Gezondheid alle pijlers

Week overtijd

06-03-2018 15:41 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik had 9 dagen geleden ongesteld moeten worden, ben normaliter altijd regelmatig ongesteld. Ik doe morgen voor de zekerheid een testje maar ga er eigenlijk vanuit dat zwanger zijn niet kan. Altijd veilige seks gehad met een condoom en altijd gecontroleerd op scheurtjes ofzo.

Ik ben de laatste tijd wel veel afgevallen. Verder eigenlijk weinig tot geen stress gehad dus daarmee zou het niet te maken kunnen hebben. Weet iemand misschien waar het aan zou kunnen liggen? Ik heb wel al een aantal dagen het gevoel ongesteld te worden.
Waarom doe je die test vandaag niet? Je bent al anderhalve week overtijd hè..
M’n vriend wilt er graag bij zijn, die is werken en vanavond moet ik met m’n zusje weg. Vandaar
Alvast gefeliciteerd!
ik geef mn bek ook maar een douw
Kells_ schreef:
06-03-2018 15:57
M’n vriend wilt er graag bij zijn, die is werken en vanavond moet ik met m’n zusje weg. Vandaar
Dan valt er tot die tijd dus geen enkel zinnig woord over te zeggen.
Er testen, dan de rest.

Vind het apart dat je zo lang gewacht hebt, maar ieder z'n ding..
Hoe oud ben je? Zou het de overgang kunnen zijn?
Heb je ondergewicht?
Ik zou trouwens de test ook vandaag nog doen.
watdachtjehiervan schreef:
06-03-2018 16:07
Hoe oud ben je? Zou het de overgang kunnen zijn?
Heb je ondergewicht?
Ik zou trouwens de test ook vandaag nog doen.
Ik ben bijna 20, heb geen ondergewicht maar ben wel in 4 maanden 20 kilo afgevallen. Dus vroeg me af of het daarmee te maken heeft..
'afvallen en uitblijven menstruatie' Krijg ik toch al aardig wat hits op, op google.
Kells_ schreef:
06-03-2018 16:10
Ik ben bijna 20, heb geen ondergewicht maar ben wel in 4 maanden 20 kilo afgevallen. Dus vroeg me af of het daarmee te maken heeft..
Oftewel: je bent enorm hard aan het diëten? Zeer waarschijnlijk dat daardoor je cyclus ontregeld is.

Mocht je per ongeluk zoveel zijn afgevallen in zo'n korte tijd dan zou ik heel snel de huisarts bellen trouwens.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Afvallen kan zeker invloed hebben...
Ben je bewust zo veel afgevallen?
Het afvallen kwam door een ziekteperiode, dus ik was niet aan het diëten. Momenteel ben ik weer een beetje bij aan het komen trouwens😊
Afvallen heeft zeker invloed op je menstruatie. Die kan later komen dan normaal of zelfs helemaal uitblijven. Iets met hormonen en nog wat. Maar waarom doe je gewoon niet zo een goedkope test van de action die dingen kosten geen drol en ben je gelijk van die onzekerheid af?
Oh en trouwens heb hetzelfde mee gemaakt. 7 dagen overtijd. Veel testen en was niet zwanger en ineens flink ongesteld geworden dus kan ook gewoon zijn dat het nog moet komen.
Test ga ik morgen doen inderdaad, maar wel fijn om te horen dat er nog iemand is die zo heeft gezeten ahah. Dankjulliewel voor de reacties!
Dikke kans inderdaad dat het door het afvallen komt.
Madeliefjees schreef:
06-03-2018 16:05
Alvast gefeliciteerd!
Waarmee?
watdachtjehiervan schreef:
06-03-2018 18:28
Waarmee?
Met een eventuele zwangerschap.

Ik vind zulke reacties altijd zo vaag. :facepalm:

@TO, heb je ook geen krampen of van die ongesteldheids gevoel?
Ik heb wel kleine krampen gehad, maar niet de krampen die ik normaal heb als ik ongesteld ben. Heb wel dus steeds het gevoel ongesteld te zijn/ moeten worden maar tot heden nog niks doorgebroken
Kells_ schreef:
06-03-2018 21:17
Ik heb wel kleine krampen gehad, maar niet de krampen die ik normaal heb als ik ongesteld ben. Heb wel dus steeds het gevoel ongesteld te zijn/ moeten worden maar tot heden nog niks doorgebroken
Ik denk dat het echt nog wel komt. Ik had helemaal geen krampen en juist alle zwangerschaps symptomen! Moe, jeukende borsten, maagzuur, misselijk en toch werd ik ongesteld (ook geen miskraam vaak getest) dus je lichaam kan je echt goed voor de gek houden ;)
Testje gedaan, was negatief. Dus ik hoop idd dat het nog gewoon gaat komen al duurt het me nu wel erg lang😂
Kells_ schreef:
07-03-2018 09:34
Testje gedaan, was negatief. Dus ik hoop idd dat het nog gewoon gaat komen al duurt het me nu wel erg lang😂
Nou, dan kan je dat vast weg strepen ( pun intended)
Hahaha gelukkig wel ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven