Zwanger van ex
woensdag 7 maart 2018 om 10:37
Waar moet jij nu advies over? Jij bent niet zwanger, het is niet jouw ex, je hebt er verder helemaal niets mee te maken. Het forum kent die ex niet en kan niks zinnigs zeggen over hoe de verstandhouding zou zijn als ex het wel weet. Wat uiteindelijk toch wel al gebeuren, want ze is drieënhalve maand zwanger. Ze wil het dus houden. Steun je vriendin gewoon.
woensdag 7 maart 2018 om 10:38
Ennnn slotje!nessemeisje schreef: ↑07-03-2018 10:37Waar moet jij nu advies over? Jij bent niet zwanger, het is niet jouw ex, je hebt er verder helemaal niets mee te maken. Het forum kent die ex niet en kan niks zinnigs zeggen over hoe de verstandhouding zou zijn als ex het wel weet. Wat uiteindelijk toch wel al gebeuren, want ze is drieënhalve maand zwanger. Ze wil het dus houden. Steun je vriendin gewoon.
woensdag 7 maart 2018 om 10:41
ik neem aan dat die niet geheel achterlijk is
en het echt wel merk dat de moeder van zijn kinderen huidige neukertje naast de deur opeens zwanger lijkt en door kan rekenen,
mijn advies is :
laat het je vriendin gewoon vertellen desnoods met iemand erbij die hij ook goed kent en vertrouwd
en het echt wel merk dat de moeder van zijn kinderen huidige neukertje naast de deur opeens zwanger lijkt en door kan rekenen,
mijn advies is :
laat het je vriendin gewoon vertellen desnoods met iemand erbij die hij ook goed kent en vertrouwd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 7 maart 2018 om 10:45
TO is of de vriendin of het is al bekend gemaakt en zij is de nieuwe partner van ex
woensdag 7 maart 2018 om 10:49
Heb net even geloept, krijg sterk de indruk dat dit niet over een vriendin gaat.
Of hebben jullie allebei vreemdgaande exen die in een nieuwe relatie hetzelfde kunstje flikken.
Maar goed, jij of je vriendin, niks zeggen lijkt me nauwelijks een optie. Er zal toch een keer gepraat moeten gaan worden, liefst voordat een ander er over begint.
Of hebben jullie allebei vreemdgaande exen die in een nieuwe relatie hetzelfde kunstje flikken.
Maar goed, jij of je vriendin, niks zeggen lijkt me nauwelijks een optie. Er zal toch een keer gepraat moeten gaan worden, liefst voordat een ander er over begint.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 7 maart 2018 om 10:51
Lekker dan.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-03-2018 10:49Heb net even geloept, krijg sterk de indruk dat dit niet over een vriendin gaat.
woensdag 7 maart 2018 om 11:01
Wat? Dat loepen? Is soms best verhelderend. Geen idee of ik het hier bij het juiste end heb, maar ik kreeg die indruk.
Bovendien, waarom een topic openen over een vriendin als je je er verder niet mee wil bemoeien. Maar misschien ben ik te achterdochtig, kan ook nog.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 7 maart 2018 om 11:04
Ik had het tegen TO idd.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-03-2018 11:01Wat? Dat loepen? Is soms best verhelderend. Geen idee of ik het hier bij het juiste end heb, maar ik kreeg die indruk.
Bovendien, waarom een topic openen over een vriendin als je je er verder niet mee wil bemoeien. Maar misschien ben ik te achterdochtig, kan ook nog.
woensdag 7 maart 2018 om 11:18
woensdag 7 maart 2018 om 11:36
Nee het is bepaald geen ideale situatie om in geboren te worden.
Nu er een onderweg is: deze zal erkend worden? Deze zal een toekomstige omgangsregeling krijgen ? Welke voor en achternaam krijgt het? Delen jullie kosten voor onderhoud en verzorging ?
Je zal dit sowieso met hem moeten bespreken .
In het belang van het kindje .
Als agressie je weerhoudt schakel je Veilig Thuis in , voor advies , begeleiding en steun. Je kan er maar best op tijd mee zijn want het kindje krijgt het zo te horen uit je verhaal al moeilijk genoeg .
anoniem_349789 wijzigde dit bericht op 07-03-2018 13:10
0.26% gewijzigd
woensdag 7 maart 2018 om 12:14
Mensen die zoiets tegen iemand zeggen zijn 100x erger. Zielig voor een kind om in een wereld terecht te komen met mensen die zo respectloos zijn.
Sometimes reality is too complex for oral communication. But legend embodies it in a form which enables it to spread.