Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann
dinsdag 6 maart 2018 om 17:36
Hallo,
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
zondag 11 maart 2018 om 09:12
Het feit dat jouw partner wel genoegen nam met een basisschooldocent, spreekt je eigen eerdere woorden nogal tegen.
Of je bent stiekem heel erg rijk natuurlijk.
Anders zou ik niet weten wat er bij jou te halen valt?
zondag 11 maart 2018 om 10:01
Doornroosje75 schreef: ↑11-03-2018 08:44Jeetje, misschien moeten sommige instellingen eens stoppen met het toestaan van weekend verlof...
zondag 11 maart 2018 om 10:07
Dat en bovendien staan basischoolleraren op plek 69 van de ranglijst van 100 beroepen.QueenArachnia schreef: ↑11-03-2018 00:38Een verpleegkundige, een it-man, een drummer, een zeeman, een eigenares van een tweedehands kledingwinkel, een kunstenares. Mijn liefdes. Geen van allen rijk, geen van allen mega-knap, allemaal sexy as hell voor mij.![]()
Status en geld zeggen mij helemaal niets!
Dus als zij al niet aan de vrouw kunnen komen, wat volgens sommigen hier het geval is, hoe vreselijk moet het dan wel niet gesteld zijn met de 31 onder hen?
Er moet dus ergens ook een enorme pool aan vrijgezelle mannen zijn. Wat zeg ik, gigantische pool! Want de beroepen in de top 10, dat zijn nou net de beroepen waarvan er niet zoveel rondlopen, terwijl de lagere beroepen veel vaker voorkomen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zondag 11 maart 2018 om 10:29
doemijdiemaardan schreef: ↑11-03-2018 10:25Ach, hij is maar een basisschooldocent. Neem het hem maar niet kwalijk.
zondag 11 maart 2018 om 10:33
Die vrouw die dat zei was griffier bij de rechtbank. De 2 vrouwen die het ontkennen zijn waarschijnlijk gescheiden vrouwtjes die ergens drie hoog achter met te veel bloedjes van kinderen de eindjes aan elkaar proberen te knopen. Ja, logisch dat ze het ontkennen.QueenArachnia schreef: ↑11-03-2018 00:16Omdat één vrouw dat heeft gezegd? Echt Waar?
En nu hoor je hier van twee vrouwen dat zij dat niet vinden. En nu?
zondag 11 maart 2018 om 10:37
Shit, nu heb je me te pakken
zondag 11 maart 2018 om 10:38
.QueenArachnia schreef: ↑11-03-2018 00:16Omdat één vrouw dat heeft gezegd? Echt Waar?
En nu hoor je hier van twee vrouwen dat zij dat niet vinden. En nu?
Nu is het niet waar natuurlijk, want die éne vrouw en de vriendinnen van TO, die hebben gewoon gelijk. Zo zijn vrouwen.
En vrouwen zijn het ook nooit met mannen eens, dus dat is logisch
Later is nu
zondag 11 maart 2018 om 10:39
Denk nou eens even na:
Je gaat voor de tandarts: jij en je kinderen levenslang gratis een gezond gebit!
Je gaat voor de basisschoolvent: jij kunt je met goed fatsoen niet op het schoolplein vertonen ("dat is de vrouw van meester Henk" "Jeetje, kon ze echt niks beters krijgen!") en je kinderen worstelen met hetzelfde.
Dan is de keus toch simpel? Je gaat voor de tandarts maar verlaat hem zodra de 1e de beste chirurg (liefst hart) zich voordoet.
zondag 11 maart 2018 om 10:39
.
Ooooh.. dus al die basisschoolleraren líegen dat ze getrouwd zijn. Ik lieg ook, ik ging eigenlijk voor een directeur, ipv mijn werkloze klasgenoot.
Eigenlijk kunnen alleen rijke foute mannen een vrouw krijgen, de rest doet maar alsof
Later is nu
zondag 11 maart 2018 om 10:41
Klopt. Die vrouwen nemen genoegen met minder tot hun rijke foute man zich eindelijk aandient. Dan zijn ze gevlogen hoor.
zondag 11 maart 2018 om 10:43
Ik heb er zelf ook last van hoor. Mijn beroep is zo waardeloos dat ik het niet eens durf te zeggen, dus ik zou een moord doen voor een basisschoolleraar, maar ik heb er nooit een kunnen vinden. Het waren allemaal vrouwen!
zondag 11 maart 2018 om 10:49
zondag 11 maart 2018 om 10:50
Neehee, die foute rijke mannen willen hen niet en dus gaan die vrouwen de restjes van de samenleving af om maar niet eenzaam te sterven op 30-jarige leeftijd
zondag 11 maart 2018 om 10:53
Je moet je ook áánbieden, heb ik van TO geleerd. Gewoon je benen spreiden.
Maar dat je genoegen zou nemen met een leraar vind ik wel wat zorgelijk eerlijk gezegd.
zondag 11 maart 2018 om 10:55
doemijdiemaardan schreef: ↑11-03-2018 10:53Je moet je ook áánbieden, heb ik van TO geleerd. Gewoon je benen spreiden.
Maar dat je genoegen zou nemen met een leraar vind ik wel wat zorgelijk eerlijk gezegd.
Ja vind ik ook hoor. Ze kan beter minimaal voor de directeur gaan. De leraar... hoe bedenkt ze het!
zondag 11 maart 2018 om 11:00
Ja maar jeetje de directeur, ziet die mij wel staan? Of moet ik het maar gewoon proberen? Wel denkend aan Engeland tijdens de daad dan, want het is wel een type Anton uit de Luizenmoeder.
zondag 11 maart 2018 om 11:02