Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann
dinsdag 6 maart 2018 om 17:36
Hallo,
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
zaterdag 10 maart 2018 om 21:29
Dan vraag ik mij af, neem aan dat je daarna wel relaties gehad hebt? Zou je dat dan ook vertellen aan je vriend?
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
zaterdag 10 maart 2018 om 21:45
De_Cynicus schreef: ↑10-03-2018 21:29Dan vraag ik mij af, neem aan dat je daarna wel relaties gehad hebt? Zou je dat dan ook vertellen aan je vriend?
Wat bedoel je? Of ik mijn huidige vriend heb verteld over mijn avontuurtjes?
zaterdag 10 maart 2018 om 21:56
Alle eventuele vriendjes die jij hebt gehad na jouw geweldige sexavontuur met een BN'er.
zaterdag 10 maart 2018 om 22:09
De_Cynicus schreef: ↑10-03-2018 21:56Alle eventuele vriendjes die jij hebt gehad na jouw geweldige sexavontuur met een BN'er.
Ja mijn vriend weet ervan, verder is het helemaal geen issue in onze relatie met wie ik wel of niet geneukt heb voor ik hem leerde kennen. Dat was namelijk VOOR zijn tijd.
zaterdag 10 maart 2018 om 22:16
Ook ingegaan op de details zoals wie, wat, waar of meer algemene informatie? Lijkt me dat een partner er wel problemen mee zou hebben.
zaterdag 10 maart 2018 om 22:18
De_Cynicus schreef: ↑10-03-2018 22:16Ook ingegaan op de details zoals wie, wat, waar of meer algemene informatie? Lijkt me dat een partner er wel problemen mee zou hebben.
Waarom zou hij daar in godsnaam problemen mee hebben?
zaterdag 10 maart 2018 om 22:20
Naja, misschien heeft hij zelf ook veel ervaring natuurlijk. Dan zou het wel hypocriet zijn als hij er wel een probleem van zou maken.
zaterdag 10 maart 2018 om 22:23
De_Cynicus schreef: ↑10-03-2018 22:20Naja, misschien heeft hij zelf ook veel ervaring natuurlijk. Dan zou het wel hypocriet zijn als hij er wel een probleem van zou maken.
Hij heeft minder ervaring dan ik.
Maar leg het punt van het probleem nu eens uit? Vind je dat vrouwen niet ‘rond mogen neuken’ en zou hij daar een probleem van moeten maken? Of mij als minderwaardig moeten zien omdat ik me ‘heb laten palen’ door een BNer?
Kunnen we alleen een gelijkwaardige relatie hebben als we precies evenveel bedpartners gehad hebben?
Ik snap het oprecht niet.
zaterdag 10 maart 2018 om 22:29
Snap ik ook niet.
Nooit meegemaakt ook.
Ik had wel ooit een soort scharrel die extreem jaloers was, maar die was gewoon niet in orde.
Die dacht dat ik het sowieso altijd met iedereen wilde doen of had gedaan, zelfs mijn vriendinnen en homovrienden vond hij iets om scenes over te trappen.
Heel ingewikkeld.
zaterdag 10 maart 2018 om 22:35
Ik was voor mijn man de eerste, hij voor mij niet. Dat is nooit een punt geweest, want voor ons sámen was het wel de eerste keer. Inmiddels is het wat meer gelijkgetrokken en dat maakt alsnog geen verschil.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat ervaring een veeeeeeeeel minder big deal is dan wat jij er van maakt.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat ervaring een veeeeeeeeel minder big deal is dan wat jij er van maakt.
zaterdag 10 maart 2018 om 22:41
Het-groepje schreef: ↑10-03-2018 22:29Snap ik ook niet.
Nooit meegemaakt ook.
Ik had wel ooit een soort scharrel die extreem jaloers was, maar die was gewoon niet in orde.
Die dacht dat ik het sowieso altijd met iedereen wilde doen of had gedaan, zelfs mijn vriendinnen en homovrienden vond hij iets om scenes over te trappen.
Heel ingewikkeld.
Dan zit er echt een steekje los.
zaterdag 10 maart 2018 om 22:57
Waar heb ik gezegd dat vrouwen dat niet zouden mogen? Dat maak jij ervan, niet ik. Heb nergens gezegd dat vrouwen sletten zijn als er rondneuken, en mannen die dat doen "de man" zijn.YouWish schreef: ↑10-03-2018 22:23Hij heeft minder ervaring dan ik.
Maar leg het punt van het probleem nu eens uit? Vind je dat vrouwen niet ‘rond mogen neuken’ en zou hij daar een probleem van moeten maken? Of mij als minderwaardig moeten zien omdat ik me ‘heb laten palen’ door een BNer?
Kunnen we alleen een gelijkwaardige relatie hebben als we precies evenveel bedpartners gehad hebben?
Ik snap het oprecht niet.
