.

On topic: pas op met wat je gebruikt, als het niet glad genoeg is overweeg dan water of een vaginaal glijmiddel.
himalaya schreef:
05-03-2018 22:43
Wat een gezellige eerste post.
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moiren’ schreef:
05-03-2018 22:52
Tijgerbalsem kan ook nog.
Met een beetje verse rode peper.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
DrA schreef:
05-03-2018 23:26
Aan een aantal van de "dames": wat zijn jullie vreselijk onaardig. Om treurig van te worden.
Dit ben ik met je eens! Foei Himalaya en Moiren! Vreselijk onaardig van jullie. Afbeelding

En echt wel aardig van dr A wat dit is wel zijn/haar tweede post.
DrA schreef:

On topic: pas op met wat je gebruikt, als het niet glad genoeg is overweeg dan water of een vaginaal glijmiddel.

Water :facepalm: geweldige tip. Zuigt gelijk die tampon vol.

Krijg je het
a) niet meer naar binnen en
b) waar water zit kan geen bloed meer geabsorbeerd worden.
DrA schreef:

Echt onaardige dames hier. Ik ben er al jaren treurig van.

On topic. Niet doen.
Er staat niet voor niks lipbalsem op.
Libelle adviseerde vroeger yoghurt. Echt waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven