Tampons met lipbalsem
maandag 5 maart 2018 om 22:40
Hey, ik vroeg me iets af... Bij mij lukt het nooit om een tampon goed in te doen want het glijdt gewoon niet goed genoeg. Dus deed ik een beetje lippenbalsem op de tampon zodat hij beter zou glijden. Het werkte eigenlijk echt gewoon perfect maar ik wou nog even na vragen aan jullie of dit ongezond of schadelijk is of dat het geen kwaad kan. (Ik weet het ik spoor niet helemaal dat k dit verzin maar ja. En trouwens ik heb niks aan gehaat hierover dus mensen die haat willen gooien doe dat f lekker ergens anders, dankjewel.) alvast bedankt. C:
maandag 5 maart 2018 om 22:56
Ooit gehoord van tampons met inbrenghuls?
Dat is een dubbel kokertje van glad karton of kunststof. Die breng je in en daarna schuif je ze in elkaar. Huls haal je weg, tampon blijft achter op de goede plek.
Nog in de aanbieding ook nu.
https://www.kruidvat.nl/tampax-compak-p ... /p/3421398
Dat is een dubbel kokertje van glad karton of kunststof. Die breng je in en daarna schuif je ze in elkaar. Huls haal je weg, tampon blijft achter op de goede plek.
Nog in de aanbieding ook nu.
https://www.kruidvat.nl/tampax-compak-p ... /p/3421398
maandag 5 maart 2018 om 23:02
"gehaat hierover"
"mensen die haat willen gooien"
???
Misschien moet je de betekenis en het gebruik van de woorden haat en haten eens opzoeken?
Als je bedoelt dat je geen kritiek wilt, dan moet je niet posten op een openbaar forum.
Dat gezegd hebbende, lippenbalsem inbrengen in je vagina is natuurlijk een heel slecht idee.
Een tampon is alleen bedoeld voor tijdens de menstruatie. Over het algemeen zal het bloed er dan ook voor zorgen dat de tampon makkelijker naar binnen glijdt. Als het zo droog (bloedverlies heel licht?) is dat ie er niet in gaat (ook een kleine maat niet) is het waarschijnlijk verstandiger geen tampon te gebruiken.
Iets van glijmiddel zou voor je vagina dan weer geen probleem zijn, maar daar is een tampon niet voor gemaakt, die moet het menstruatiebloed op kunnen nemen, dus dat zou ik ook niet aanraden.
"mensen die haat willen gooien"
???
Misschien moet je de betekenis en het gebruik van de woorden haat en haten eens opzoeken?
Als je bedoelt dat je geen kritiek wilt, dan moet je niet posten op een openbaar forum.
Dat gezegd hebbende, lippenbalsem inbrengen in je vagina is natuurlijk een heel slecht idee.
Een tampon is alleen bedoeld voor tijdens de menstruatie. Over het algemeen zal het bloed er dan ook voor zorgen dat de tampon makkelijker naar binnen glijdt. Als het zo droog (bloedverlies heel licht?) is dat ie er niet in gaat (ook een kleine maat niet) is het waarschijnlijk verstandiger geen tampon te gebruiken.
Iets van glijmiddel zou voor je vagina dan weer geen probleem zijn, maar daar is een tampon niet voor gemaakt, die moet het menstruatiebloed op kunnen nemen, dus dat zou ik ook niet aanraden.
maandag 5 maart 2018 om 23:10
Ik geef deze post +5 haatpunten.
Als het te droog is gebruik je te grote tampons voor je bloeding, of kun je beter een inlegkruisje gebruiken. Wanneer je een tampon moet forceren, en tot maatregelen moet komen van lippenbalsem, is de tampon meer absorberend dan je daadwerkelijk bloed. Je kunt door dit forceren een schimmelinfectie krijgen omdat je je balans in je vagina verstoord.
Als het te droog is gebruik je te grote tampons voor je bloeding, of kun je beter een inlegkruisje gebruiken. Wanneer je een tampon moet forceren, en tot maatregelen moet komen van lippenbalsem, is de tampon meer absorberend dan je daadwerkelijk bloed. Je kunt door dit forceren een schimmelinfectie krijgen omdat je je balans in je vagina verstoord.
maandag 5 maart 2018 om 23:16
Of tijgerbalsem, dat is kleurloos
beetje mosterd erbij
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 05-03-2018 23:36
12.96% gewijzigd
maandag 5 maart 2018 om 23:18
Tampax met plastic inbrenghuls. Die zijn er speciaal voor ontworpen.
http://www.intermobiel.com/getfile.php/ ... /1327/file
http://www.intermobiel.com/getfile.php/ ... /1327/file
maandag 5 maart 2018 om 23:27
maandag 5 maart 2018 om 23:28
Dit ben ik met je eens! Foei Himalaya en Moiren! Vreselijk onaardig van jullie.

En echt wel aardig van dr A wat dit is wel zijn/haar tweede post.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 5 maart 2018 om 23:34
Water
Krijg je het
a) niet meer naar binnen en
b) waar water zit kan geen bloed meer geabsorbeerd worden.
maandag 5 maart 2018 om 23:37
Echt onaardige dames hier. Ik ben er al jaren treurig van.
On topic. Niet doen.
Er staat niet voor niks lipbalsem op.