Tampons met lipbalsem
maandag 5 maart 2018 om 22:40
Hey, ik vroeg me iets af... Bij mij lukt het nooit om een tampon goed in te doen want het glijdt gewoon niet goed genoeg. Dus deed ik een beetje lippenbalsem op de tampon zodat hij beter zou glijden. Het werkte eigenlijk echt gewoon perfect maar ik wou nog even na vragen aan jullie of dit ongezond of schadelijk is of dat het geen kwaad kan. (Ik weet het ik spoor niet helemaal dat k dit verzin maar ja. En trouwens ik heb niks aan gehaat hierover dus mensen die haat willen gooien doe dat f lekker ergens anders, dankjewel.) alvast bedankt. C:
maandag 5 maart 2018 om 23:47
Dat had ik ook wel eens als ik eigenlijk iets te vroeg wisselde omdat ik dan ergens heen moest waar ik tussendoor niet zou kunnen wisselen. Thuis in de badkamer makkelijk op te lossen door het van binnen vochtig te maken met water voor je de tampon in gaat brengen. Buitenshuis heb ik het nooit nodig gehad maar misschien met een klein beetje glijmiddel.
Kleiner maatje werkt ook als die afdoende is zit dat vaak ook gewoon fijner, bij vroeg wisselen helpt we kleiner maatje niet omdat je vervolgens door lekt bij die kleine maat.
Kleiner maatje werkt ook als die afdoende is zit dat vaak ook gewoon fijner, bij vroeg wisselen helpt we kleiner maatje niet omdat je vervolgens door lekt bij die kleine maat.
maandag 5 maart 2018 om 23:50
Of je doet niet de tampon in water maat maakt de vagina vochtig met een beetje water/glijmiddel en brengt dan pas de tampon in.
De tampon nat maken is inderdaad een slecht idee maar met water kan je het van binnen prima net even iets vochtiger maken.
maandag 5 maart 2018 om 23:57
Dat kan. Als er een kraan in de wc is.YellowLemonTree schreef: ↑05-03-2018 23:50Of je doet niet de tampon in water maat maakt de vagina vochtig met een beetje water/glijmiddel en brengt dan pas de tampon in.![]()
De tampon nat maken is inderdaad een slecht idee maar met water kan je het van binnen prima net even iets vochtiger maken.
Lekker je klauw onder het bloed. Neuh, mijn oplossing zou het niet zijn.
Dan nog liever lippenbalsem