Lijf & Lijn alle pijlers

Tattoo onderarm

06-03-2018 18:23 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was even benieuwd, ik ga binnen kort tattoo zetten op mijn binnenkant onderarm. Deze tattoo gaat ongeveer zo'n 4 uur duren. Nu heb ik 2 vragen:
moet ik een lunch pakketje meenemen bijv?! & doet een tattoo op je binnen kant onderarm pijn?? Of is het gewoon alleen gevoelig/irritant?
Een lunchpakket? Je maakt een grapje zeker?

Verder, pijnbeleving is persoonlijk. Maar veel mensen vinden het eerder een beetje gevoelig dan dat het echt pijn doet. Ik vond het weinig voorstellen.
Ik zou een paar koekjes/iets met suiker meenemen voor als je je flauw gaat voelen.

Verder is pijn inderdaad iets waar je niet echt ervaring over kan vragen :)
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Dacht je dat je er lunch kreeg? :proud:
Ik zou wel wat te eten meenemen als je 4 uur zit, en een flesje cola of zo. In elk geval iets waar suiker in zit.

Ik vond de onderarm niet pijnlijk, nog best wel aangenaam ook, maar dat verschilt voor iedereen.
Neem lekker een flesje drinken mee. Bij mij deed het geen pijn aan de binnenkant van mijn arm, maar meer irritatie/branderig gevoel.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Goed eten van te voren en iets lekkers voor erna. Pijn vond ik het niet doen, alleen vervelend toen hij bijna op de binnenkant van mijn elleboog bezig was.
Pijn is bij iedereen anders. Bij mij viel het erg mee op mijn onderarm, in mijn nek ging ik door de grond van de pijn, terwijl mijn vriend ontzettend last had bij het zetten van zijn onderarm.

Neem wel wat te eten mee, liefst met suiker is een goede tip!

Succes!
Its a long way to the top if you wanna rock n roll..
Serieus... Koekjes of suiker eten, goed eten van tevoren...? Het zetten van de tattoo gaat zo'n 4 uur duren volgens TO. Je kunt toch wel gewoon 4 uur zonder wat te eten? Een flesje drinken meenemen is één ding. Maar ik ga er vanuit dat ze je daar ook prima een glas water kunnen geven, als je daarom vraagt.

Je kunt er ook gedoe van maken zeg...
anoniem_324473 wijzigde dit bericht op 06-03-2018 18:44
0.14% gewijzigd
Een fles sterke drank tegen de angst.
Sometimes reality is too complex for oral communication. But legend embodies it in a form which enables it to spread.
.
anoniem_324473 wijzigde dit bericht op 06-03-2018 18:44
Reden: quote ipv bewerken.
99.53% gewijzigd
Ik zou wel wat te eten meenemen voor vier uur en een flesje drinken. Binnenkant onderarm vond ik totaal geen pijnlijke plek maar ik vond geen enkele tattoo echt pijn doen (binnen -en buitenkant onderarm, schouder en binnenkant enkel)
Inderdaad: goed eten van te voren, iets zoets meenemen, een snickers of zo of een flesje cola, lijkt me voldoende. Eventueel iets substantielers in de tas voor als je een appelflauwte krijgt en vragen om pauze. Ik kan me niet voorstellen dat een tatoeëerder gelukkig gaat zijn van een etende klant tijdens de sessie.. (Beelddenker hier: lekker een pizza kanen terwijl de artiest misselijk word van de lucht :-D )

De pijn is afhankelijk van zoveel factoren: hoe tatoeëert de artiest, is het ontwerp alleen lijntjes, veel kleur of veel shading, hoe is je eigen pijngrens, en nog zo wat andere mogelijkheden.

Kortom: géén idee....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik heb beide onderarmen getattoeerd. Geen idee hoe lang het duurde. De tattoo meneer nam wel een keertje een pauze. Toen ging ie roken en een broodje eten. Dus zo gek vind ik de vraag niet. Kan me niet herinneren dat ik iets at ;-)
Verhip schreef:
06-03-2018 18:42
Serieus... Koekjes of suiker eten, goed eten van tevoren...? Het zetten van de tattoo gaat zo'n 4 uur duren volgens TO. Je kunt toch wel gewoon 4 uur zonder wat te eten? Een flesje drinken meenemen is één ding. Maar ik ga er vanuit dat ze je daar ook prima een glas water kunnen geven, als je daarom vraagt.

Je kunt er ook gedoe van maken zeg...

Als ik 4 uur stil moet zitten lust ik op een gegeven moment wel wat, al is het alleen voor de smaak.

Gezien de vraag ga ik ervan uit dat dit TO's eerste tattoo is, dus het zou zomaar kunnen dat ze gespannen is. Dan helpt een beetje suiker echt wel, helemaal als je je slap begint te voelen tijdens de sessie. Sommigen zijn een beetje gevoelig voor spanning en die suiker houdt je dan net ff op de been. Voor een eerste keer better safe than sorry toch?
Gewoon wat drinken en een reep van iets lekkers meenemen. Ik zou persoonlijk zelf geen brood meenemen.
Goed van te voren eten en wat muziek luisteren ondertussen.
Goed eten van te voren, flesje drinken mee en evt een reep.
Die op mijn onderarm duurde een kleine drie uur, deed geen pijn. Alleen dat stukje aan de binnenkant van mijn pols was wat gevoelig, en in het kuiltje van mijn elleboog kietelde het.
Binnenkant onderarm vond ik echt de minst pijnlijke van alle.

Goed eten van te voren en een uur voor het tatoeëren begint een groot glas appelsap drinken.
Dat helpt tegen bloeden.

En een mueslireep oid in je tas voor als je slappig wordt.
Meestal wordt er wel even gepauzeerd en krijg je een bak koffie/thee.
4 uur aan één stuk tatoeëren houdt de artiest ook niet vol waarschijnlijk.
wanderlily schreef:
06-03-2018 18:43
Een fles sterke drank tegen de angst.

Dan weet je zeker dat je naar huis gestuurd wordt en je je aanbetaling kwijt bent.
2 dingen om te eten en 1 fles drinken. Ik heb sessies van 8 uur gehad zonder eten en drinken en dat ging bij mij ook prima. Onder arm is minst pijnlijke plek van allemaal .. Ieders pijngrens is anders.
Cpa93789 schreef:
06-03-2018 20:50
2 dingen om te eten en 1 fles drinken. Ik heb sessies van 8 uur gehad zonder eten en drinken en dat ging bij mij ook prima. Onder arm is minst pijnlijke plek van allemaal .. Ieders pijngrens is anders.
:woa: ácht uur in een keer? Heldin! Mijn absolute max is vier en een half uur, daarna kon je me opdweilen.... Maar ik geef toe, ik ben ook best een watje...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven