The ordinary
dinsdag 19 december 2017 om 20:49

dinsdag 27 februari 2018 om 10:44
Allemaal Mizon, en gratis verzending naar Nederland.
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... 5573.m1684
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... 5573.m1684
woensdag 28 februari 2018 om 00:27
Ik zat naar aanleiding van dit topic ook naar hun producten te kijken en wil wel wat kopen...... Maar wat?
Rrtinol en retinoiden kan ik nu niet ivm zwangerschap. Ik zoek een vrij vette dagcrème of nachtcreme die mijn huid voldoende voedt. En boosters zoals die vitamine c zaken vind ik ook interessant.
Maar het kiezen is zo moeilijk!!!
Rrtinol en retinoiden kan ik nu niet ivm zwangerschap. Ik zoek een vrij vette dagcrème of nachtcreme die mijn huid voldoende voedt. En boosters zoals die vitamine c zaken vind ik ook interessant.
Maar het kiezen is zo moeilijk!!!
woensdag 28 februari 2018 om 07:23
woensdag 28 februari 2018 om 07:44
Foodb, ik denk de Moisturizing Factors en 's avonds Argan olie.
Hier staat alles per huidtype.
(Ik vind het wel een beetje veel...)
https://www.victoriahealth.com/editoria ... kin-type-1
Hier staat alles per huidtype.
(Ik vind het wel een beetje veel...)
https://www.victoriahealth.com/editoria ... kin-type-1

donderdag 1 maart 2018 om 16:29
Wow dat is wel erg snel zeg!
Gisteren en vandaag was wel de ultieme test met die kou en wind. Niks geen velletjes of schrale huid. Behalve pijnlijk droge lippen en m'n handen zijn ook een drama. Kan blijven smeren. Heb nu m'n handen even ingesmeerd met de rose hip oil want van die handcreme blijven m'n handen zo lang glibberig enzo.
Gisteren en vandaag was wel de ultieme test met die kou en wind. Niks geen velletjes of schrale huid. Behalve pijnlijk droge lippen en m'n handen zijn ook een drama. Kan blijven smeren. Heb nu m'n handen even ingesmeerd met de rose hip oil want van die handcreme blijven m'n handen zo lang glibberig enzo.

maandag 5 maart 2018 om 17:21
Beetje laat, want de pukkel al wel weg zijn. Maar ik kreeg in het begin ook wat extra pukkels. Nu smeer ik er wat extra niaciamide met zink op en hij wordt minder rood en verdwijnt ipv dat hij rijp wordt (ieks, wat klinkt dat vies).Frietmetmayo schreef: ↑02-03-2018 21:29Gebruik nu 1 week niacimide, retinol en ala.
Kan toeval zijn maar heb ineens een heel grote dikke vette rode onderhuidse puist.
Twijfel of ik gewoon door ga met smeren of dat ik even wacht tot de pukkel weg is.
maandag 5 maart 2018 om 17:41
Ben jij wel gewoon doorgegaan met het gebruik van de producten of tijdelijk wat geminderd?
maandag 5 maart 2018 om 18:00
donderdag 8 maart 2018 om 21:14
Oja? shit zeg...heb net weer een bestelling binnen gekregen. Zonder ala. Nu wil ik dat ook!

donderdag 8 maart 2018 om 22:26
Mijn reactie hoorde hierbijFrietmetmayo schreef: ↑08-03-2018 18:47Nu al paar keer a.l.a gebruikt. WoW dat geeft me daar eens een gladde zachte schone huid.

dinsdag 13 maart 2018 om 22:23
Frietmetmayo; ik ben sinds een jaar ook enorm fan van the Ordinary. Na jaren acne ellende en alle middelen via de huisarts geprobeerd te hebben (behalve accutane) ben ik gewoon compleet van mijn acne af door een strak Ordinary-regime. Dit bestaat uit:
Salicylzuur 2%
Niacinamide
Azelaic acid + zinc 10%
Aangevuld met een goede reiniging en neutrale creme.
Ik zie er ook meteen een stuk jonger en frisser uit. Ik ben supertevreden!
Salicylzuur 2%
Niacinamide
Azelaic acid + zinc 10%
Aangevuld met een goede reiniging en neutrale creme.
Ik zie er ook meteen een stuk jonger en frisser uit. Ik ben supertevreden!
woensdag 14 maart 2018 om 08:11
Dag!
Mijn Vichy crème is bijna op... nu wil ik overgaan op de ordinary.
Mijn huid: bijna 40, krijg rimpels en gevoelig voor pigment vlekken. Verder na douchen trekkerig gevoel. Wil geen gel maar echt crème die voldoende hydrateert maar ook voor bovenstaande goed werkt...
Wat moet ik aanschaffen allemaal? Ik hoor het graag! Zie op website het echt niet en mijn Engels is bar slecht.....
Mijn huid: bijna 40, krijg rimpels en gevoelig voor pigment vlekken. Verder na douchen trekkerig gevoel. Wil geen gel maar echt crème die voldoende hydrateert maar ook voor bovenstaande goed werkt...
Wat moet ik aanschaffen allemaal? Ik hoor het graag! Zie op website het echt niet en mijn Engels is bar slecht.....
woensdag 14 maart 2018 om 11:00
Geweldig spul is dat, is ook echt een van mijn favorieten!Frietmetmayo schreef: ↑08-03-2018 18:47Nu al paar keer a.l.a gebruikt. WoW dat geeft me daar eens een gladde zachte schone huid.
woensdag 14 maart 2018 om 11:05
kijk eens bij de regimen guide op theordinary.com.keuteltje schreef: ↑14-03-2018 08:11Dag!
Ik zou zeggen, buffet, retinoid, vitamin c, squalane en natural moisturising factors om te beginnen. En als dat bevalt kun je opbouwen naar een wat sterkere retinol en vitamin c en kun je ook wat anti oxidants en exfoliants toevoegen. Maar niet alles tegelijk, rustig opbouwen.

woensdag 14 maart 2018 om 19:12
Je kunt wel kijken bij de regimes op deciem. Daar staat precies bij wat je wanneer moet smeren. Ik was in het begin ook nogal huiverig voor de ingewikkeldheid, maar het is juist ontzettend simpel.
Ik gebruik voor mijn rimpels:
Ochtend
Buffet
Hyaluronic acid 2%+B5
Avond:
Buffet
2x per week granactive retinoid 2% squalane
100% Organic Cold-Pressed Rose Hip Seed Oil
Echt heel fijn!
Ik gebruik voor mijn rimpels:
Ochtend
Buffet