Nou, als een vriendin een verleden heeft om met rijke, beroemde mannen te neuken, zou ik me wel enigzins zorgen maken ja. Een logische gedachte zou dan zijn "ben ik dan wel goed genoeg voor haar?", om maar iets op te noemen.
zaterdag 10 maart 2018 om 23:02
Wanneer je een gezonde portie zelfvertrouwen hebt is deze gedachte totaal niet aan de orde.De_Cynicus schreef: ↑10-03-2018 22:57Waar heb ik gezegd dat vrouwen dat niet zouden mogen? Dat maak jij ervan, niet ik. Heb nergens gezegd dat vrouwen sletten zijn als er rondneuken, en mannen die dat doen "de man" zijn.
Nou, als een vriendin een verleden heeft om met rijke, beroemde mannen te neuken, zou ik me wel enigzins zorgen maken ja. Een logische gedachte zou dan zijn "ben ik dan wel goed genoeg voor haar?", om maar iets op te noemen.
zaterdag 10 maart 2018 om 23:08
En dat is?
zaterdag 10 maart 2018 om 23:08
Naja, blijkbaar voel je je wel (seksueel)aangetrokken tot dat soort personen. Dus lijkt me wel een valide zorg.
zaterdag 10 maart 2018 om 23:22
Dit! (heb lang niet alles gelezen van deze enorme discussie, dus misschien sla ik de plank helemaal mis)....QueenArachnia schreef: ↑10-03-2018 22:35Ik was voor mijn man de eerste, hij voor mij niet. Dat is nooit een punt geweest, want voor ons sámen was het wel de eerste keer. Inmiddels is het wat meer gelijkgetrokken en dat maakt alsnog geen verschil.
Ik (geen BN'er) heb vast veel minder vrouwen in mijn bed gehad dan veel andere mannen, maar het meerendeel van de vrouwen die in mijn bed hebben gelegen (en dat zijn geen scharrels of ONS'en) vonden het meer dan OK.
En ik ben echt geen Don Juan oid.
Ervaring is op zich prettig. Weten wat je doet is belangrijker. En op je partner letten, haar reacties interpreteren nog meer. Doe daar wat communicatie bij en je bent al een heel eind. En niet te vergeten: respect.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
zaterdag 10 maart 2018 om 23:25
De_Cynicus schreef: ↑10-03-2018 23:08Naja, blijkbaar voel je je wel (seksueel)aangetrokken tot dat soort personen. Dus lijkt me wel een valide zorg.
Dat soort personen? Ik voel mij inderdaad aangetrokken tot grappige, interessante, vrolijke sexy mannen.
Dat had net zo goed Sjaak Willem uit de kroeg kunnen zijn i.p.v. toevallig een voetballer.
Maar je denkt nog altijd, zelfs na meerdere keren uitleg, dat ik alleen maar met hem naar bed ging omdát hij een voetballer was?
Je hebt zo’n bord voor je kop dat er bijna niet met je te praten valt.
zaterdag 10 maart 2018 om 23:39
Dat heeft met 'cognitieve dissionantie' te maken.
Je weet dat hij fout is maar toch, of juist daarom, wil je hem hebben.
Players weten hoe dit werkt, en spelen erop in. "Ik ben een foute, maar onweerstaanbare man."
Het is hetzelfde mechanisme achter roken. Je weet dat het fout is, maar toch trekt het je aan.
Je weet dat hij fout is maar toch, of juist daarom, wil je hem hebben.
Players weten hoe dit werkt, en spelen erop in. "Ik ben een foute, maar onweerstaanbare man."
Het is hetzelfde mechanisme achter roken. Je weet dat het fout is, maar toch trekt het je aan.
zaterdag 10 maart 2018 om 23:42
zaterdag 10 maart 2018 om 23:53
Ook lekker kort door de bocht.
Status/geld vind ik absoluut onbelangrijk.
Tuurlijk speelt uiterlijk een rol, maar tot op zekere hoogte. Ben nog nooit op het type "mooiboy" gevallen.
Humor is absoluut belangrijk, intelligentie ook (en dat zit 'm voor mij echt niet per definitie in papiertjes).
Chemie doet de rest. Zonder ben je nergens.
zaterdag 10 maart 2018 om 23:57
Vrouwen zullen het altijd blijven ontkennen. Maar geloof mij maar.
Een minder knappe tandarts heeft meer keuze dan een knappe basisschooldocent.
zaterdag 10 maart 2018 om 23:59
Ga jij nou ook alle vrouwen samen in een hokje stoppen?
Ik geloof toch dat ik zelf prima weet welke mannen in mijn leven de revue zijn gepasseerd?
zaterdag 10 maart 2018 om 23:59
Ja dit. Degenen op wie ik val zijn vaak degenen van wie anderen zeggen: "meh". Maar ik ben er blij mee!doemijdiemaardan schreef: ↑10-03-2018 23:53Ook lekker kort door de bocht.
Status/geld vind ik absoluut onbelangrijk.
Tuurlijk speelt uiterlijk een rol, maar tot op zekere hoogte. Ben nog nooit op het type "mooiboy" gevallen.
Humor is absoluut belangrijk, intelligentie ook (en dat zit 'm voor mij echt niet per definitie in papiertjes).
Chemie doet de rest. Zonder ben je nergens.