Vriend heeft gelogen

07-03-2018 19:18 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even een nieuw account aangemaakt. Vriend en ik hebben een relatie van bijna twee jaar. Daarvoor date /had hij een relatie met iemand anders. Dit is net voordat wij iets kregen uitgegaan.

Nu heb ik gelezen in zijn FB Messenger. Heel gemeen, ik weet het. Hierin zag ik een gesprek van hem met dat meisje van een paar maand na onze periode van daten (we hadden dus net een relatie). In dit gesprek vraagt zij of hij een nieuwe vriendin heeft aangezien ze dat had gehoord. Hij heeft hier nee opgezegd. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en aangegeven dat het van mij niet netjes was om zijn chats te lezen. Van mij is dat niet netjes, het lezen van de chats, maar ik vond het raar waarom hij nee tegen haar zei terwijl we wel net een relatie hadden. Zijn excuus was dat hij het liever niet tegen haar zij omdat ze erg overstuur was en hem eerst ook na het uitmaken heel veel had geappt. Ik vind dit toch niet leuk om te horen. Ben ik nu zo'n zeur?
staafmixer schreef:
07-03-2018 20:13
Ik zou niet eens weten hoe ik iets van 2 jaar geleden weer kan terug lezen..

En bij mij popt er nooit een gesprek op ook niet van vorige week..
Ik vind dat ook zo bijzonder. Van die vrouwen die dan stellen dat "ik wilde écht niet zoeken, maar hij ging naar de wc en zijn telefoon viel van tafel en toen sprong hij aan en toen kwam zómaar dat sms-je naar voren en ja, toen ben ik natuurlijk verder gaan lezen..." Yeah right.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
fb mesenger daar heb je toch een ww voor nodig.. heb je eigenlijk nog meer dingen gelezen of alleen dit.

Ik heb ook wel eens tegen een vriendin gezegd via de app dat ik mijn man een enorme Lul vond uiteraard ga ik er dan niet vanuit dat hij mijn chats ooit nog eens terug leest o_o
pejeka schreef:
07-03-2018 20:16
Ik vind dat ook zo bijzonder. Van die vrouwen die dan stellen dat "ik wilde écht niet zoeken, maar hij ging naar de wc en zijn telefoon viel van tafel en toen sprong hij aan en toen kwam zómaar dat sms-je naar voren en ja, toen ben ik natuurlijk verder gaan lezen..." Yeah right.

Ik heb dat dus ook nog nooit gehad :hyper:
Wat is nu het probleem? Behalve dan dat jij je druk maakt om iets wat twee jaar geleden gebeurt is en waar je vriend gewoon een verklaring voor heeft gegeven.
Ikeetappelsenperen schreef:
07-03-2018 20:04
Ja, maar ze hadden nog net contact gehad. Daarom is het wel erg, weet ik. Maar ik las het makkelijk terug omdat ze niet zoveel bepraten.

Oh, dus je hebt ook nog eens een heel eind terug moeten scrollen om dat van toen te lezen? Heb je zelfs nog verder teruggescrold en de chats gelezen van toen ze nog een relatie hadden?
Simitçi schreef:
07-03-2018 20:06
Gevalletje zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten .
Ik vertrouw iid niemand nee. Want niemand is te vertrouwen. Dat is mij al heel vaak bewezen helaas.
Geen wachtwoord op de app zelf.

Wel op mijn iPad en telefoon en aangezien je daar niets te zoeken hebt zonder mijn toestemming kom je ook niet ineens zomaar allerlei chats en appjes tegen.
Ik vind sommige reacties wel echt cru. Net alsof niemand anders ooit eens berichten heeft teruggelezen van partner. Ik heb het ook wel ooit gedaan, vriend heeft het ooit ook gedaan. Natuurlijk, niemand wordt er beter van.. Daar zijn we ook achter gekomen.

