Week overtijd
dinsdag 6 maart 2018 om 15:41
Hoi allemaal,
Ik had 9 dagen geleden ongesteld moeten worden, ben normaliter altijd regelmatig ongesteld. Ik doe morgen voor de zekerheid een testje maar ga er eigenlijk vanuit dat zwanger zijn niet kan. Altijd veilige seks gehad met een condoom en altijd gecontroleerd op scheurtjes ofzo.
Ik ben de laatste tijd wel veel afgevallen. Verder eigenlijk weinig tot geen stress gehad dus daarmee zou het niet te maken kunnen hebben. Weet iemand misschien waar het aan zou kunnen liggen? Ik heb wel al een aantal dagen het gevoel ongesteld te worden.
Ik had 9 dagen geleden ongesteld moeten worden, ben normaliter altijd regelmatig ongesteld. Ik doe morgen voor de zekerheid een testje maar ga er eigenlijk vanuit dat zwanger zijn niet kan. Altijd veilige seks gehad met een condoom en altijd gecontroleerd op scheurtjes ofzo.
Ik ben de laatste tijd wel veel afgevallen. Verder eigenlijk weinig tot geen stress gehad dus daarmee zou het niet te maken kunnen hebben. Weet iemand misschien waar het aan zou kunnen liggen? Ik heb wel al een aantal dagen het gevoel ongesteld te worden.
dinsdag 6 maart 2018 om 16:06
dinsdag 6 maart 2018 om 16:10
Ik ben bijna 20, heb geen ondergewicht maar ben wel in 4 maanden 20 kilo afgevallen. Dus vroeg me af of het daarmee te maken heeft..watdachtjehiervan schreef: ↑06-03-2018 16:07Hoe oud ben je? Zou het de overgang kunnen zijn?
Heb je ondergewicht?
Ik zou trouwens de test ook vandaag nog doen.
dinsdag 6 maart 2018 om 16:43
Oftewel: je bent enorm hard aan het diëten? Zeer waarschijnlijk dat daardoor je cyclus ontregeld is.
Mocht je per ongeluk zoveel zijn afgevallen in zo'n korte tijd dan zou ik heel snel de huisarts bellen trouwens.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
dinsdag 6 maart 2018 om 18:04
dinsdag 6 maart 2018 om 18:28
Waarmee?
dinsdag 6 maart 2018 om 20:43
Met een eventuele zwangerschap.
Ik vind zulke reacties altijd zo vaag.
@TO, heb je ook geen krampen of van die ongesteldheids gevoel?
dinsdag 6 maart 2018 om 23:00
Ik denk dat het echt nog wel komt. Ik had helemaal geen krampen en juist alle zwangerschaps symptomen! Moe, jeukende borsten, maagzuur, misselijk en toch werd ik ongesteld (ook geen miskraam vaak getest) dus je lichaam kan je echt goed voor de gek houden