Ik zou zeggen: Als ze niet zo heel veel praten waardoor het vrij makkelijk was om zo door 2 jaar gespreksstof heen te lezen, dan lijkt het me niet zo heel spannend. Het klinkt wel als mannenlogica dat hij het niet tegen haar gezegd heeft omdat ie dan weer een gestoorde ex (bij wijze van) achter zich aan zou hebben. Ik zie mijn partner dit ook nog wel zo beredeneren :-) Laat gaan, laat gaan.
Het is wel twee jaar geleden en als de relatie nu hecht is zou ik mij niet teveel zorgen maken. Maar dat je het niet leuk vindt kan ik mij voorstellen als je verkering hebt mag heel de wereld dat toch weten??
Ik zou je gedumpt hebben als je in mijn gesprekken was gaan lezen. Onacceptabel. En hoe durf je het probleem (deels) bij hem te leggen zeg.
QueenArachnia schreef:
07-03-2018 20:04
Ja best bizar. Mijn man had een groot probleem met mij gehad als hij stiekem mijn chats had zitten lezen.
Tja, ik heb geen probleem, die zou hij hebben door stiekem met zijn ex te chatten. Dat zou nl heel erg raar zijn.
pejeka schreef:
Net zoals sommige mannen van de trap schijnen te vallen, precies op een ingevette komkommer. Die dingen gebeuren!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
amy888 schreef:
07-03-2018 19:54
Oke Moiren, ben toch wel benieuwd: als je per ongeluk ontdekt dat jouw vriend/man* contact heeft met een ex, hoe reageer je dan? (Los van het feit of je gaat graven, wat je duidelijk niet zou gaan doen)

*of vriendin/vrouw ;)

Ik vind het eigenlijk heel normaal dat er nog contact is met een ex. Met sommige exen hou je contact, met anderen niet. Ik zou niet weten wat er gek aan is dat mijn partner zou chatten met een ex? Hoezo 'per ongeluk ontdekken'?
JollyRider schreef:
07-03-2018 20:20
Net zoals sommige mannen van de trap schijnen te vallen, precies op een ingevette komkommer. Die dingen gebeuren!
:HA:
beetjegek schreef:
Tja, ik heb geen probleem, die zou hij hebben door stiekem met zijn ex te chatten. Dat zou nl heel erg raar zijn.
Hij moet alles wat hij zegt en doet de hele dag met jou delen?
Jullie hebben om 19 uur een wederzijds verhoor?
Ik zou het best verrassend vinden als mijn partner of ik met een ex zouden chatten
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
07-03-2018 20:22
Ik zou het best verrassend vinden als mijn partner of ik met een ex zouden chatten

Omdat jullie al eeuwen bij elkaar zijn. Misschien zelfs geen exen hebben?
pejeka schreef:
:rofl:
Cactusliefde schreef:
07-03-2018 20:19
Ik vind sommige reacties wel echt cru. Net alsof niemand anders ooit eens berichten heeft teruggelezen van partner. Ik heb het ook wel ooit gedaan, vriend heeft het ooit ook gedaan. Natuurlijk, niemand wordt er beter van.. Daar zijn we ook achter gekomen.

Ik zou zeggen: Als ze niet zo heel veel praten waardoor het vrij makkelijk was om zo door 2 jaar gespreksstof heen te lezen, dan lijkt het me niet zo heel spannend. Het klinkt wel als mannenlogica dat hij het niet tegen haar gezegd heeft omdat ie dan weer een gestoorde ex (bij wijze van) achter zich aan zou hebben. Ik zie mijn partner dit ook nog wel zo beredeneren :-) Laat gaan, laat gaan.

Ik heb het echt nog nooit gedaan.
JollyRider schreef:
:HA:

Ja idd en mannen die aan t stofzuigen waren en de stofzuiger per ongeluk op hun piemel belanden...

komkommers, stofzuigers je moet goed bedenken het is levensgevaarlijk voor je geslachtsdelen
Marana-- schreef:
07-03-2018 20:23
Omdat jullie al eeuwen bij elkaar zijn. Misschien zelfs geen exen hebben?
:loveys: van het begin.
(Dead Kennedys)
Moiren’ schreef:
07-03-2018 20:21
Hij moet alles wat hij zegt en doet de hele dag met jou delen?
Jullie hebben om 19 uur een wederzijds verhoor?
Dat hij contact met een ex heeft is wel het vermelden waard, tenminste, het ligt eraan welke ex, zo staat hij er ook in. Als ik ineens contact met een bepaalde ex zou hebben zou hij dat absoluut niet waarderen. En het gaan lezen.
Star² schreef:
07-03-2018 20:25
Ik ook niet.
Star² schreef:
07-03-2018 20:25
Ik ook niet, zou niet bij me opkomen eerlijk gezegd
(Dead Kennedys)
Bedankt voor jullie reacties. Ben dus wel een zeur. Merk dat ik gewoon het niet fijn vind ook omdat ze het er nog over hadden om vriendschappelijk af te spreken. Hij is in zijn vorige relatie ook best wel vaak vreemdgegaan dus ik ben dan sneller wat jaloerzig. Maar bedankt, laat het naast me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven